* Innsett i august *

Fint du sier ifra:) da skal jeg forberede meg litt mer på at det kan bli mer langdrygt enn jeg hadde sett for meg. Kan tenke meg det er kjedelig å få en sånn nedtur.
Masse lykke til på neste forsøk, håper virkelig spira sitter da:)

Jeg hadde første forsøk i mai, det var negativt.
Jeg kunne ikke starte rett på samme mens (juni), og i juli har de sommerstengt. Så har jeg ferie i august, så vi må vente til sept, 4 mnd, fra første til andre forsøk, og det er frys.
Så desverre fort gjort at det blir litt venting av ulike grunner :) Godt du er forberedt.

Ja, vi skal helt klart være ferdig regulert begge to til da;)

Det var han på fertilitetssenteret som skrev henvisningen til det offentlig , kanskje han skrev at vi skulle ta tre forsøk der først?
Legger ved deler av brevet så du kan se:)
Vis vedlegget 127290

Yes! Så får vi uttak og innsett omtrent likt og. :D

Så rart. Kanskje det, men det burde jo ikke spille noen rolle. Men nå vet du hvert fall at den ble registrert 6. juli, så da kan det jo hende at du og bare trenger å vente 3-5 måneder fra det.

Tr kom her i dag, til riktig tid. Jeg bruker kondomer som anbefalt under nedregulering, så det var ikke så overraskende, men veldig greit å ha fått blødningen som bestilt. Da er jeg forhåpentligvis egentlig klar for sprøyter. :D

Da er første dose nesespray tatt i morges. Godt å være i gang!

Hvor nøye er tidspunktene for spraying? Det hender det varierer litt for meg, kanskje en times tid, for det passer ikke alltid nøyaktig. Flere som slingrer litt av og til? Blir ikke mer enn en time altså.

Hvor nøye er tidspunktene for spraying? Det hender det varierer litt for meg, kanskje en times tid, for det passer ikke alltid nøyaktig. Flere som slingrer litt av og til? Blir ikke mer enn en time altså.
Tror nok det går greit innenfor timen. Bare så livredd for å glemme jeg at det skal mye til før jeg ikke gjør det kjapt etter alarmen går. Blir sikkert litt mer slinger etter ferie og på kveldsvakt. Kan jo ikke akkurat gå med sprayen i lomma...

Tror nok det går greit innenfor timen. Bare så livredd for å glemme jeg at det skal mye til før jeg ikke gjør det kjapt etter alarmen går. Blir sikkert litt mer slinger etter ferie og på kveldsvakt. Kan jo ikke akkurat gå med sprayen i lomma...

Når vi er på ferie nå så hender det at jeg plutselig står med hendene fulle og midt i en oppgave med familien hvor det ikke passer helt at jeg sier takk for meg. Jeg har den stående fremme (i en liten pose) på rommet mitt, så jeg ser den mange ganger om dagen. I tillegg til at jeg har flere alarmer på mobilen. Jeg er også veldig redd for å glemme det, men det får jeg ikke sjansen til. :p

Men satser på at en times slingringsmonn er greit da, mer enn det tør jeg ikke. Er jo som du sier ikke mulig på alle arbeidsplasser å få tatt den helt presis heller.

Vet ikke hvor nøye det er, men jeg ville ikke slingret mer enn Max 1 time.

Jeg hadde alarm og utsatte sjeldent å ta nesesprayen når alarmen gikk (selv på jobb). Jeg har pasientlister så jeg hadde alarm 15 min etter første ring også, just in case, og det var nødvendig noen ganger :)

Vet ikke hvor nøye det er, men jeg ville ikke slingret mer enn Max 1 time.

Jeg hadde alarm og utsatte sjeldent å ta nesesprayen når alarmen gikk (selv på jobb). Jeg har pasientlister så jeg hadde alarm 15 min etter første ring også, just in case, og det var nødvendig noen ganger :)

Jeg har tenkt max én time. Men siden noen tar ett spray fire ganger om dagen og noen skal ta to spray morgen og kveld så vil jeg tro at det egentlig er ganske virkningsfulle spray dette her. :p Jeg tar stort sett innen fem minutter, men det har vært et par ganger det ikke har gått (med mindre jeg da vil dra den opp f.eks. midt på båtturen med masse venner og familie). Jeg er blitt ganske kreativ med sprayen egentlig altså, så stort sett til nøyaktig riktig tid. :p

