Innsett i Januar 2016

Gøy å ligge likt med noen!:)Ja, håper dette er gullegget for oss begge:D når skal du teste? Jeg fikk testdato 17/2, men jeg kommer ihvertfall til å teste en uke før det;)
Oi. Hvorfor så sent? Fikk testedato 10/02 jeg. Tester 9, for da har jeg hele dagen fri :)

Oi. Hvorfor så sent? Fikk testedato 10/02 jeg. Tester 9, for da har jeg hele dagen fri :)

Ullevål har det som standard på alle. De sa det var for å få et sikkert resultat. Men tester ihvertfall den 10/2, da har jeg fri. Kan hende jeg ikke klarer å holde meg lengre enn til søndag 7/2 :rolleyes:

Ullevål har det som standard på alle. De sa det var for å få et sikkert resultat. Men tester ihvertfall den 10/2, da har jeg fri. Kan hende jeg ikke klarer å holde meg lengre enn til søndag 7/2 :rolleyes:
Vurderte 7 jeg også, men kjæresten syntes jeg burde vente for å ikke bli skuffet for tidlig :p

Husk ikke antallet som telles selv om man blir skuffet. Jeg fikkmasse egg ut sist, hele 16 stk. Ble kjempe lei meg da bare to stk ble brukbare. Men en av de resulterte i en perfekt jente.
Husk man trenger bare 1 gullegg , klem, masse lykke til

Hei.
Når du sier brukbare - var de to toppkvalitet? Hadde uttak i går, har 4 egg som er befruktet, men ingen av dem optimal. Er livredd og kjenner nå at det er ikke mye håp igjen.

Hei.
Når du sier brukbare - var de to toppkvalitet? Hadde uttak i går, har 4 egg som er befruktet, men ingen av dem optimal. Er livredd og kjenner nå at det er ikke mye håp igjen.

de sa de var gode begge to.. så vet ikke hvilken som ble jenta vår ;) med ett av dem var alt vi trengte
lykke til <3

Så trist at det ikke gikk for de av dere med negative tester :( sitter og forbereder meg selv psykisk på det værste selv så jeg ikke blir helt knust .

Har hatt noen dager med mensensmerter her. Sitter og venter enda på billigtestene...tester så snart jeg får de , fikk positiv test på rugedag 8 sist. Er på rugedag 7 så er klar for å teste :p

Har dere andre noen symptomer ? Har en del men tror det kommer av medisinene så er ikke noe jeg ser på som graviditets symptomer ( for å unngå skuffelse ).

Forsøk avbrutt. Ser ut som det blir ny lap før de vil prøve igjen. Jævla endo :-(

Dere med fryseforsøk får dere blødninger selv om dere går på progynova? Er på rugedag 10 og negativ test ..

Back
Topp