Innsett i Januar 2016

Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost :p
Supert!! :D Har du fått beskjed om å faste? Hva skal du få av medisiner?

Supert!! :D Har du fått beskjed om å faste? Hva skal du få av medisiner?
Skal faste fra 24.00 natt til mandag. Litt usikker, fikk 3 smertestillende og 1 beroligende. Sendte medisinen hjem med kjæresten og dro for å besøke en vennine så har ikke medisinen her. Også får jeg innlagt kanyle på mandag der de gir meg ekstra smertestillende :)

Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost :p

Hvor mange eggposer fant dere? :) her talte vi 6-7..må gå på medisiner noen dager ekstra. Uttak onsdag ser det ut til

Kristin 90, da er du heldig. Fikk ikke noe kanyle og jeg var ganske sikker på at jeg skulle dø :p

Liten update fra meg ! Ligger nå i senga og slapper av, begge embryoene overlevde
Da vi kom frem sa de " nå setter vi inn begge embryoene "

Jeg og min mann hadde full diskusjon på om vi skulle sette inn ett eller to, så det at de var allerede litt bestemt gjorde saken enklere for oss !

Prøver å være positiv men er ikke så optimistisk pga det med at jeg klarte misse en dag med crinone ...jaja

Skal faste fra 24.00 natt til mandag. Litt usikker, fikk 3 smertestillende og 1 beroligende. Sendte medisinen hjem med kjæresten og dro for å besøke en vennine så har ikke medisinen her. Også får jeg innlagt kanyle på mandag der de gir meg ekstra smertestillende :)
Bare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligende:p Vil anbefale å ta med litt mat i veska til etter du er ferdig, er lett å bli kvalm av smertestillende. Har hvetfall hjulpet meg:) Veldig fint at du får såpass med smertestillende, kommer til å gå som en lek! :)

Bare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligende:p Vil anbefale å ta med litt mat i veska til etter du er ferdig, er lett å bli kvalm av smertestillende. Har hvetfall hjulpet meg:) Veldig fint at du får såpass med smertestillende, kommer til å gå som en

Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost :p[/

Jeg måtte også faste. Og jeg er også avhengig av frokost. Heldigvis har jeg vært så nervøs og spent at jeg ikke tenkte så mye på det ;)
Mannen kjøper alltid panini med kylling fra kiosken når vindvarselet hjem da ;)

Jeg fikk tre pinex og an vival som jeg tok hjemme før vi dro nedover, pluss noe i kanylen ;) masse lykke til :)

Hvor mange eggposer fant dere? :) her talte vi 6-7..må gå på medisiner noen dager ekstra. Uttak onsdag ser det ut til
5-6 som var veldig bra, pluss 4-5 til som nærmet seg. Fikk puregon idag også, pluss en orgalutran imorgen. Legen var veldig positiv til de han fant :)

Bare lurte for jeg har aldri fått beskjed om å faste, men pleier å begrense inntaket for å gå bedre virkning av beroligende:p Vil anbefale å ta med litt mat i veska til etter du er ferdig, er lett å bli kvalm av smertestillende. Har hvetfall hjulpet meg:) Veldig fint at du får såpass med smertestillende, kommer til å gå som en lek! :)
Tenker jeg får kjæresten til å løpe ut i kiosken og kjøpe mat når vi er ferdig ;)
Sikkert forskjellige prosedyrer fra plass til plass. De sa ikke noe om hvorfor jeg skal faste, men er vel sikkert i tilfelle noe skjer. :)

Tenker jeg får kjæresten til å løpe ut i kiosken og kjøpe mat når vi er ferdig ;)
Sikkert forskjellige prosedyrer fra plass til plass. De sa ikke noe om hvorfor jeg skal faste, men er vel sikkert i tilfelle noe skjer. :)
Heia, du skal faste fordi du vil få petidin som smertestillende og noen kan bli uvel og kvalm av den som bivirkning :-) Siden du da har fastet vil du da ikke kaste opp osv så det et derfor man skal faste :-) veldig kjedelig hvis man blir uvel av smertestillende og kaster opp mye :-) De andre tablettene er vival og paracetamol som du skal ta en time før oppmøte, premedikasjon som har smertestillende og litt beroligende effekt :-) Masse lykke til på mandag :D

Heia, du skal faste fordi du vil få petidin som smertestillende og noen kan bli uvel og kvalm av den som bivirkning :-) Siden du da har fastet vil du da ikke kaste opp osv så det et derfor man skal faste :-) veldig kjedelig hvis man blir uvel av smertestillende og kaster opp mye :-) De andre tablettene er vival og paracetamol som du skal ta en time før oppmøte, premedikasjon som har smertestillende og litt beroligende effekt :-) Masse lykke til på mandag :D
Aha. Tusen takk for informasjonen :D

Da ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøket :( begynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.

Da ser det ut til ar det ikke ble noe av forsøket :( begynte å spotte så vitt nettopp. Ikm er i morra. Offisiell test dag er til tirsdag.

Det var dårlige nyheter! Kjip start på helgen :( skulle ønske det var garanti for å lykkes med ivf! Tenk hvor mye lettere denne karusellen hadde vært da!

Det var kjipt. Stor klem til deg. Mye man må gjennom dessverre. Men det vil være så verdt det når du sitter med lillegull på fanget ditt en vakker dag :) ❤❤❤

Jeg er på rugedag 8 idag. Første dag med bittelitt brune crinone rester ( beklager ekkle detaljer). Merker at jeg blir litt engstelig. Forrige gang fikk jeg også først crinone rester RD 8 og 9. Blødning fra RD 10 :((
Nå prøver jeg å stålsette meg og overbevise med selv om at jeg må ta en test imorgen. Imorgen er der rugedag 9.
Noen råd fra smarte damer?

Jeg er så bekymret for smertene ved uttak... Får du kanyle fordi du hadde ekstra vondt ved forrige uttak? Jeg har sannsynligvis endometriose og aldri funnet noe smertestillende som funker. Gruer meg veldig for ser at andre med endo, har hatt mye vondt under uttak :/

Back
Topp