Knask
Elsker forumet
Så bra!Du har gullegg på vei nå du altså, og 4-5 gullegg er jo egentlig nok. ♥
Det er jo egentlig nok, men hadde jo innerst inne håpet på noen på frys,men så lenge jeg får innsett av 1 egg skal jeg være fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Du har gullegg på vei nå du altså, og 4-5 gullegg er jo egentlig nok. ♥
Det blir uttak på mandag!8-9 store egg, og en god del medium store, i tillegg til fin livmorslimhinne var oppsummeringen. Jeg tar helg med et smil om munnen da. Eventuell termin blir 19. mai. Håpefull og optimistisk akkurat nå. ♥
God helg!
Hvorfor tror ikke du får få egg?Krysser fingrene for oss begge på mandag ja![]()
Ul viste bare maks 3 egg som kan bli i høvelig størrelse. De på venstre side er overhode ikke interessert i å være med på leken![]()
Men vi prøver å være optimistisk uansett
![]()
Så bra Lykkeliten!!
19. Mai er en fin termin
God helg!!![]()
Ja, jeg tror vi er flere som skal ha et veldig godt forhold til 19. mai i en del måneder fremover nå!![]()
♡ God helg til deg og. Nå heier jeg sånn på oss til mandag.
![]()
Nei, tør ikke enda ... Vil vente lengst mulig meg tror ikke jeg holder lengre enn søndag/ mandag...Spennende![]()
har du testet enda?
Er vel kanskje litt tidlig, men så at noen skrev at de testet positivt fra rugedag 8Håper det er en spire som gir deg "bivirkninger"
![]()
Synes du har holdt deg lenge jeg.. hi hi... sliter med å holde meg selvNei, tør ikke enda ... Vil vente lengst mulig meg tror ikke jeg holder lengre enn søndag/ mandag...

Nei, tør ikke enda ... Vil vente lengst mulig meg tror ikke jeg holder lengre enn søndag/ mandag...
Dere er flinke! Best å vente hvis man klarer ja, min testing fører hvertfall ikke noe godt med seg!Synes du har holdt deg lenge jeg.. hi hi... sliter med å holde meg selv![]()
Så herlig!!Det blir uttak på mandag!8-9 store egg, og en god del medium store, i tillegg til fin livmorslimhinne var oppsummeringen. Jeg tar helg med et smil om munnen da. Eventuell termin blir 19. mai. Håpefull og optimistisk akkurat nå. ♥
God helg!
Å så gøy!! Velkommen inn hit etter "sommerferie"kommer visst inn her jeg, har hatt "sommerferie" fra forumet
skal ha uttak tirsdag og insett torsdagvar på ul og det var 5 store eggposer, så da håper vi at 1 av de er gullegget!
lykke til alle dere andre her inne![]()
Gratulerer med 6 flott egg ♡♡ håper på god tlf i morgenHatt uttak i dag jeg også, fikk ut 6 eggfår høre i morgen hvordan det går med de. Innsett på mandag. Veldig spent!
Murring og støl, men går greit. Moro å lese at så mange har hatt uttak og skal ha det til uka![]()
Hadde bare egg på på ene siden jeg å! Haha, hva er det med oss?hvilke sprøyter og dose har du gått på?
Vi må bare være optimistiske uansett! - og ikke minst håp![]()
HeheRart det der.
Har gått på bemfola 225 fram til dag 10 (9) deretter bemfola 300 i fem dager.
Enn du?![]()
gått på menopur 300 i 9 dager![]()
Veldig spennende er det nåSå bra at prøven var bedre. Godt når nok et steg er overstått! Håper bare jeg ikke får noen tlf i dag fra de, de sa de skulle ringe hvis det ikke gikk bra, men hvis jeg ikke hørte noe så skulle jeg bare komme på mandag for da var alt i skjønneste orden
![]()