Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt inn mandagen, så da er du bare en dag etter meg!! :-D Tenkte å teste fredag for det er IKM og den er ganske så stabil... Du holder deg til tirsdagen??En uke er gått i dag. Kun 7 dager igjen til test.
Jeg er fast bestemt på å vente til tirsdag, egentlig. Men min mann er hjemme i helga, reiser på jobb igjen på søndag kveld. Så hadde egentlig vært greit å teste på søndag morra. Så han kan være en del av det. Får vente å se.Satt inn mandagen, så da er du bare en dag etter meg!! :-D Tenkte å teste fredag for det er IKM og den er ganske så stabil... Du holder deg til tirsdagen??![]()
Mange som skal sette inn ser jeg, jeg har også på fredag, håper embryoen overlever!
Ref to egg det hadde jeg absolutt gjort om jeg fikk velge. Vi har dessverre bare en embryo på frys.
Jeg hadde ikke klart det! Men vet at jeg synes det er ille i forhold til veldig mange andreDere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?
Jeg sov to-tre timer etter jeg kom hjem, ble litt rusa av smertestillende. På kvelden var jeg litt uggen, oppblåst og hadde en del magesmerter.. Men jeg var og overstimulert da.. Men kan godt hende det går greit, lurt å ta smertestillende som Paracet før du drar kanskjeDere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?
Jeg hadde ikke klart det! Men vet at jeg synes det er ille i forhold til veldig mange andrehehe
Tror jeg tar sjansen og heller drar hjem om det ikke gårJeg sov to-tre timer etter jeg kom hjem, ble litt rusa av smertestillende. På kvelden var jeg litt uggen, oppblåst og hadde en del magesmerter.. Men jeg var og overstimulert da.. Men kan godt hende det går greit, lurt å ta smertestillende som Paracet før du drar kanskje![]()
Dere som har vært igjennom uttak. Hvordan har formen deres vært etterpå? Skal på uttak på mandag og har et 4-timers møte på ettermiddagen som jeg helst bør være med på. Tror dere jeg kommer til å være i form til dette?

Første kontroll på fredag? Eller 2.? Masse lykke til! Er forhåpentligvis ca en uke til vi alle tre har fått tatt ut og satt inn gulleggeneDa er det bare meg selv, Knask og Kristin90 som venter på egguttak i januarpuljen. Du må holde oss oppdater i morgen etter kontrollen Knask
Selv teller jeg timer og minutter til fredagens kontroll![]()
Første kontroll på fredag? Eller 2.? Masse lykke til! Er forhåpentligvis ca en uke til vi alle tre har fått tatt ut og satt inn gulleggene![]()
Da er det bare meg selv, Knask og Kristin90 som venter på egguttak i januarpuljen. Du må holde oss oppdater i morgen etter kontrollen Knask
Selv teller jeg timer og minutter til fredagens kontroll![]()