Innlagt på sykehuset

❤️❤️

Utslitt og sliten, men trygt hjemme. Har hatt en natt med lite søvn og masse vonde drømmer.
I dag får ikke prinsessa lov til å melde sin ankomst. Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde vært i stand til å takle helt bra.
I dag er det et år siden jeg lå på sykehuset sist å fødte. Vell vitende om at når lillegutt kom ut så ville det lille hjerte hans slutte å slå. 1 år siden jeg ble mamma for første gang, til min lillegutt som jeg aldri skulle få lov til å se vokse seg stor og sterk [emoji22]
Så dagen i dag skal jeg tenne lys for lillegutt, lese gjennom det jeg skrev i minneboka hans, knekke litt sammen, sove litt, og prøve fokusere på at denne gang kommer alt til å gå bra. Gå ned til sjøen og prøve slappe av litt med samboer, bonusprinsesse og familien til samboeren som også bor på gårdstomta [emoji173]️ bare prøve gjøre det beste utav dagen og jobbe meg gjennom smertene [emoji173]️[emoji22][emoji173]️

Tenker på deg:Heartred

Utslitt og sliten, men trygt hjemme. Har hatt en natt med lite søvn og masse vonde drømmer.
I dag får ikke prinsessa lov til å melde sin ankomst. Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde vært i stand til å takle helt bra.
I dag er det et år siden jeg lå på sykehuset sist å fødte. Vell vitende om at når lillegutt kom ut så ville det lille hjerte hans slutte å slå. 1 år siden jeg ble mamma for første gang, til min lillegutt som jeg aldri skulle få lov til å se vokse seg stor og sterk [emoji22]
Så dagen i dag skal jeg tenne lys for lillegutt, lese gjennom det jeg skrev i minneboka hans, knekke litt sammen, sove litt, og prøve fokusere på at denne gang kommer alt til å gå bra. Gå ned til sjøen og prøve slappe av litt med samboer, bonusprinsesse og familien til samboeren som også bor på gårdstomta [emoji173]️ bare prøve gjøre det beste utav dagen og jobbe meg gjennom smertene [emoji173]️[emoji22][emoji173]️
[emoji173]

Tenker på deg [emoji8][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Huff, må være en utrolig tung dag. Forferdelig å måtte gjennomgå noe sånt. Håper du får en fantstisk fødselsopplevelse denne gangen, med herlige jordmødre, så du bare kan tenke tilbake på fødselen med gode minner når du har fått lille hjertet i hendene [emoji173]️

Hvordan går det i dag? Tenk at du har nådd 10. juni! Hold fem dager til så blir det på bursdagen min [emoji6]

Håper dagen igår gikk så greit som den kunne og at du har en god dag idag

Håper alt er bra med deg:Heartred

Gikk tilbake i denne tråden og så at første innlegget ditt var fra 27. april. Tenkt at du har klart å holde lille inne så lenge! For en enorm forskjell å føde i april og juni![emoji122] Det burde feires! Håper alt er bra med deg og at du snart får møte lille babyen din [emoji173]️

9 juni var en hard dag.
Jeg var ikke mye koselig selskap og min kjære sa at hormonene mine var på topp. Holdt meg mest for megselv for tårene kom titt og ofte og jeg ville ikke skremme bonusdattara.
Men jeg kom meg gjennom dagen med prinsessa trygt i magen fremdeles.

Nå kjennes det at dagen på igangsettelse nærmer seg med stormskritt. Jeg er totalt utslitt og nerver til tusen. Vet jeg enda mangler litt småting fordiom jeg har hatt meg en liten handlerunde i dag.
Nå skal jeg prøve sove litt på sofaen mens mannen er på jobb nr 2 for kjenner rygg og bekken er helt ødelagt. Så blir det legge på sengtøy på bedside criben som min kjære monterte sammen i går [emoji173]️

Gikk tilbake i denne tråden og så at første innlegget ditt var fra 27. april. Tenkt at du har klart å holde lille inne så lenge! For en enorm forskjell å føde i april og juni![emoji122] Det burde feires! Håper alt er bra med deg og at du snart får møte lille babyen din [emoji173]️

Er helt sjokkert og overlykkelig at det har gått så godt som det har gått. Men gurimalla jeg gleder meg til å kunne være mer mobil enn hva jeg har kunnet være. Å håper alt bare går bra i morgen når de setter meg igang.

Back
Topp