* Innsett i august *

Hei
Henger meg på her jeg Hadde innsett av 2 egg på onsdag og ruger for harde livet Noen andre som ligger likt som meg?
Ikke helt, men jeg og Giraffen hadde innsett på tirsdag så er bare en dag bak :) Hvordan er formen din og når har du testdato, evnt når skal du teste? ;):)

Formen er grei.. Er trøtt og har en del mens murringer men det gjør ikke noe ;) skal ta blodprøve på sykehuset den 25.. Trege dager!

Så gøy at det er noen som ruger nå!! <3 det er en magisk tid! Krysser fingre for full uttelling <3 her går det bra, mensen er så godt som over vel ila dagen og på onsdag er det oppstart sprøyter, er så jækla spent og nervøs, det er akk det samme regimet som sist da de fikk ut 13 egg så jeg bare håper for livet at det blir veldig likt resultat!! :) :)

Hei
Henger meg på her jeg Hadde innsett av 2 egg på onsdag og ruger for harde livet Noen andre som ligger likt som meg?

Gratulerer som ruger! :) Jeg er på sprøytedag 4, og skal ha UL i morgen. Henger et stykke bak dere rugere.

Så gøy at det er noen som ruger nå!! <3 det er en magisk tid! Krysser fingre for full uttelling <3 her går det bra, mensen er så godt som over vel ila dagen og på onsdag er det oppstart sprøyter, er så jækla spent og nervøs, det er akk det samme regimet som sist da de fikk ut 13 egg så jeg bare håper for livet at det blir veldig likt resultat!! :) :)

Deilig at tr pakker sammen og drar. :) Håper det var siste besøk av tanta på leeeenge. ♡

Vi ligger helt likt, skal på ul i morgen jeg også :) masse lykke til :)

Du har vel sprøytet noen dager mer enn meg? Du får vel kanskje vite når uttak blir du da? :D

Jeg begynte med Bemfola på torsdag. Skulle egentlig bare ha UL fredag 21.8, men må ha en ekstra UL i morgen for jeg hadde en del egganlegg. Det blir først på fredag vi får vite uttaksdato. Begynner å bli utålmodig, så sånn sett var det kjekt at vi har ekstra UL i morgen. :D

Du har vel sprøytet noen dager mer enn meg? Du får vel kanskje vite når uttak blir du da? :D

Jeg begynte med Bemfola på torsdag. Skulle egentlig bare ha UL fredag 21.8, men må ha en ekstra UL i morgen for jeg hadde en del egganlegg. Det blir først på fredag vi får vite uttaksdato. Begynner å bli utålmodig, så sånn sett var det kjekt at vi har ekstra UL i morgen. :D
Aah, jeg som ikke har fulgt helt med siste dagene. Ja får vel kanskje det, håper jeg ikke må fortsette på sprøytene da... Blir litt nedtur kjenner jeg! Vi er ihvertfall i gang nå :) prøver og ikke tenke så altfor mye på det og finne på andre ting om dagen for og få dagene til og gå litt fortere!

Aah, jeg som ikke har fulgt helt med siste dagene. Ja får vel kanskje det, håper jeg ikke må fortsette på sprøytene da... Blir litt nedtur kjenner jeg! Vi er ihvertfall i gang nå :) prøver og ikke tenke så altfor mye på det og finne på andre ting om dagen for og få dagene til og gå litt fortere!

Helt umulig å huske hvor alle ligger i løypa her. :p Håper du straks er ferdig med sprøytene da! :D

Kjenner meg igjen i å forsøke å tenke på andre ting. Gruer meg til rugetiden, da tror jeg at det blir vanskeligere å distrahere seg selv.

Veldig kvalm etter sprøyte i dag. Satte den for 40 minutter siden, litt før tiden for vi skulle sette på en film. Men nå ble jeg ganske uggen. Andre som blir kvalme av sprøytene? Har litt vondt i magen også. Ble egentlig litt stressa da jeg leste pakningsvedlegget, der står det som symptomer på OHSS.

