Innsett i Januar 2016

Da er vi også klare for innsett på torsdag, hvis de klarer å tine et egg til oss:) Veldig rart å skulle prøve uten medisiner, hele prosessen er liksom så fjern når man ikke gjør noe aktivt selv.

Åhh.. jeg kjenner jeg snart vil teste!!!! Liker ikke den ventingen altså :-P

En uke er gått i dag. Kun 7 dager igjen til test.
Satt inn mandagen, så da er du bare en dag etter meg!! :-D Tenkte å teste fredag for det er IKM og den er ganske så stabil... Du holder deg til tirsdagen?? :-)

Mange som skal sette inn ser jeg, jeg har også på fredag, håper embryoen overlever!

Ref to egg det hadde jeg absolutt gjort om jeg fikk velge. Vi har dessverre bare en embryo på frys.

Satt inn mandagen, så da er du bare en dag etter meg!! :-D Tenkte å teste fredag for det er IKM og den er ganske så stabil... Du holder deg til tirsdagen?? :-)
Jeg er fast bestemt på å vente til tirsdag, egentlig. Men min mann er hjemme i helga, reiser på jobb igjen på søndag kveld. Så hadde egentlig vært greit å teste på søndag morra. Så han kan være en del av det. Får vente å se.

Dere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?

Dere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?
Jeg hadde ikke klart det! Men vet at jeg synes det er ille i forhold til veldig mange andre:p hehe

Jeg sov to-tre timer etter jeg kom hjem, ble litt rusa av smertestillende. På kvelden var jeg litt uggen, oppblåst og hadde en del magesmerter.. Men jeg var og overstimulert da.. Men kan godt hende det går greit, lurt å ta smertestillende som Paracet før du drar kanskje :-)

Jeg hadde ikke klart det! Men vet at jeg synes det er ille i forhold til veldig mange andre:p hehe
Jeg sov to-tre timer etter jeg kom hjem, ble litt rusa av smertestillende. På kvelden var jeg litt uggen, oppblåst og hadde en del magesmerter.. Men jeg var og overstimulert da.. Men kan godt hende det går greit, lurt å ta smertestillende som Paracet før du drar kanskje :-)
Tror jeg tar sjansen og heller drar hjem om det ikke går :)

Jeg kunne fint ha reist rett på jobb etter uttaket:) bare litt rusa, men ikke noe vondt;)

Da er det bare meg selv, Knask og Kristin90 som venter på egguttak i januarpuljen. Du må holde oss oppdater i morgen etter kontrollen Knask :happy:
Selv teller jeg timer og minutter til fredagens kontroll :nailbiting:

Da er det bare meg selv, Knask og Kristin90 som venter på egguttak i januarpuljen. Du må holde oss oppdater i morgen etter kontrollen Knask :happy:
Første kontroll på fredag? Eller 2.? Masse lykke til! Er forhåpentligvis ca en uke til vi alle tre har fått tatt ut og satt inn gulleggene :D

Første kontroll på fredag? Eller 2.? Masse lykke til! Er forhåpentligvis ca en uke til vi alle tre har fått tatt ut og satt inn gulleggene :D

Første kontroll, men er på sprøytedag 8 i dag. Så regner med det blir uttak i neste uke om alt ser bra ut :)

Bare oss tre igjen ja, bra vi blir liggende veldig likt da:) merker jeg begynner å bli litt utålmodig når de andre har begynt å teste allerede :rolleyes:
Skal oppdatere i morgen etter kontrollen, kjenner jeg er super spent!!
Lykke til på kontrollen på fredag:)

Back
Topp