* Innsett i august *

Tusen takk:)
Så bra vi er flere på samme regime! Ser det har gått ganske greit på sprayen for deg, jeg har også hatt lite bivirkninger, så håper det fortsetter sånn på sprøytene også for oss begge. Jeg skal tråkke opp løypa for deg så du bare suser gjennom til positiv test etter meg hehe ;)

Så bra at du har hatt lite bivirkninger du og. :) Det høres ut som en helt perfekt plan. :D Spent på å høre hva du opplever med sprøytene.

Nope heldigvis ikke lenge... jeg håper bare mensen dukker opp littegranne tidligere enn sist, da kom den akk på 14 dag m spray.

Er så enig med deg, det er veldig godt med tidspunkt for diverse us gjennom forsøket, noen konkrete datoer! :) :) de datoene holder motet og håpet oppe <3

Oh yess vi går for blinkskudd all the way og mammaperm neste sommer ♡♡♡

Da heier jeg på rask blødning hos deg denne gangen her!

Tidspunkter og nedtellingene er det eneste som gjør at jeg ikke går på veggen tror jeg. :p

Yes! Enig! Det er det vi skal altså. Må bare gi eggstokker, egg og livmoren tydelig beskjed nå.

Ja det var det den heter:)

Om du får begynne om to uker så begynner vi jo helt likt nesten, jeg skal begynne om 13 eller 14 dager jeg også, 10 dager igjen til mensdag, men kommer nesten alltid på dagen den skal men veldig seint på kvelden så da regner jeg med at 10.august blir dag 1.

Så bra at du ikke har hatt mye plager, får håpe det fortsetter ;);)

Det blir helt likt for oss ja, det blir morsomt å følge noen helt parallelt.

Satser på at tr kommer som hun skal hos deg, og ikke tuller noe nå som det er forsøk på trappene. :D

Ser ut til at det ikke blir august, med innsett av eskimo i begynnelsen av september på oss. Sommerstengt gjør at vi må utsette en syklus. Ser at det skjer ting her inne nå, lykke til alle sammen! :)

Lykke til du og! :) Ser at du fant september-tråden, håper dere blir mange som lykkes i den gruppen og. ♡

Lykke til du og! :) Ser at du fant september-tråden, håper dere blir mange som lykkes i den gruppen og. ♡

Takk takk!!! Nå etter sommeren så har jeg en god følelse, sånn må man jo bare tenke i dette gamet. Leser at du ikke har store bivirkninger, det er jo utrolig flott. Nå skal det bare sitte mange mange august og september spirer. Basta!

Takk takk!!! Nå etter sommeren så har jeg en god følelse, sånn må man jo bare tenke i dette gamet. Leser at du ikke har store bivirkninger, det er jo utrolig flott. Nå skal det bare sitte mange mange august og september spirer. Basta!

Ja, jeg er heldig med lite bivirkninger nå. :) Enig, masse spirer som skal kose seg i magen gjennom den lange vinteren. :D

Da blir det mest sannsynligvis innsett i august her også:) Kort protokoll og er på dag 3 på puregon nå :)

Da blir det mest sannsynligvis innsett i august her også:) Kort protokoll og er på dag 3 på puregon nå :)
Da er vi helt likt! Dag tre med Puregon her også :) kom en bloddråpe i dag når jeg tok ut sprøyta da. Håper ikke det har noe å si. Minnes å ha lest fra forrige forsøk at man skal ta en sjekk om det kommer ut blod når man setter Orgalutran, men har ikke lest noe om dette på Menopur eller Puregon. Får tro det ikke er krise.

Da er vi helt likt! Dag tre med Puregon her også :) kom en bloddråpe i dag når jeg tok ut sprøyta da. Håper ikke det har noe å si. Minnes å ha lest fra forrige forsøk at man skal ta en sjekk om det kommer ut blod når man setter Orgalutran, men har ikke lest noe om dette på Menopur eller Puregon. Får tro det ikke er krise.
Så gøy å ligge helt likt!! :) Ja fikk en bloddråpe i går jeg og, mannen som er diabetiker sa jeg bare hadde truffet en blodåre og siden det ikke sto noe i bruksanvisningen så gikk det nok helt greit.
Ja leste på orgalutran nå, og der stod det. Står og at man skal kaste sprøyten og ta en ny!? Jeg har jo akkurat med sprøyter så hvordan gjør dere dette?

Endelig august!!!!! :D :D :D

De siste dagene har jeg fått en del endosmerter igjen, sånn som jeg pleier å ha det. Jeg har vært veldig glad for at nesesprayen har dempet en del av smertene så jeg håper at det ikke tar seg opp (endoen blir jo også nedregulert når livmoren blir det, så det burde egentlig bli bedre).

Og i dag våknet jeg opp med tre kviser i ansiktet. Det trenger jeg ikke å få! :p

Hvordan går det med dere andre på spray?

