* Innsett i august *

Hmmm en uuuultrasvak skyggestrek så svak jeg nesten var redd jeg innbilte meg men som sambo også sa han kunne skimte... :O tar ny test om 2 dager...!

Det står vitterlig i informasjonsbrosjyren som ligger i pakningen at man skal aspirerer!? Mener du at at jeg ikke trenger gjøre det? Hva gjør dere andre??:)

Tenker du da på orgalutran? For puregon og lignende penner får man ikke aspirert. Men nei, jeg aspirerer ikke på subcutane injeksjoner. Gjør aldri det på jobb heller (er sykepleier). Dette gjøres kun på intramuskulære injeksjoner.

Har du fått opplæring av klinikken at du skal aspirere??
Følg det klinikken din har sagt at du skal gjøre, er alltid det lureste :)

TR har ikke kommet ennå, skulle kommet i går.. Hvor vanlig er det at sprayen utsetter TR ? Kan den ikke bare komme nå da!!

Hmmm ja men jeg tviler veldig. Den var så svak at jeg tvilte litt på om jeg så noe og det var ikke mulig å se fargen :/ men men, spenning i hverdagen :P

TR har ikke kommet ennå, skulle kommet i går.. Hvor vanlig er det at sprayen utsetter TR ? Kan den ikke bare komme nå da!!
Jeg også opplevde sist at den utsatte mensen med ca halv uke blææh! :) håper den kommer straks!! Når er det du har kontroll? :)

Jeg også opplevde sist at den utsatte mensen med ca halv uke blææh! :) håper den kommer straks!! Når er det du har kontroll? :)

Såpass lenge ja! Håper den kommer straks jeg å! Har aldri hatt lengre enn 27-28 dager og det var da jeg gikk på pergo..Nå er jeg på cd 24. Har kontroll 12. August:)

Godtesuget satt inn for fullt idag. Da MÅ mensen være rundt hjørnet. :)

Hmmm en uuuultrasvak skyggestrek så svak jeg nesten var redd jeg innbilte meg men som sambo også sa han kunne skimte... :O tar ny test om 2 dager...!

Oj. Bilde da? :) Da burde du nesten ta blodprøve i morgen, for da må du slutte med synarela. Krysser fingrene for deg!

Hmmm ja men jeg tviler veldig. Den var så svak at jeg tvilte litt på om jeg så noe og det var ikke mulig å se fargen :/ men men, spenning i hverdagen :P
Oj oj oj! Det hadde jo vært fantastisk om det skulle sitte en liten nå. Du får tatt en blodprøve i morgen da? Spenning i hverdagen kan du trygt si!

Oj. Bilde da? :) Da burde du nesten ta blodprøve i morgen, for da må du slutte med synarela. Krysser fingrene for deg!
Har tenkt på det og vurderer å gjøre det, hvis morgendagens test viser noe så spør jeg ivf om å få tatt en test :)

Oj oj oj! Det hadde jo vært fantastisk om det skulle sitte en liten nå. Du får tatt en blodprøve i morgen da? Spenning i hverdagen kan du trygt si!
Hehe yesss spenning ;) får se på hvordan testen ser ut i morgen... det hadde vært helt sykt om det plutselig etter rundt 4 års tid ordnet seg av seg selv :O :O men jeg tror nok ikke det da :P

Tenker du da på orgalutran? For puregon og lignende penner får man ikke aspirert. Men nei, jeg aspirerer ikke på subcutane injeksjoner. Gjør aldri det på jobb heller (er sykepleier). Dette gjøres kun på intramuskulære injeksjoner.

Har du fått opplæring av klinikken at du skal aspirere??
Følg det klinikken din har sagt at du skal gjøre, er alltid det lureste :)
Har ikke fått noe særlig til opplæring, bare lest på brosjyren

Oiiii... Så spennende!!! :D:D:D:D

Har ikke fått noe særlig til opplæring, bare lest på brosjyren
Viste de ikke hvordan du skal sette sprøytene?? Om du velger å aspirere er det ingen fare, men hvis det da kommer masse blod inn i sprøyten skal du kaste sprøyten. :)

Back
Topp