* Innsett i august *

Gratulerer så mye som ruger og med masse egg på frys Delia! :)
Her gikk det dessverre ikke like bra, men ett eneste egg klarte seg og ble satt inn - så er i alle fall ruger jeg også nå:) Håper veldig det er gullegget, selv om man blir litt bekymret for kvaliteten når ingen av de andre klarte seg. Nå må vi bare smøre oss med ENDA mer tålmodighet de beste ukene!! :p
Trenger bare det ene gullegget! :Heartred Krysser fingrene for en flott rugetid de neste 9 mnd!!! :Heartred:)

Gratulerer som ruger! Håper dette er gullegget. ♥
Gratulerer som ruger Giraffen :D Nå får vi krysse alt.
Trenger bare det ene gullegget! :Heartred Krysser fingrene for en flott rugetid de neste 9 mnd!!! :Heartred:)
Takk, det er jo flott å endelig være ruger:)
Merker det nesten er litt antiklimaks nå, etter en uke med masse action er det plutselig ingenting som skjer på lenge hehe. Og hver gang jeg kommer på at oj, det er et egg inni der, så er det så sært å tenke på så blir liksom litt satt ut:p

Samme med meg! Mensen kom tirsdag (spraydag 12) og starter på sprøyter neste uke på onsdag! :)
Ååh kult!!! :D :D da følger vi hverandre dønn!! Hihi :D når på dagen skal du stikke deg??

På tirsdag fikk jeg migreneanfall på jobb,i går var det veldig sterk hodepine, idag våknet jeg med fortsatt veldig sterk hodepine. Etter noen timer på jobb idag fikk jeg migreneanfall igjen! Jeg er ikke veldig plaget med med migrene, toppen 1-2 ganger i året..
Så begynte jeg å tenke, kan det være sprayen som gir meg den bivirkningen? Selv om jeg har sprayet i over 14 dager alt?

På tirsdag fikk jeg migreneanfall på jobb,i går var det veldig sterk hodepine, idag våknet jeg med fortsatt veldig sterk hodepine. Etter noen timer på jobb idag fikk jeg migreneanfall igjen! Jeg er ikke veldig plaget med med migrene, toppen 1-2 ganger i året..
Så begynte jeg å tenke, kan det være sprayen som gir meg den bivirkningen? Selv om jeg har sprayet i over 14 dager alt?
Ja, det kan det nok være. Får alltid mer migrene ut over i stimuleringen jeg i alle fall. Det er en ting før innsett, men etter innsett kan vi ikke ta noe for det. Fungerer veldig dårlig da.

Da er første kontroll gjennomført. Det er flere egg på hver eggstokk, ingen som har vokst seg store enda så går litt opp i dosen på gonal-f. Nu UL og blodprøve mandag. Fikk ut 18 egg sist så de skal vel følge med så jeg ikke blir overstimulert.
Håper sånn de kan si noe mer konkret om uttak på mandag!

Ja det kan jo hende det! Jeg fikk hvertfall mest hodepine uke 3 av sprayen (plus hele sprøyte+spray perioden). Håper det går over snart for deg snart, høres ikke noe godt ut!!

Da er første kontroll gjennomført. Det er flere egg på hver eggstokk, ingen som har vokst seg store enda så går litt opp i dosen på gonal-f. Nu UL og blodprøve mandag. Fikk ut 18 egg sist så de skal vel følge med så jeg ikke blir overstimulert.
Bra du får litt mer dose, håper de blir passe til mandag:)

Ja, det kan det nok være. Får alltid mer migrene ut over i stimuleringen jeg i alle fall. Det er en ting før innsett, men etter innsett kan vi ikke ta noe for det. Fungerer veldig dårlig da.

Det var det jeg var redd for! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være på jobb hvis det fortsetter sånn..fant meg et mørkt og stille rom på jobben og måtte legge meg nedpå en times tid. Blir så fryktelig lyssky. Så jeg kan ta noe for det, selv om jeg hat begynt på sprøyter?Hva tar du mot det?

Ja det kan jo hende det! Jeg fikk hvertfall mest hodepine uke 3 av sprayen (plus hele sprøyte+spray perioden). Håper det går over snart for deg snart, høres ikke noe godt ut!!

Håper det går over snart jeg å, fungerer jo ikke i det hele tatt når jeg er sånn om dagen. Måtte gå med solbriller inne på jobb idag, blir jo så lyssky!

Det var det jeg var redd for! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være på jobb hvis det fortsetter sånn..fant meg et mørkt og stille rom på jobben og måtte legge meg nedpå en times tid. Blir så fryktelig lyssky. Så jeg kan ta noe for det, selv om jeg hat begynt på sprøyter?Hva tar du mot det?

Det er helt lovlig å bli sykemeldt under forsøk også da. Det er jo en stor psykisk og fysisk påkjenning. Håper du ikke får mer migrene.

Håper du får konkret beskjed om uttak på mandag. :)

Første sprøyte satt. Jeg gjorde det like gjerne raskt, for jeg merket at jeg begynte å tenke da jeg så sprøytespissen. Tittet ut av vinduet akkurat da jeg stakk (så ned før og etter altså, så alt var riktig). :)

Hurra! Ja best å gjøre det fort før man rekker å bli for nervøs første gang:)

Det var det jeg kjente. At den nølingen kom snikende, så da var det best å skynde seg isteden. :p :D

Ja det er vel det;) men håper ikke at jeg må det!vi er allerede litt underbemannet, i morgen er vi bare 2 av 6 på jobb O.o

Skjønner den altså, men det er lov å være "egoist" når det gjelder såpass avansert og dyr produksjon av baby. ;)

Jeg har fått beskjed om at jeg kan ta migrenemedisinen min fram til innsett. Bruker zomig. Ellers tar jeg paracet når det ikke er migrene. Jeg har ikke klart å jobbe fullt i mine to tidligere rugeperioder.

Første sprøyte satt. Jeg gjorde det like gjerne raskt, for jeg merket at jeg begynte å tenke da jeg så sprøytespissen. Tittet ut av vinduet akkurat da jeg stakk (så ned før og etter altså, så alt var riktig). :)
Bra strategi! Flink!

Back
Topp