* Innsett i august *

Så bra med mål om å ta litt ekstra vare på kroppen først nå. Jeg forsøker å leve sunt og trene nå frem mot oppstart medisiner. Ser jo at noen går opp og noen går ned på medisiner (og mange merker ingenting). Skrekken er jo å gå opp mange kilo under forsøk, det vil jeg helst ikke.

Ja, det er størst sjanse for at man ikke lykkes på første forsøk, dessverre. Jeg forsøker å minne meg selv på at det kan kreve flere forsøk (og kanskje flere aborter) før jeg er i mål, men kjenner at det kommer litt nytt håp nå som det nærmer seg. Har liksom gitt opp at vi kan få det til selv. Så nå håper jeg at vi er mange som skal få assistert-spire i mai. :D

Ja, jeg har levd sunt og trent lenge, men ikke gått ned i vekt. Så nå skal jeg ta av noen kilo så bmi kommer så nærme normalen som mulig (så slipper de å nevne det HELE tiden...)

Håpe må vi! Ellers er det jo ikke noe vits. :-)

Jg blir m her også, har igjen 3 frysepinner, men siden d er ferie og at det skal dyrkes til blastocyst denne gangen starter jg på ferskforsøk igjen:-) skal starte på nesespray på mens jg får en eller annen gang i juli :-) d er søskenforsøk vi driver m :-)

Etter at lille spiren bestemte seg for å slippe taket så har jeg blitt kampklar og denne gangen skal jeg ikke gi meg!!:) Forsøket havner midt oppi ferien, så jeg håper jeg kan spraye litt lenger slil at jeg rekker å dra på ferie:) Vi skal til Spania med et vennepar så det blir litt vanskelig å avlyse:)
Bare litt nysgjerrig, vi har leilighet i Spania, hvor skal du hen? :-)

Jeg setter et halvt bein inn her. Etter MA nå i mai er vi mer en klare nok får å starte opp igjen. Blør fortsatt etter MA, 2 uker siden nå. Skal melde inn neste mens, så bestemmes løypa utifra det.

Jeg setter et halvt bein inn her. Etter MA nå i mai er vi mer en klare nok får å starte opp igjen. Blør fortsatt etter MA, 2 uker siden nå. Skal melde inn neste mens, så bestemmes løypa utifra det.

Håper dere får komme i gang så raskt som mulig, og at det går hele veien til termin. :)

Da joiner jeg dere her etter at jeg i dag fikk bekreftet negativ forsøk på første ICSI.

Vi er så heldige å ha 5 egg på frys og skal dermed sette inn 2 eskimoer i uke 35.

Skulle ønske sommerferien snart var slutt :p

Da joiner jeg dere her etter at jeg i dag fikk bekreftet negativ forsøk på første ICSI.

Vi er så heldige å ha 5 egg på frys og skal dermed sette inn 2 eskimoer i uke 35.

Skulle ønske sommerferien snart var slutt :p

Så kjedelig at du må vente over sommeren, men veldig hyggelig at du blir med oss her i august-gruppa. :) Jeg synes også sommeren er altfor lang... :rolleyes:

Sommeren blir lang i år igjen gitt, men vi får tenke sånn at vi ihvertfall kan nyte både vin og spekemat og alt annet vi hadde måttet holde oss unna!:) Og en hormonfri sommer er ikke å forakte:) Jeg skal nyte varme, sangria, paraplydrinker og masse deilig mat! NAMNAM! Også kan jeg legge fra meg fråtsetiden og sette igang med nytt forsøk etter sommeren. Ferdig uthvilt og med ny giv!:D

Hehe! Høres bra ut StarBucks!
Masse god mat, dritdigg og spennende feriereise, sol, ingen hormoner, øl til grillmaten og vin til osten ;) Vi får vel bare nyte! :)

Også tror jeg at jeg skal ta meg sammen og begynne å trene litt igjen. Jeg er ikke over bmi grensa altså, men jeg har ca 10kg jeg vil ha bort. Om jeg får bort 5kg er jeg fornøyd med det og! :)

Jeg gleder meg til å komme igang med treningen selv:) Gikk opp 10 kg etter at jeg begynte med hormonene. Har enda ikke klart å gå de ned og har egentlig gitt opp litt det med vekta. Nå trener jeg mest for å holde meg sterk og sunn i kroppen:)

Jeg tenkte også å bli sunn og sterk ;) Jeg la heldigvis ikke på meg noe av hormonene. Det må jo være veldig frustrerende!
Jeg tror en sunn og sterk kropp er bra for våre fremtidige graviditeter :)

Jeg er glad for å kunne drikke vin og spise hva jeg vil, men jeg skal jo kanskje gå på spray fra rundt 6. juli (eller senere, om jeg klarer å utsette tr lenger), så jeg er veldig spent på hvordan det blir med sommer på spray. :p

Håper det går bra uten problemer for deg Lykkeliten :) nesepray er ikke noe gøy, men bedre enn sprøyter da, syns hvertfall jeg. Forhåpentligvis får du få plagsomme symptomer

Håper det går bra uten problemer for deg Lykkeliten :) nesepray er ikke noe gøy, men bedre enn sprøyter da, syns hvertfall jeg. Forhåpentligvis får du få plagsomme symptomer

Det håper jeg og, men om det blir baby så er det uansett verdt nesten hva som helst.

Sprøyter blir uansett etter 10. august, så det blir hvert fall etter sommeren.

Du må kose deg masse i sommer, siden du har hormonpause. :D Neste sommer har vi forhåpentligvis en liten mai-baby.

Det blir fantastisk med mai-babyer! :D

Det blir fantastisk med mai-babyer! :D

Jeg må nok bruke det som motivasjon dersom nesesprayen gir meg trøbbel i sommer. :p At neste sommer har jeg forhåpentligvis en baby og har "ferie" alle sommermånedene. ;) :p Må jo håpe!

Og i verste fall har får man jo tilbake ferie om man blir sykemeldt.

Har du snakket med mannen om dette med to egg?

Jeg må nok bruke det som motivasjon dersom nesesprayen gir meg trøbbel i sommer. :p At neste sommer har jeg forhåpentligvis en baby og har "ferie" alle sommermånedene. ;) :p Må jo håpe!

Og i verste fall har får man jo tilbake ferie om man blir sykemeldt.

Har du snakket med mannen om dette med to egg?

Jeg nevnte det for ham når han kom hjem. Man så at han tenkte mye på det men han virket ikke helt avvisende til det. Jeg sa at jeg hadde nevnt hans frykt for tvillinger til sykepleieren. Og sa hva sykepleieren sa til meg om dårligere sjans pga litt dårligere kvalitet på eggene + de kanskje ikke overlever opptining. Jeg sa også at han kunne ringe sykepleier selv om han følte han trengte det.
Nå er det jo en stund til så han har god tid på seg til å bli vant med tanken :)

Back
Topp