* Innsett i august *

Jeg også fikk endelig mensen i dag! Og i dag er det 15. dagen på spray! Sist fikk jeg mensen på den 14. dagen på spray. Så da blir det som planlagt oppstart sprøyter onsdag neste uke. Uttaket/innsett blir derfor ikke før første uken i september, men jeg blir bare her inne selvom :) :)
Samme med meg! Mensen kom tirsdag (spraydag 12) og starter på sprøyter neste uke på onsdag! :)

Jeg også fikk endelig mensen i dag! Og i dag er det 15. dagen på spray! Sist fikk jeg mensen på den 14. dagen på spray. Så da blir det som planlagt oppstart sprøyter onsdag neste uke. Uttaket/innsett blir derfor ikke før første uken i september, men jeg blir bare her inne selvom :) :)

Du hører jo til her nå, så det er bare hyggelig at du blir. :) Så bra at mensen kom! :D

Om det bare kommer på papiret og man egentlig bare trenger et truseinnlegg så regnes det normalt som spotting og ikke som syklusdag 1, men ring og snakk med dem. Om det tar seg opp utover dagen så er det selvsagt dag 1. :)

Det er vondt å høre at du har fått en skikkelig knekk, for jeg føler innimellom at jeg balanserer på kanten selv så jeg tror at jeg forstår litt hvordan det kan være. Hvert fall prøve-relatert altså. :( Sender deg en stor klem og håper at du har gode mennesker rundt deg ♥

Da har jeg snakket med Porsgrunn og sprøytestart blir på lørdag:D:D
De sa så lenge det er friskt rødt blod så vil de regne det som mensen og dag 1 i syklusen, har også kommet ordentlig i gang nå så er ikke tvil lengre :) deilig å være i gang:) nå må det bare bli lørdag ;)

Hvordan går det med deg nå? Du begynner på sprøyter i dag , gjør du ikke?:-) :-)

Da kom tr her, men er veldig lite kommer rødt på papiret når jeg tørker men bløt ikke mye, regnes dette som dag 1 eller skal jeg vente å se imorgen? Begynte med litt rosa I halv 8tiden men har blitt litt mer nå:) ringer hvertfall idag så får jeg høre hva di mener inne I porsgrunn. Ville bare forberedes litt på hva di kom til å svare, denne forsinkelsen har gitt meg en skikkelig knekk, lå nok mye mer bak det, føler at jeg har vært sterk alt for lenge, så dette var nok bare dråpen som fikk det til å renne over

Klemmer til deg!!:Heartpink Er en berg og dalbane med følelser dette her!

Ja nå får du bare bli her altså!!;):) Spennende med datoer å forholde seg til:D

Da er jeg offisielt ruger av gullegget!!:love7 Var veldig spesielt følelsesmessig kjenner jeg, men jeg er positiv og krysser alt jeg har!!:Heartred Fikk gode tilbakemeldinger ellers og.. Vi fikk jo ut 18 egg, de befruktet 16 av dem, så ett inn i dag og 8 på frys!!! Veldig fornøyd så langt og håper bare den følselsen fortsetter :D

Var lett overstimulert og de spurte meg alt mulig og sjekket nøye, men fikk lov likevel. De sa at det kunne blusse opp om jeg ble gravid, men det får vi heller ta da:)

Klemmer til deg!!:Heartpink Er en berg og dalbane med følelser dette her!

Tusen takk:Heartred:Heartred
Ja det er det virkelig.
Men nå har mensen kommet ordentlig i gang, og har snakket med posgrunn og blir sprøytestart på lørdag, så det er bra, kommer nok til å bli bedre bare jeg kommer igang :-)

Tusen takk:Heartred:Heartred
Ja det er det virkelig.
Men nå har mensen kommet ordentlig i gang, og har snakket med posgrunn og blir sprøytestart på lørdag, så det er bra, kommer nok til å bli bedre bare jeg kommer igang :)
Ja jeg synes det var veldig mye bedre når jeg hadde noen datoer å forholde meg til, da kunne jeg se for meg mer av prosessen :) Lykke til med sprøytestart på lørdag!!:)

Ja jeg synes det var veldig mye bedre når jeg hadde noen datoer å forholde meg til, da kunne jeg se for meg mer av prosessen :) Lykke til med sprøytestart på lørdag!!:)

Ja hjelper veldig:-)
Hvordan går det med deg? Har du hatt uttak enda?:-)

Da har jeg snakket med Porsgrunn og sprøytestart blir på lørdag:D:D
De sa så lenge det er friskt rødt blod så vil de regne det som mensen og dag 1 i syklusen, har også kommet ordentlig i gang nå så er ikke tvil lengre :) deilig å være i gang:) nå må det bare bli lørdag ;)

Hvordan går det med deg nå? Du begynner på sprøyter i dag , gjør du ikke?:-) :-)

Perfekt! :D Da er det jo like før stikking for deg nå. Jeg skal sette første sprøyte kl 19. Spent! :)

Da er jeg offisielt ruger av gullegget!!:love7 Var veldig spesielt følelsesmessig kjenner jeg, men jeg er positiv og krysser alt jeg har!!:Heartred Fikk gode tilbakemeldinger ellers og.. Vi fikk jo ut 18 egg, de befruktet 16 av dem, så ett inn i dag og 8 på frys!!! Veldig fornøyd så langt og håper bare den følselsen fortsetter :D

Var lett overstimulert og de spurte meg alt mulig og sjekket nøye, men fikk lov likevel. De sa at det kunne blusse opp om jeg ble gravid, men det får vi heller ta da:)

Gratulerer som ruger, og med mange egg på frys. :) Lykke til!

Ja se to innlegg over dette du skrev;):) Jeg hadde innsett i dag for første gang, så veeeldig spennende:D

Gratulerer som ruger, og med mange egg på frys. :) Lykke til!
Tusen hjertelig takk, så spennende dette her, blir lange uker ;):D Og lykke til selv med sprøytestart i dag!!:)

Tusen hjertelig takk, så spennende dette her, blir lange uker ;):D

Skjønner jeg godt. Jeg gruer meg litt til rugeperioden, tror den kommer til å føles lang. Forhåpentligvis venter vi på noe veldig godt. ♡

Tenker på deg Giraffen og håper du har hatt en fin dag i dag du også :Heartred

Tenker på deg Giraffen og håper du har hatt en fin dag i dag du også :Heartred
Gratulerer så mye som ruger og med masse egg på frys Delia! :)
Her gikk det dessverre ikke like bra, men ett eneste egg klarte seg og ble satt inn - så er i alle fall ruger jeg også nå:) Håper veldig det er gullegget, selv om man blir litt bekymret for kvaliteten når ingen av de andre klarte seg. Nå må vi bare smøre oss med ENDA mer tålmodighet de beste ukene!! :p

Her gikk det dessverre ikke like bra, men ett eneste egg klarte seg og ble satt inn - så er i alle fall ruger jeg også nå:) Håper veldig det er gullegget, selv om man blir litt bekymret for kvaliteten når ingen av de andre klarte seg. Nå må vi bare smøre oss med ENDA mer tålmodighet de beste ukene!! :p

Gratulerer som ruger! Håper dette er gullegget. ♥

For et utrolig godt resultat :D Gratulerer så mye som ruger. Nå er det "bare" å vente da ;)

Gratulerer som ruger Giraffen :D Nå får vi krysse alt.

Back
Topp