* Innsett i august *

Guess what????

Var ikke rart tr aldri kom! Har tatt to tester og begge var positiv!!!! Tenk å skulle få til hjemmelaget mellom to forsøk???? er jo veldig tidlig enda, men skal håpe og be om at spira sitter til april

Så da her jeg medisiner i kjøleskapet til nesten 10 000,- er vel ikke mulig å levere dem inn vel? Kanskje får jeg bruk for dem også
Åå gu kor herlig!! Gratulerer m spire <3

Edit: leste desverre ikke gjennom hele tråden :/ håper bare det er uskyldig blødning ♡♡♡

Så spennende det er her inne nå, så mange som har uttak :) :)
Mange I neste uke også, jeg har ca onsdag neste uke ;-)
Utrolig gøy at det ble så mange her, og ønsker alle masse lykke til ♡♡

Håpet vi alle havner i mai-forum:)

Kommer til å ta helt av her inne med testing i løpet av noen uker:p hehe

God helg alle sammen:-) denne dagen skal nytes på sommerfest i det fine været vi har med masse god mat og kake :D:D
Hihi ja nå tar det nok snart av, jeg er vel den tregeste her inne har jo igrunn ikke uttak før 2 september hvis jeg klarer å "spå" det rett (om det er samme forløp som sist)

Håper sommerfesten var bra og du koste deg, fortsatt god helg :D her skal det ryddes litt og så nyte den herlige varme solen ;) :D

Guess what????

Var ikke rart tr aldri kom! Har tatt to tester og begge var positiv!!!! Tenk å skulle få til hjemmelaget mellom to forsøk???? er jo veldig tidlig enda, men skal håpe og be om at spira sitter til april

Så da her jeg medisiner i kjøleskapet til nesten 10 000,- er vel ikke mulig å levere dem inn vel? Kanskje får jeg bruk for dem også

Gratulerer! ♥ Så fantastisk!!!

Edit: Så litt lenger ned at du har blødd litt, husk at ca 25 % av alle som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. Jeg krysser fingrene for uskyldig blødning. Får du måle hcg til uken?

12 dpo i dag, og helt blank test fortsatt:( Absolutt ingenting som skjer i kroppen føles det som. I vanlig syklus burde blødning komme i dag eller senest i morgen, men på Crinone kan den jo like godt bli utsatt uten at det er noe på gang.
Merker det er vanskelig å holde håpet oppe nå, og prøver egentlig bare å forberede meg på å måtte vente på ny runde:(

Sender deg en klem og håper fortsatt for deg. ♡

Eggløsningssprøyte i går. Formen i dag er ikke på topp. Nå er jeg innmari spent på de neste dagene, sikkert tenkt gjennom alle mulige scenario hundre ganger.
Håper sånn det blir mange positive tester her!

Formen er ikke på topp her heller, men humøret er nokså topp. Jeg er så spent nå. Grugleder meg sånn.

Jeg og! Hvis jeg blir gravid blir det slik...blir jeg ikke gravid blir det sånn og sånn..får jeg ingenting på frys blir det sånn.. Nervepirrende!
Lykke til i morgen!
Ja, det er ikke bare eggstokkene som jobber. Hodet får virkelig kjørt seg og. Takk for lykkeønskning! Den store nervedagen er telefonen på tirsdag ang evt befruktning. :-)

Hatt uttak i dag jeg også, fikk ut 6 egg :) får høre i morgen hvordan det går med de. Innsett på mandag. Veldig spent!
Murring og støl, men går greit. Moro å lese at så mange har hatt uttak og skal ha det til uka :)

Gratulerer med flott uttak. Lykke til med innsett i morgen. :)

Ja, det er ikke bare eggstokkene som jobber. Hodet får virkelig kjørt seg og. Takk for lykkeønskning! Den store nervedagen er telefonen på tirsdag ang evt befruktning. :-)

Ja det er sant! :) Uff det blir nervepirrende! Vet ikke om jeg tørr å ta tlf :)

Gratulerer! ♥ Så fantastisk!!!

Edit: Så litt lenger ned at du har blødd litt, husk at ca 25 % av alle som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. Jeg krysser fingrene for uskyldig blødning. Får du måle hcg til uken?

Ja, jeg prøver å tenke på det,men blødningen er helt lik mensen, og testen i morgest var negativ allerede,så det var nok en kjemisk. Så får se om legen mener det er noe vits.

Men jeg er utrolig takknemlig for at jeg faktisk klarte å bli gravid uten hjelp av legene fra st.olavs :) og jeg skal dra opp motet til neste forsøk :) har jeg klart og bli det en gang,så skal jeg jammen klare det en gang til

Ja, jeg prøver å tenke på det,men blødningen er helt lik mensen, og testen i morgest var negativ allerede,så det var nok en kjemisk. Så får se om legen mener det er noe vits.

Men jeg er utrolig takknemlig for at jeg faktisk klarte å bli gravid uten hjelp av legene fra st.olavs :) og jeg skal dra opp motet til neste forsøk :) har jeg klart og bli det en gang,så skal jeg jammen klare det en gang til

Så bra at du klarer å tenke positivt fremover, utrolig kjedelig med kjemisk. :(

Ja, må jo bare prøve på det. Jeg er barnevakt glad for at jeg faktisk klarte å bli gravid at det tar bort en god del av skuffelsen :)

Eggløsningssprøyte i går. Formen i dag er ikke på topp. Nå er jeg innmari spent på de neste dagene, sikkert tenkt gjennom alle mulige scenario hundre ganger.
Håper sånn det blir mange positive tester her!
Åå så spennende!! ♡♡ håper du slipper å bli dårligere i formen! Masse lykke til i morgen :D :D

Åå så spennende!! ♡♡ håper du slipper å bli dårligere i formen! Masse lykke til i morgen :D :D
Takk takk! Er så dårlig på ting som er utenfor min kontroll og her får jeg ikke gjort noe som helst med resultatet selv. Gruelig irriterende og lene seg bare til håpet.

Takk takk! Er så dårlig på ting som er utenfor min kontroll og her får jeg ikke gjort noe som helst med resultatet selv. Gruelig irriterende og lene seg bare til håpet.

Så enig med deg!

Ble bare litt nysgjerrig..Noen av dere som har blitt dårlige av eggløsningssprøyten ? Hvordan dårlig da eventuelt?

Ble bare litt nysgjerrig..Noen av dere som har blitt dårlige av eggløsningssprøyten ? Hvordan dårlig da eventuelt?

Jeg har vel ikke blitt dårlig, bare ganske kvalm og veldig øm og rar i magen.

Last edited:
Back
Topp