* Innsett i august *

Gratulerer med overstått uttak! :) Spennende helg for deg nå! Får du beskjed i morgen?
Takk for det, det var vondere med uttak enn jeg trodde men gikk bra, hører kun fra de i dag hvis ting ikke går etter planen, hvis jeg ikke hører noe så er alt i orden og jeg kan komme mandag fir innsett :)

Guess what????

Var ikke rart tr aldri kom! Har tatt to tester og begge var positiv!!!! Tenk å skulle få til hjemmelaget mellom to forsøk???? er jo veldig tidlig enda, men skal håpe og be om at spira sitter til april

Så da her jeg medisiner i kjøleskapet til nesten 10 000,- er vel ikke mulig å levere dem inn vel? Kanskje får jeg bruk for dem også

Guess what????

Var ikke rart tr aldri kom! Har tatt to tester og begge var positiv!!!! Tenk å skulle få til hjemmelaget mellom to forsøk???? er jo veldig tidlig enda, men skal håpe og be om at spira sitter til april

Så da her jeg medisiner i kjøleskapet til nesten 10 000,- er vel ikke mulig å levere dem inn vel? Kanskje får jeg bruk for dem også
Woopwoop :) Gratulerer så mye :) :) den sitter nok som støpt, ingenting er jo bedre enn hjemmelaget ;) masse lykke til i tiden fremover, får håpe alle oss andre her inne får en positiv overaskelse og i inneværende mnd :) blir utrolig spennende og følge med fremover nå :) krysser alle fingre og tær for deg :)

Guess what????

Gratulerer så mye :D Den skal sitte <3

Du får ikke levert de inn igjen nei.

;););););)
Guess what????

Så gøy da!!! :D:D:D Gratulerer så utrolig mye med hjemmelaget :Heartred kjedelig med medisinene, men godt å slippe;)

Så spennende det er her inne nå, så mange som har uttak :) :)
Mange I neste uke også, jeg har ca onsdag neste uke ;-)
Utrolig gøy at det ble så mange her, og ønsker alle masse lykke til ♡♡

Håpet vi alle havner i mai-forum:)

Kommer til å ta helt av her inne med testing i løpet av noen uker:p hehe

God helg alle sammen:-) denne dagen skal nytes på sommerfest i det fine været vi har med masse god mat og kake :D:D

Guess what????

Så gøy!! :D Gratulera så mye :) :)

Gleden ble kortvarig virker det som. Mensmurringer og litt blod. Regner med jeg har hatt en kjemisk Typisk min uflaks. Man skal kanskje ikke juble for høyt

Gleden ble kortvarig virker det som. Mensmurringer og litt blod. Regner med jeg har hatt en kjemisk Typisk min uflaks. Man skal kanskje ikke juble for høyt
Så leit:( Er jo ikke helt uvanlig med litt småblødninger og at det fortsatt går bra, håper det bare er det for deg<3

12 dpo i dag, og helt blank test fortsatt:( Absolutt ingenting som skjer i kroppen føles det som. I vanlig syklus burde blødning komme i dag eller senest i morgen, men på Crinone kan den jo like godt bli utsatt uten at det er noe på gang.
Merker det er vanskelig å holde håpet oppe nå, og prøver egentlig bare å forberede meg på å måtte vente på ny runde:(

Dristet meg til en test idag og ble bare super forvirret.. Skulle ha ventet! Enten så ser fantasien min verdens svakeste kryss eller så er det ingenting... Ny test imorgen!

Mange blør litt i starte , så krysser fingrene for deg :Heartred

12 dpo i dag, og helt blank test fortsatt:( Absolutt ingenting som skjer i kroppen føles det som. I vanlig syklus burde blødning komme i dag eller senest i morgen, men på Crinone kan den jo like godt bli utsatt uten at det er noe på gang.
Merker det er vanskelig å holde håpet oppe nå, og prøver egentlig bare å forberede meg på å måtte vente på ny runde:(
Her føler jeg akkurat det samme, forbereder meg mentalt til nytt forsøk. Det positive er at det blir lettere uten uttak :) Krysser likevel fingrene for oss begge, da ingenting er tapt ennå ;)

Dristet meg til en test idag og ble bare super forvirret.. Skulle ha ventet! Enten så ser fantasien min verdens svakeste kryss eller så er det ingenting... Ny test imorgen!
Oiiii... Så spennende!!:D Krysser fingre og gleder meg til oppdatering i morgen ;)

Negativ test i dag, så ble nok som jeg hadde fryktet. Må ringe st.olavs i morgen å høre hva som skjer videre :/

Her føler jeg akkurat det samme, forbereder meg mentalt til nytt forsøk. Det positive er at det blir lettere uten uttak :) Krysser likevel fingrene for oss begge, da ingenting er tapt ennå ;)
Jeg har jo ingen på frys, så må i så fall gjennom hele shiten på nytt:( I tillegg til at man må vente noen måneder i mellom. Så da går det både masse tid pluss at et offentlig forsøk er oppbrukt. Deprimerende å tenke på, og tror det er derfor jeg er så ekstra negativ. Hadde vært lettere hvis jeg visste at det lå noe i fryseren og ventet. Men som du sier er det jo ikke helt over enda...;)

Eggløsningssprøyte i går. Formen i dag er ikke på topp. Nå er jeg innmari spent på de neste dagene, sikkert tenkt gjennom alle mulige scenario hundre ganger.
Håper sånn det blir mange positive tester her!

Eggløsningssprøyte i går. Formen i dag er ikke på topp. Nå er jeg innmari spent på de neste dagene, sikkert tenkt gjennom alle mulige scenario hundre ganger.
Håper sånn det blir mange positive tester her!

Jeg og! Hvis jeg blir gravid blir det slik...blir jeg ikke gravid blir det sånn og sånn..får jeg ingenting på frys blir det sånn.. Nervepirrende!
Lykke til i morgen!

Back
Topp