Truddelutt'n
Gift med forumet
Hola chica's
tror nok jeg bare logger pent inn i denne tråden
spraystart i dag uttak blir vel akk de siste dagene i august vil jeg tro kaaaanskje det går over i de første få dagene i september... men blir her

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hola chica's![]()
tror nok jeg bare logger pent inn i denne tråden
spraystart i dag uttak blir vel akk de siste dagene i august vil jeg tro kaaaanskje det går over i de første få dagene i september... men blir her
![]()
![]()
![]()
I kveld har jeg tenkt mye på forsøket i august, og er spent på sprøyter og det som skjer videre. Jeg skal bruke Bemfola og Synarela i neste trinn. Hva skal dere andre ha?
Hvordan går det med alle dere andre som skal ha forsøk i august?Vi er vel en fin gjeng som sprayer nå.
Sommersprayen.
Og noen som venter på tr for kort protokoll eller fryseforsøk og. Jeg håper det blir mange mai-babyer ut av det her. ♡
Første sprøyte i dag her også! Puregon denne gangen, mot Menopur forrige gang. Spent på utslaget av medisinbytte! Fikk fint antall egg forrige gang, men kun ett som delte seg normalt. Håper på bedre kvalitet neste gang! Første kontroll allerede mandag, så dette kommer til å gå fort (forhåpentligvis)!
Gratulerer med første stikk! Du har kanskje bevegd litt på den når du har trykt inn, eller dratt sprøyten ut, siden du fikk blåmerke. Neste gang er du drevenOg så var sprøyten satt, med et blåmerke i premie!Var vel kanskje litt hardhendt med stikkingen for å få det unnagjort hehe
![]()
Gratulerer med første stikk! Du har kanskje bevegd litt på den når du har trykt inn, eller dratt sprøyten ut, siden du fikk blåmerke. Neste gang er du dreven![]()
Takk takkBli med, bli med!Lykke til med spraystart i dag. Når skal du på kontroll? Håper sprayen behandler deg pent. Pleier du å få bivirkninger?
Jeg tror det er regnværet som gjør at jeg bare tenker på IVF akkurat nå, har ferie fortsatt, men nå pøsregner det - så da er tankene ikke her og nå på ferie lengre, men veldig på august og det som skal skje.
Jeg heier på deg, det er virkelig din tur nå.![]()
Jeg skal bruke menopur og en som begynner på O som jeg ikke husker navnet på.
Venter tr om ca 11 dager, så nedtellingen har begynt nåGleder meg veldig mye nå
![]()
Har du fått mye bivirkninger? Nå er du vell snart ferdig på spray, har gått veldig fort føler jeg![]()
Hei dere!
Har lest litt her inne men aldri skrevet før, men tenkte å henge meg på denne tråden nåGodt å dele tanker med folk som faktisk forstår situasjonene man er i! (Og slippe å mase for mye på samboeren med alle tingene man tenker hehe)
Jeg er 31 og vi har vært sammen i mange år, og prøvd i litt over 2 år. Ingenting galt med oss som de kan finne, bortsett fra at samboeren hadde en dårlig prøve, men så var neste plutselig helt normal.
Nå er vi endelig i gang med første forsøk på Riksen!
Jeg har sprayet med Synarela i 3 uker (en uke ekstra pga ferie og fulle uker hos Riksen), og var på kontroll på mandag hvor alt så bra ut. I dag skal jeg stikke første sprøyte! Gruer og gleder meg hehe. Jeg skal gå på Bemfola sprøyter i 7 dager (og fortsette med lavere dose Synarela) før kontroll igjen neste uke!
Lykke til alle sammen![]()
Takk takk![]()
håper virkelig på få bivirkninger, men husker jeg det rett så ble det hodepine og humørsvingninger og muligens nattesvette sist gang (har kun hatt lang protokoll 1 gang, forrige gang)
Aw takk finingen, håper det blir blinkskudd denne gangen ja <3 og ikke minst for deg også du har virkelig vært gjennom litt du å! <3
Har ennå ikke fått time for kontroll, ska snakke m de 3 august da åpner de igjen så får jeg sikkert tildelt time da!speeeeent!!! <3
Velkommen til BV!Kjempefint å diskutere med andre som forstår, helt enig. Så gøy at du er i gang. Jeg skal bruke akkurat samme som deg, bare på Ullevål og ligger to uker bak deg. Det blir spennende å følge med på hvordan det går for deg som ligger litt foran i løypa. Håper du får det greit på sprøytene!
![]()
Nope heldigvis ikke lenge... jeg håper bare mensen dukker opp littegranne tidligere enn sist, da kom den akk på 14 dag m spray.Hmmm... Det blir jo ikke nødvendigvis likt denne gangen, så jeg håper du slipper unna for mye bivirkninger nå.
Det er ikke lenge til 3. august. Så spennende!Det er godt å ha kontroll-datoen så man har noe konkret å forholde seg til.
Blinkskudd som holder til termin hadde vært perfekt nå. Og mammapermisjon neste sommer. ♡
Kanskje orgalutran.
Jeg er på spraydag 19 i dag, og hadde vel nærmet meg slutten hvis ikke Ullevål hadde hatt sommerstengt. Men nå er det egentlig fordel med lang nedregulering ved endometriose så jeg er fornøyd allikevel. Jeg skal på kontroll 12. august, det er på spraydag 32. Så jeg satser på at jeg da er nedregulert og får begynne med sprøyter om to uker fra i dag faktisk.Jeg er heldig og har ingen bivirkninger. Blødde litt neseblod et par ganger i starten bare.
Skjønner veldig godt at du gleder deg. Nå er det kort igjen til forsøksmåneden vår. Helt enig - det har gått fort.
Hei dere!
Har lest litt her inne men aldri skrevet før, men tenkte å henge meg på denne tråden nåGodt å dele tanker med folk som faktisk forstår situasjonene man er i! (Og slippe å mase for mye på samboeren med alle tingene man tenker hehe)
Jeg er 31 og vi har vært sammen i mange år, og prøvd i litt over 2 år. Ingenting galt med oss som de kan finne, bortsett fra at samboeren hadde en dårlig prøve, men så var neste plutselig helt normal.
Nå er vi endelig i gang med første forsøk på Riksen!
Jeg har sprayet med Synarela i 3 uker (en uke ekstra pga ferie og fulle uker hos Riksen), og var på kontroll på mandag hvor alt så bra ut. I dag skal jeg stikke første sprøyte! Gruer og gleder meg hehe. Jeg skal gå på Bemfola sprøyter i 7 dager (og fortsette med lavere dose Synarela) før kontroll igjen neste uke!
Lykke til alle sammen![]()
Velkommen inn her![]()
jeg begynner på sprøyter om ca 2 uker, har kort protokoll, så avhenger litt av mensen. Jeg holder til på porsgrunn
Lykke til videre, blir spennende å følge med på deg![]()