Innsett i Januar 2016

Dere som har et fryseforsøk, hvor lenge før insett starter dere på crinone ?

Skulle startet igår...men ble til idag, insett forhåpentligvis imorgen om embryoene klarer seg, skal jaggu meg sette inn to om begge overlever ! gjør opp litt for crinonen jeg gikk glipp av tenker jeg...

Dere som har et fryseforsøk, hvor lenge før insett starter dere på crinone ?

Skulle startet igår...men ble til idag, insett forhåpentligvis imorgen om embryoene klarer seg, skal jaggu meg sette inn to om begge overlever ! gjør opp litt for crinonen jeg gikk glipp av tenker jeg...

Jeg startet på Utrogest 5 dager før innsetting av fryst blastocyst.
Lykke til. :)

Wow, den var kjempekul CurlySue!!!

Dårlig nytt fra min side, embryoen overlevde ikke opptining i dag. Fikk beskjed om ventetid til cirka mai eller juni for neste forsøk, men må vente til mensen kommer for å komme på listen så det kan fort bli lenger.

Fikk også høre at det aldri blir aktuelt for meg å få 2 embryo innsatt fordi jeg har forkortet livmor og det kan lede til problemer under graviditeten. Det var også kjipt å høre.

Håper dere andre lykkes ... Skal følge med likevel :) Og føler med alle som har hat negativ test de siste dagene. Store klemmer til dere.

Lillekatt80 det var triste nyheter .Stor klem ! Har dårlig magefølelse selv så forundrer meg ikke om dette ikke går min vei heller .

Dårlig nytt fra min side, embryoen overlevde ikke opptining i dag. Fikk beskjed om ventetid til cirka mai eller juni for neste forsøk, men må vente til mensen kommer for å komme på listen så det kan fort bli lenger.

Fikk også høre at det aldri blir aktuelt for meg å få 2 embryo innsatt fordi jeg har forkortet livmor og det kan lede til problemer under graviditeten. Det var også kjipt å høre.

Håper dere andre lykkes ... Skal følge med likevel :) Og føler med alle som har hat negativ test de siste dagene. Store klemmer til dere.

Uff, det var trist lillekatt80:( Stor klem til deg❤️

Det var trist å høre! Håper mensen kommer fort så dere kommer kjapt på listen, og vi kan jo håpe at noe skjer så dere kommer i gang fortere enn antatt :) God klem fra meg

Det er jeg hjemme fra kontrolltimen på Ullevål. Ikke mye å rope hurra for, bare 3-4 eggposer. Hadde jo håpet på litt flere, men får bare håpe gullegget er blant de!Blir uttak på mandag, så krysser jeg fingrene for at det blir innsett.

Det er jeg hjemme fra kontrolltimen på Ullevål. Ikke mye å rope hurra for, bare 3-4 eggposer. Hadde jo håpet på litt flere, men får bare håpe gullegget er blant de!Blir uttak på mandag, så krysser jeg fingrene for at det blir innsett.

Håper det er et gullegg i en av de eggposene! Lykke til med uttak på mandag :)

Så kjedelig lillekatt. Håper mensen kommer raskt slik at dere kommer dere på liste. Innmari lang ventetid da. Stor klem til deg :)
Huff jeg har så angst for å teste. Kommer sikkert til å gå på en smell :(

Håper gullegget er blant dem :)

Da har jeg også vært på kontroll. 6-7 eggposer på høyre eggstokk. Må gå på medisiner i helgen også, ny kontroll mandag. Muligens uttak på onsdag. Men venstre eggstokk var endometriosecyste kommet tilbake :(
Blir livredd når jeg hører sånt. Bare litt over et halvt år siden jeg opererte bort cyste. Glad for at det er egg der, men livredd for at endo skal spise meg opp innvendig!

Flere flotte egg idag. Da blir det uttak på mandag. Utrolig spent, første gangen vi kommer så langt som uttak.
Er mest spent på fastingen faktisk. Blir skikkelig dårlig om jeg ikke spiser frokost :p

Back
Topp