Supert!!Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert!!Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost![]()
Er det en Viksund 880?Vis vedlegget 157590her er kaka. Er ikke fornøyd. Marsipanen var ikke god å jobbe med. Måtte kjøpe en annen enn den jeg pleier. Denne var tørr å sprakk bare.
Skal faste fra 24.00 natt til mandag. Litt usikker, fikk 3 smertestillende og 1 beroligende. Sendte medisinen hjem med kjæresten og dro for å besøke en vennine så har ikke medisinen her. Også får jeg innlagt kanyle på mandag der de gir meg ekstra smertestillendeSupert!!Har du fått beskjed om å faste? Hva skal du få av medisiner?
Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Bare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligendeSkal faste fra 24.00 natt til mandag. Litt usikker, fikk 3 smertestillende og 1 beroligende. Sendte medisinen hjem med kjæresten og dro for å besøke en vennine så har ikke medisinen her. Også får jeg innlagt kanyle på mandag der de gir meg ekstra smertestillende![]()
Bare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligendeVil anbefale å ta med litt mat i veska til etter du er ferdig, er lett å bli kvalm av smertestillende. Har hvetfall hjulpet meg
Veldig fint at du får såpass med smertestillende, kommer til å gå som en
Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost[/
Jeg måtte også faste. Og jeg er også avhengig av frokost. Heldigvis har jeg vært så nervøs og spent at jeg ikke tenkte så mye på det![]()
Mannen kjøper alltid panini med kylling fra kiosken når vindvarselet hjem da![]()
Jeg fikk tre pinex og an vival som jeg tok hjemme før vi dro nedover, pluss noe i kanylenmasse lykke til
![]()
5-6 som var veldig bra, pluss 4-5 til som nærmet seg. Fikk puregon idag også, pluss en orgalutran imorgen. Legen var veldig positiv til de han fantHvor mange eggposer fant dere?her talte vi 6-7..må gå på medisiner noen dager ekstra. Uttak onsdag ser det ut til
Tenker jeg får kjæresten til å løpe ut i kiosken og kjøpe mat når vi er ferdigBare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligendeVil anbefale å ta med litt mat i veska til etter du er ferdig, er lett å bli kvalm av smertestillende. Har hvetfall hjulpet meg
Veldig fint at du får såpass med smertestillende, kommer til å gå som en lek!
![]()
5-6 som var veldig bra, pluss 4-5 til som nærmet seg. Fikk puregon idag også, pluss en orgalutran imorgen. Legen var veldig positiv til de han fant![]()
Heia, du skal faste fordi du vil få petidin som smertestillende og noen kan bli uvel og kvalm av den som bivirkningTenker jeg får kjæresten til å løpe ut i kiosken og kjøpe mat når vi er ferdig![]()
Sikkert forskjellige prosedyrer fra plass til plass. De sa ikke noe om hvorfor jeg skal faste, men er vel sikkert i tilfelle noe skjer.![]()
Aha. Tusen takk for informasjonenHeia, du skal faste fordi du vil få petidin som smertestillende og noen kan bli uvel og kvalm av den som bivirkningSiden du da har fastet vil du da ikke kaste opp osv så det et derfor man skal faste
veldig kjedelig hvis man blir uvel av smertestillende og kaster opp mye
De andre tablettene er vival og paracetamol som du skal ta en time før oppmøte, premedikasjon som har smertestillende og litt beroligende effekt
Masse lykke til på mandag
![]()
Da ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøketbegynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.
Da ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøketbegynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.
Jeg er så bekymret for smertene ved uttak... Får du kanyle fordi du hadde ekstra vondt ved forrige uttak? Jeg har sannsynligvis endometriose og aldri funnet noe smertestillende som funker. Gruer meg veldig for ser at andre med endo, har hatt mye vondt under uttak :/Skal faste fra 24.00 natt til mandag. Litt usikker, fikk 3 smertestillende og 1 beroligende. Sendte medisinen hjem med kjæresten og dro for å besøke en vennine så har ikke medisinen her. Også får jeg innlagt kanyle på mandag der de gir meg ekstra smertestillende![]()