* Innsett i august *

Hvorfor tror ikke du får få egg?Krysser fingrene for oss begge på mandag ja:D

Ul viste bare maks 3 egg som kan bli i høvelig størrelse. De på venstre side er overhode ikke interessert i å være med på leken :p :( Men vi prøver å være optimistisk uansett ;)

Ul viste bare maks 3 egg som kan bli i høvelig størrelse. De på venstre side er overhode ikke interessert i å være med på leken :p :( Men vi prøver å være optimistisk uansett ;)

Hadde bare egg på på ene siden jeg å! Haha, hva er det med oss?;) hvilke sprøyter og dose har du gått på?
Vi må bare være optimistiske uansett! - og ikke minst håp❤️

Så bra Lykkeliten!!:):)
19. Mai er en fin termin❤️❤️
God helg!!:D

Ja, jeg tror vi er flere som skal ha et veldig godt forhold til 19. mai i en del måneder fremover nå! :D :D ♡ God helg til deg og. Nå heier jeg sånn på oss til mandag. :)

Nei, tør ikke enda ... Vil vente lengst mulig meg tror ikke jeg holder lengre enn søndag/ mandag...
Synes du har holdt deg lenge jeg.. hi hi... sliter med å holde meg selv :shy::D

Det blir uttak på mandag! :) 8-9 store egg, og en god del medium store, i tillegg til fin livmorslimhinne var oppsummeringen. Jeg tar helg med et smil om munnen da. Eventuell termin blir 19. mai. Håpefull og optimistisk akkurat nå. ♥

God helg!
Så herlig!! :D ja da blir det jo helg med et stort smil ♡♡ så spennende ♡♡

kommer visst inn her jeg, har hatt "sommerferie" fra forumet :)
skal ha uttak tirsdag og insett torsdag :) var på ul og det var 5 store eggposer, så da håper vi at 1 av de er gullegget!
lykke til alle dere andre her inne :D
Å så gøy!! Velkommen inn hit etter "sommerferie" :D masse lykke til med uttak på tirsdag :D krysser fingre for flott uttelling!

Hatt uttak i dag jeg også, fikk ut 6 egg :) får høre i morgen hvordan det går med de. Innsett på mandag. Veldig spent!
Murring og støl, men går greit. Moro å lese at så mange har hatt uttak og skal ha det til uka :)
Gratulerer med 6 flott egg ♡♡ håper på god tlf i morgen :D :D

Hadde bare egg på på ene siden jeg å! Haha, hva er det med oss?;) hvilke sprøyter og dose har du gått på?
Vi må bare være optimistiske uansett! - og ikke minst håp❤️

Hehe :) Rart det der.
Har gått på bemfola 225 fram til dag 10 (9) deretter bemfola 300 i fem dager.
Enn du? :)

Veldig spennende er det nå :) Så bra at prøven var bedre. Godt når nok et steg er overstått! Håper bare jeg ikke får noen tlf i dag fra de, de sa de skulle ringe hvis det ikke gikk bra, men hvis jeg ikke hørte noe så skulle jeg bare komme på mandag for da var alt i skjønneste orden :)

Back
Topp