En oppdatering fra meg på sprøytedag fire!
Bortsett fra første stikket som ga meg et heftig blåmerke, sikkert pga min skjelvende nervøse hånd, har det vært veldig greit å stikke videre! Nesten (men bare nesten

) at det er litt gøy, blir så fornøyd med å få det til liksom hehe. (Lykkeliten_86 du kan glede deg til superenkle Bemfola engangssprøyter

)
Det som ikke er så gøy er at jeg sliter så veldig med å sove nå... Har sovet litt dårlig hele spray-perioden egentlig, men siden jeg har hatt ferie det meste av tiden har jeg ikke blitt så påvirket av det siden jeg har kunnet sove lenger og slappe av. Men nå i natt tok det mange timer å sovne selv om jeg var stuptrøtt, og da min kjære kom hjem fra fest og bråket nok til å vekke meg etter bare en times søvn var det helt krise. Var så trøtt og utafor at tårene sprutet! Og det skjer jo aldri, samme hvor trøtt jeg er. Han skjønte ikke mye stakkars, og sovnet fort, mens jeg ble liggende i timesvis igjen. Da jeg våknet i morges etter bare noen få timer var det like ille, og det var bare å hulke i vei i armkroken hans. Helt forferdelig følelse å ikke ha kontroll over kropp og tårer på den måten, og det føles som noen har puttet en bomullsdott inni hodet mitt. Om det er sprayen som endelig kicker inn med bivirkninger, eller om det er sprøytene som gjør det vet jeg ikke, men håper det går over fort. Trodde jo liksom sprøytene skulle være fryd og gammen etter det folk forteller:/ Skal egentlig jobbe igjen til uka, men hvis det fortsetter sånn må jeg vurdere å få en sykemelding, har jo ikke sjans til å fungere på jobb hvis jeg er som i dag
Ellers syns jeg kanskje jeg begynner å kjenne bittelitt at det skjer noe nedi der, men ikke noe vondter. Så kort oppsummert har jeg bare plutselig blitt en sippete zombie! Så god lørdagskveld dere hehe, håper dere slipper unna sånt no