* Innsett i august *

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei,

Jeg tenkte det var på tide med en tråd for oss som venter på at sommeren skal ta slutt. :p

Jeg håper vi blir mange som skal få mai-spirer. ♡
 
Jeg jobber med å utsette tr lengst mulig nå, for å få starte med nesespray i neste syklus, etter avtale med Ullevål. Jeg utsetter tr med Lutinus, som jeg bruker fast etter EL pga habituell abort.

Det er vårt første IVF forsøk. Nå i juni feirer vi 2 års bryllupsdag og 2 år som prøvere, og vi prøver på førstemann. Jeg er 29 år.

Jeg har endo (lap aug 14) og adeno, og hadde i starten fire kjemiske og en MA 12+6 (feb 14), og så har det skjedd lite. Jeg har heterozygot faktor V leiden mutasjon. Ved ny graviditet skal jeg gå på Albyl-E (fra positiv test til uke 12), Lutinus (3 dpo til uke 12) og prednosolon (fra positiv test til uke 20), eller det er hvert fall foreskrevet ved utredning for habituell abort.

Jeg er superspent på hvor lenge jeg kan utsette tr og alt som skal skje etterpå. :D
 
Blir med her jeg:D
Blir vårt første ivf forsøk, hører til på fertilitetssenteret:)
I august blir det to år siden vi begynte med prøvingen på barn nr 2.
Er kjempe spent og grugleder meg masse til å komme igang med ivf:)
 
Jeg melder meg inn her:)
 
Jeg havner nok her jeg også! Håper virkelig august blir en bra måned.
 
Så bra at vi er flere som gleder oss til sommeren er over. :p Håper virkelig at august blir veldig bra!
 
Jeg regner med oppstart nesespray ca. 1 uken i aug :)
 
Etter at lille spiren bestemte seg for å slippe taket så har jeg blitt kampklar og denne gangen skal jeg ikke gi meg!!:) Forsøket havner midt oppi ferien, så jeg håper jeg kan spraye litt lenger slil at jeg rekker å dra på ferie:) Vi skal til Spania med et vennepar så det blir litt vanskelig å avlyse:)
 
Etter at lille spiren bestemte seg for å slippe taket så har jeg blitt kampklar og denne gangen skal jeg ikke gi meg!!:) Forsøket havner midt oppi ferien, så jeg håper jeg kan spraye litt lenger slil at jeg rekker å dra på ferie:) Vi skal til Spania med et vennepar så det blir litt vanskelig å avlyse:)

Så utrolig tøff du er. ♥

Når skal du til Spania? Det hørtes deilig ut. :) Du kan vel helt sikkert få spraye litt ekstra.
 
Etter at lille spiren bestemte seg for å slippe taket så har jeg blitt kampklar og denne gangen skal jeg ikke gi meg!!:) Forsøket havner midt oppi ferien, så jeg håper jeg kan spraye litt lenger slil at jeg rekker å dra på ferie:) Vi skal til Spania med et vennepar så det blir litt vanskelig å avlyse:)
Godt å lese at kamplysten er tilbake! Håper ferien går som planlagt!
 
Så utrolig tøff du er. ♥

Når skal du til Spania? Det hørtes deilig ut. :) Du kan vel helt sikkert få spraye litt ekstra.
Vi reiser 5. August og kommer hjem 19. :) Familien har leilighet der, og stranda er 400 m unna. Det er som å komme til Paradis:)
 
Godt å lese at kamplysten er tilbake! Håper ferien går som planlagt!
Jeg tror nedturene blir lettere for hver gang egentlig. Denne gangen ble jeg ihvertfall gravid, og jeg skal fokusere kun på det:)
 
Jeg melder meg også inn her. Blir nok august på oss også :) klinikken sier vi skal prøve det egget som ligger på frys (som trolig er ødelagt) nå før ferien, men har ingen forventinger til at det har overlevd, siden det skjedde en feil da det skulle fryses. Men er veldig august-klar!
 
Vi reiser 5. August og kommer hjem 19. :) Familien har leilighet der, og stranda er 400 m unna. Det er som å komme til Paradis:)

Åh, det høres helt fantastisk ut. :)
 
Jeg melder meg også inn her. Blir nok august på oss også :) klinikken sier vi skal prøve det egget som ligger på frys (som trolig er ødelagt) nå før ferien, men har ingen forventinger til at det har overlevd, siden det skjedde en feil da det skulle fryses. Men er veldig august-klar!

Håper du slipper å bli med i august da. :) ;)
 
Jeg har snakket med Ullevål i dag og skulle ringe inn og starte på neste syklus i begynnelsen av juli. Så da blir det helt sikkert innsett i august på oss også!

Gleder meg og velger håpe at dette går bra. Er så lei av å gratulere "alle andre" nå, nå er det vår tur snart!
 
Jeg har snakket med Ullevål i dag og skulle ringe inn og starte på neste syklus i begynnelsen av juli. Så da blir det helt sikkert innsett i august på oss også!

Gleder meg og velger håpe at dette går bra. Er så lei av å gratulere "alle andre" nå, nå er det vår tur snart!

Jippi! Så bra at du har fått bekreftelse du og. :D Nå er det vår tur. Vi skal få masse fine trilleturer neste vår/sommer. ♥
 
Jippi! Så bra at du har fått bekreftelse du og. :D Nå er det vår tur. Vi skal få masse fine trilleturer neste vår/sommer. ♥

Ja, det kan vi se fram i mot. Det siste halvåret har vi selvsagt prøvd hver måned, men har tenkt at det ikke går likevel. Men nå har jeg litt fornyet håp med ivf. Tør å ha det selv om jeg vet at sjansen for å lykkes på første forsøk er mindre enn at det ikke lykkes.

Jeg skal bruke sommeren til å gå ned (helst 10 kg) minst 5 kg. Syns det er vanskelig, men med vektklubb skal det gå! Er jo så lite det er snakk om!
 
Ja, det kan vi se fram i mot. Det siste halvåret har vi selvsagt prøvd hver måned, men har tenkt at det ikke går likevel. Men nå har jeg litt fornyet håp med ivf. Tør å ha det selv om jeg vet at sjansen for å lykkes på første forsøk er mindre enn at det ikke lykkes.

Jeg skal bruke sommeren til å gå ned (helst 10 kg) minst 5 kg. Syns det er vanskelig, men med vektklubb skal det gå! Er jo så lite det er snakk om!

Så bra med mål om å ta litt ekstra vare på kroppen først nå. Jeg forsøker å leve sunt og trene nå frem mot oppstart medisiner. Ser jo at noen går opp og noen går ned på medisiner (og mange merker ingenting). Skrekken er jo å gå opp mange kilo under forsøk, det vil jeg helst ikke.

Ja, det er størst sjanse for at man ikke lykkes på første forsøk, dessverre. Jeg forsøker å minne meg selv på at det kan kreve flere forsøk (og kanskje flere aborter) før jeg er i mål, men kjenner at det kommer litt nytt håp nå som det nærmer seg. Har liksom gitt opp at vi kan få det til selv. Så nå håper jeg at vi er mange som skal få assistert-spire i mai. :D
 
Back
Topp