Innlagt på sykehuset

9 juni var en hard dag.
Jeg var ikke mye koselig selskap og min kjære sa at hormonene mine var på topp. Holdt meg mest for megselv for tårene kom titt og ofte og jeg ville ikke skremme bonusdattara.
Men jeg kom meg gjennom dagen med prinsessa trygt i magen fremdeles.

Nå kjennes det at dagen på igangsettelse nærmer seg med stormskritt. Jeg er totalt utslitt og nerver til tusen. Vet jeg enda mangler litt småting fordiom jeg har hatt meg en liten handlerunde i dag.
Nå skal jeg prøve sove litt på sofaen mens mannen er på jobb nr 2 for kjenner rygg og bekken er helt ødelagt. Så blir det legge på sengtøy på bedside criben som min kjære monterte sammen i går [emoji173]️

Masse lykke til! [emoji173]️

Er helt sjokkert og overlykkelig at det har gått så godt som det har gått. Men gurimalla jeg gleder meg til å kunne være mer mobil enn hva jeg har kunnet være. Å håper alt bare går bra i morgen når de setter meg igang.
Masse lykke til i morgen! Snart får du møte jenta di [emoji7]

Takk takk alle sammen [emoji173]️ bare 11 timer igjen til jeg skal være på sykehuset nå [emoji27][emoji27][emoji27][emoji7][emoji27][emoji27][emoji27]

Lykke til[emoji173][emoji173]

1 1/2 time til vi skal være på sykehuset å jeg har nesten ikke fått noe søvn [emoji27][emoji27] oppkast pga ekstrem halsbrann og helt sikkert nerver, og ekstremt vondt i bekkenet [emoji53]
Misunner sovehjerte til samboeren

Masse lykke til idag!

Sikkert nervene som har hindret søvn.
Håper du får en fin fødselsopplevelse

Back
Topp