Jeg har tenkt max én time. Men siden noen tar ett spray fire ganger om dagen og noen skal ta to spray morgen og kveld så vil jeg tro at det egentlig er ganske virkningsfulle spray dette her. :p Jeg tar stort sett innen fem minutter, men det har vært et par ganger det ikke har gått (med mindre jeg da vil dra den opp f.eks. midt på båtturen med masse venner og familie). Jeg er blitt ganske kreativ med sprayen egentlig altså, så stort sett til nøyaktig riktig tid. :p
Ja, du har jo rett i det ;)
Men allikevel har jeg vært redd for å gjøre noe feil :p holder meg til planen, selvom det garantert er lagt inn masse slingringsmonn for oss prøverørsdamer ;)
HVIS du må ta nesespray forran folk da, så får du bare late som det er otrivin og si du er litt forskjølet ;) Jeg hadde heldigvis muligheten å gjemme meg på do i jentegarderoben for å spraye og det var null stress :)

Hvordan går det med sprayinga? Ingen bivirkninger håper jeg? :)

Ja, du har jo rett i det ;)
Men allikevel har jeg vært redd for å gjøre noe feil :p holder meg til planen, selvom det garantert er lagt inn masse slingringsmonn for oss prøverørsdamer ;)
HVIS du må ta nesespray forran folk da, så får du bare late som det er otrivin og si du er litt forskjølet ;) Jeg hadde heldigvis muligheten å gjemme meg på do i jentegarderoben for å spraye og det var null stress :)

Hvordan går det med sprayinga? Ingen bivirkninger håper jeg? :)

Jeg forsøker å unngå foran andre tror jeg, hvert fall om vi er tett på hverandre, for den ser jo litt spesiell ut. :p

Jeg er veldig heldig og har ingen bivirkninger. Blødde litt neseblod et par ganger i starten. I dag er jeg på spraydag 16, så jeg er halvveis i sprayingen (forhåpentligvis). :)

Sprayet siden torsdag og har til nå litt hodepine og kjenner at Donald sin uværsky begynner å samle seg over hodet mitt. En anelse mer sur og tverr, men så lenge den intense hodepinen holder seg borte er jeg fornøyd.
Kjenner det er ganske tungt å avslutte ferien i dag og skulle på kveldsvakt. Håper timene går fort!

Sprayet siden torsdag og har til nå litt hodepine og kjenner at Donald sin uværsky begynner å samle seg over hodet mitt. En anelse mer sur og tverr, men så lenge den intense hodepinen holder seg borte er jeg fornøyd.
Kjenner det er ganske tungt å avslutte ferien i dag og skulle på kveldsvakt. Håper timene går fort!

Håper du ikke får intens hodepine. Kjedelig at ferien er over, forhåpentligvis går det greit på jobb. Og neste sommer er du i mammaperm. ;)

Da var endelig medisinen for runde nr. 2 i hus. Denne gangen ble det Puregon og orgalutran. 7000,- :) nå er det bare å vente på neste mens i midten av august :)

Jeg har sprayet rett foran folk alle gangene. Det er ingen som rekker å se hva det er en gang. Det tar jo 3 sekunder å ta en dose:)

Jeg har sprayet rett foran folk alle gangene. Det er ingen som rekker å se hva det er en gang. Det tar jo 3 sekunder å ta en dose:)

Må jo ta av låsen og hetta. Jeg synes det er litt knotete. Sikkert bare jeg som er litt paranoid. :p

Da var endelig medisinen for runde nr. 2 i hus. Denne gangen ble det Puregon og orgalutran. 7000,- :) nå er det bare å vente på neste mens i midten av august :)

Så bra at du er klar! :D Nå er det snart august.

I kveld har jeg tenkt mye på forsøket i august, og er spent på sprøyter og det som skjer videre. Jeg skal bruke Bemfola og Synarela i neste trinn. Hva skal dere andre ha?

Hvordan går det med alle dere andre som skal ha forsøk i august? :) Vi er vel en fin gjeng som sprayer nå. :D Sommersprayen. :p Og noen som venter på tr for kort protokoll eller fryseforsøk og. Jeg håper det blir mange mai-babyer ut av det her. ♡

Back
Topp