Så gøy å ligge helt likt!! :) Ja fikk en bloddråpe i går jeg og, mannen som er diabetiker sa jeg bare hadde truffet en blodåre og siden det ikke sto noe i bruksanvisningen så gikk det nok helt greit.
Ja leste på orgalutran nå, og der stod det. Står og at man skal kaste sprøyten og ta en ny!? Jeg har jo akkurat med sprøyter så hvordan gjør dere dette?

Ring apoteket og hør med dem? Bare pass på å ringe et apotek som har peiling på IVF medisiner? For klinikkene er vel stengt i dag. Jeg aner dessverre ikke, har ikke sprøytet enda. :confused:

Ring apoteket og hør med dem? Bare pass på å ringe et apotek som har peiling på IVF medisiner? For klinikkene er vel stengt i dag. Jeg aner dessverre ikke, har ikke sprøytet enda. :confused:
Satser på at det går greit i morgen og mandag, for da skal jeg uansett ringe klinikken... endelig!! :happy: Gleder meg så til å få noen datoer og forholde meg til :)

Og ja endelig august @Lykkeliten_86 !!!!:):):):):smiley-bounce016

Det med at man skal kaste spøyter, er kun hvis man aspireter før man trykker inn inholdet. Aspirere er når man trekker stempelet tilbake for å se om det kommer blod. Dette gjøres kun på spøyter som settes i muskler. Når vi setter spøyter i fettet på mage eller lår kan man av å til treffe en liten åre, dette er ikke farlig :)

Men hvis man setter spøyten heeelt feil og setter den i en stor åre så vil eventuelle bivirkninger komme raskt. Men dette skal godt gjøres!

Jeg kaster meg inn på denne trpden jeg også, hvertfall foreløpig :) skal til fertilitetsenteret 11.8 for å planlegge IVM. Håper da på oppstart av medisiner rundt 22.8 og uthent av egg 28/29.8. Får se om jeg ikke må flytte meg over til september gruppa etterhvert, men er morsomt å føle med på alle andre frem til da:)

Her funker sprayingen veldig bra, har enn så lenge null bivirkninger og den kvalmen jeg hadde av og på for noen dager siden er helt vekke.. :)

Satser på at det går greit i morgen og mandag, for da skal jeg uansett ringe klinikken... endelig!! :happy: Gleder meg så til å få noen datoer og forholde meg til :)

Og ja endelig august @Lykkeliten_86 !!!!:):):):):smiley-bounce016

Det blir spennende med datoer ja! :D Det går nok helt sikkert fint over helgen uansett.

Jeg våknet med et glis om munnen i dag. August-gliset. Litt optimistisk akkurat nå, håper for oss - en gjeng august-spirer på vei. ♡

Jeg kaster meg inn på denne trpden jeg også, hvertfall foreløpig :) skal til fertilitetsenteret 11.8 for å planlegge IVM. Håper da på oppstart av medisiner rundt 22.8 og uthent av egg 28/29.8. Får se om jeg ikke må flytte meg over til september gruppa etterhvert, men er morsomt å føle med på alle andre frem til da:)

Det er bare å henge med her. :D Du skal inn dagen før meg. Det er ikke lenge til nå. :)

Her funker sprayingen veldig bra, har enn så lenge null bivirkninger og den kvalmen jeg hadde av og på for noen dager siden er helt vekke.. :)

Så bra at du er fri for kvalme. Jeg håper ikke disse kvisene formerer seg, men tar egentlig heller litt kviser enn kvalme.

Hmmm lurer på om jeg har fått spraytåka??! Tuller litt av og til og glemmer kanskje litt for fort... husket plutselig ikke om eg hadde husket å ta ene dosen m spray, jeg tror jeg gjorde det men er ikke hundre prosent sikker :O det lureste da er vel å ikke ta en dose som erstatning (?) Jeg skal ha neste dose halv tolv da.. håper jeg klarer å slappe av, haaaaater å ikke huske om jeg tok en dose eller ikke :P huff haha

Hmmm lurer på om jeg har fått spraytåka??! Tuller litt av og til og glemmer kanskje litt for fort... husket plutselig ikke om eg hadde husket å ta ene dosen m spray, jeg tror jeg gjorde det men er ikke hundre prosent sikker :O det lureste da er vel å ikke ta en dose som erstatning (?) Jeg skal ha neste dose halv tolv da.. håper jeg klarer å slappe av, haaaaater å ikke huske om jeg tok en dose eller ikke :P huff haha

Hvis du har glemt en dose så skal du ta så fort du kommer på. Om du nyser rett etter at du har tatt en dose så skal du ta en ny. Men om du glemmer om du har tatt så vet jeg ikke. Tror jeg ville tatt en ekstra om det er en stund til neste dose. Hmmm... Lage en lapp du må krysse av på som du fester med en strikk rundt pakken sammen med en liten blyant?

Jeg er sippete for tiden, og litt grinete når jeg er sulten, så kan forstå at man kan bli glemsk også. Hormoner ass. :p

Back
Topp