Innsett i Januar 2016

Har begynt å blø litt siden igår kveld. Tok billigtest idag tidlig og fikk en skyggestrek. Er på rugedag 9 idag. Vet ikke om det er rester av ovitrelle.
Har ikke så mye håp igjen. Men får vel bare vente og se til blodprøven på onsdag.
Lurer på om jeg skal spørre legen om å få sterkere progesteron støtte siden jeg begynner å blø så tidlig etter innsett. :(
Jeg begynte også og blø litt på dpo ni, med skikkelige menssmerter. Men stoppet å blø bare etter en dag, og fikk klar strek på dpo 12. Er nå 4+6 og fortsatt gravid:) så kan godt hende det har gått for deg og nå:)

Har vært så fryktelig dårlig siden igår kveld. Var så kvalm men gikk å la meg i håp om at det skulle gå over .Våknet opp og kastet opp midt på natta .Har vært utrolig kvalm siden det .Våknet opp så dårlig ligger i sofaen og gråter :( så sliten av å måtte gå igjennom alt dette.

Sikkert pga medisinene for er bare i rugedag 4.

Jeg begynte også og blø litt på dpo ni, med skikkelige menssmerter. Men stoppet å blø bare etter en dag, og fikk klar strek på dpo 12. Er nå 4+6 og fortsatt gravid:) så kan godt hende det har gått for deg og nå:)

Takk for støtten. Men jeg har begynt å blø mer. Og testen var helt blank idag tidlig. Så nå blir det fryseforsøk. Vet ikke om jeg rekker det i februar eller om det må bli i mars. :)

Huff er ikkje noke gøy dette her. Eg og er på rugedag 9 i dag. Begynte med kraftige menssmerter natt til i går. Samme som med sist forsøk. Så måte ta ein test i dag som var negativ. Mest lyst til og gi opp, men får berre håpe de var fortidlig. Har test dato på torsdag. Me får krysse fingrene for at det går seg til.

Hvordan går det Lolloen?

Takk for støtten. Men jeg har begynt å blø mer. Og testen var helt blank idag tidlig. Så nå blir det fryseforsøk. Vet ikke om jeg rekker det i februar eller om det må bli i mars. :)
Masse lykke til videre, håper spiren sitter neste gang❤️

Dpo 10 i dag og ryggen tar livet av meg. Veksler mellom menssmerter og skikkelig verking i korsryggen, så håpet er ikke veldig stort lenger nå :( Noen andre som har erfaring med/opplevd det før?

Juli 14, og om det går nå, blir det termin i starten av oktober :)

Ganske likt med dere! September 14 her! Forhåpentligvis innsett av frys i naturlig syklus nå på fredag, og hvis alt går bra blir det oktober/november 16 på meg:):):)

Da har jeg fått svar på blodprøven tatt idag. Den var faktisk på 7. Så det har visst vært en kjemisk. Skal ta kontrollprøve på fredag fordi de må se at den går i null før vi evt planlegger fryseforsøket.
Sykepleier stusset over at jeg begynner å blø en uke etter innsett.

Back
Topp