Formen er grei.. Er trøtt og har en del mens murringer men det gjør ikke noe ;) skal ta blodprøve på sykehuset den 25.. Trege dager!
Hyggelig med en ruger til her:) Jeg ligger jo som Delia skrev en dag etter deg, men har også testdato den 25. Enig at tiden går veldig sakte! ;)

Så bra du snart er i gang! Skjønner du har vært gjennom dette før, det er ikke bare bare! Håper du får mange egg og at den sitter denne gangen! :) Rugetiden er en rar tid må jeg si hehe;)

Veldig kvalm etter sprøyte i dag. Satte den for 40 minutter siden, litt før tiden for vi skulle sette på en film. Men nå ble jeg ganske uggen. Andre som blir kvalme av sprøytene? Har litt vondt i magen også. Ble egentlig litt stressa da jeg leste pakningsvedlegget, der står det som symptomer på OHSS.
Kjedelig med kvalme, det hadde ikke jeg. Men litt vondt/ømhet/oppblåsthet og at det var rare ting som skjedde nedi der kan jeg skrive under på! De siste dagene var det ubehagelig å gå med for mye "hopp" i skrittene liksom, og følte meg generelt i dårlig form og litt utafor... Tror det er helt vanlig med litt vondter, så lenge det ikke er sånn kjempevondt liksom! De får jo uansett sjekket alt i morgen så får du sikkert ro i sjelen:)

Jeg hadde en dag med litt kvalme, men det gikk fort over. Har du andre vondter?? Tror du kjenner det godt om du er kraftig overstimulert. Jeg var lett overstimulert, men hadde ikke noe særlig plager når jeg gikk på sprøytene annet enn at jeg følte det var fullt nedi magen hele tiden! :) Blir det verre og du er usikker så er det bedre med en telefon til sykepleier som da kan veilede deg eller evnt roe deg ned slik at du slipper å tenke på det:)

Nå er det snart ukestart og snart tid for sprøyter, og jeg er spent med deg!! Spennende med likt regime så jeg krysser fingrene for godt resultat denne gangen!!!:Heartred

Jeg ble veldig kvalm av sprøytene og kjente mye i magen. Ble også stresset i forhold til OHSS men kvalme og vondt i magen er like mye bivirkninger på medisinene - så du trenger ikke bekymre deg :) på sykehuset sa de til meg at symptomene på OHSS først kom etter positiv test ..

Herrejemini så sakte dagene går... Og jeg klarer ikke annet enn å tenke på når jeg skal teste. Så vingler jeg fra at jeg har troen til at nei jeg har sikkert gjort aktivitet eller jeg nøs isted og da var alt ødelagt.. :rolleyes::wacky:

Samtidig er det rart å ha mest bivirkninger av stikkpiller kontra sprøyter etc... hehe.. Jeg er småkvalm om ettermiddagen, svetter hele natten og har i dag følt meg sur for alt!!! *stakkars mannen*:mad::hilarious: Men bare småplukk altså, men man kjenner jo så utrolig godt etter og jeg googler ALT!! Når kan man teste, påvirker lutinus resultatet, andre som er gjennom samme etc... blir jo bare så hektet og tenker på lite annet gitt. Må uken som kommer gå fort!!!! (og humøret være levelig!:cool:):D

Kjedelig med kvalme, det hadde ikke jeg. Men litt vondt/ømhet/oppblåsthet og at det var rare ting som skjedde nedi der kan jeg skrive under på! De siste dagene var det ubehagelig å gå med for mye "hopp" i skrittene liksom, og følte meg generelt i dårlig form og litt utafor... Tror det er helt vanlig med litt vondter, så lenge det ikke er sånn kjempevondt liksom! De får jo uansett sjekket alt i morgen så får du sikkert ro i sjelen:)

Ok. Håper ikke det blir sånn veldig mye verre, jeg er jo ikke egentlig kommet så langt. Ja, jeg får heldigvis snakke med dem og sjekke i morgen. Jeg blir jo kvalm av alt, veldig lett, så burde sikkert forventet at jeg uansett blir kvalm. :p

Det er vel på grunn av svar som dette man skal spørre legen og ikke på forum (hehe), men jeg skriver det uansett :p Du har jo fått svar som peker i den andre retningen også.

Det begynte sånn med meg også, men det var først på sprøytedag 5 det ble helt uutholdelig. Da kom mine bivirkninger: kvalmen, oppblåstheten og hodepinen for fullt. Jeg var overstimulert. Bivirkningene kjente jeg fra morgenen etter den andre sprøyta.

Uansett, det gjelder sikkert ikke deg. Som andre skriver, det er jo uansett helt normale bivirkninger. Flott med UL i morgen, da kan de jo justere ting i tide :)

Back
Topp