Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooohoooo igjenNå er jeg ruger!!![]()
![]()
8 egg overlevde. Gullegget ble satt inn og resten dyrkes videre over helga. På mandag får jeg vite hvor mange som fryses ned, men det har ikke noe å si for gullegget er satt inn. Testdato 10/02Spennende![]()
Da er vi like langt denne gangen. Håper på gullegget for oss beggeNå er jeg ruger!!![]()
![]()
Da er vi like langt denne gangen. Håper på gullegget for oss begge![]()
Oi. Hvorfor så sent? Fikk testedato 10/02 jeg. Tester 9, for da har jeg hele dagen friGøy å ligge likt med noen!Ja, håper dette er gullegget for oss begge
når skal du teste? Jeg fikk testdato 17/2, men jeg kommer ihvertfall til å teste en uke før det
![]()
Oi. Hvorfor så sent? Fikk testedato 10/02 jeg. Tester 9, for da har jeg hele dagen fri![]()
Vurderte 7 jeg også, men kjæresten syntes jeg burde vente for å ikke bli skuffet for tidligUllevål har det som standard på alle. De sa det var for å få et sikkert resultat. Men tester ihvertfall den 10/2, da har jeg fri. Kan hende jeg ikke klarer å holde meg lengre enn til søndag 7/2![]()
Husk ikke antallet som telles selv om man blir skuffet. Jeg fikkmasse egg ut sist, hele 16 stk. Ble kjempe lei meg da bare to stk ble brukbare. Men en av de resulterte i en perfekt jente.
Husk man trenger bare 1 gullegg , klem, masse lykke til
Hei.
Når du sier brukbare - var de to toppkvalitet? Hadde uttak i går, har 4 egg som er befruktet, men ingen av dem optimal. Er livredd og kjenner nå at det er ikke mye håp igjen.
Forsøk avbrutt. Ser ut som det blir ny lap før de vil prøve igjen. Jævla endo :-(
Forsøk avbrutt. Ser ut som det blir ny lap før de vil prøve igjen. Jævla endo :-(
Så leeitDa må jeg nok melde meg ut. Nok en gang så gikk det ikke vår vei..