Innlagt på sykehuset

1 1/2 time til vi skal være på sykehuset å jeg har nesten ikke fått noe søvn [emoji27][emoji27] oppkast pga ekstrem halsbrann og helt sikkert nerver, og ekstremt vondt i bekkenet [emoji53]
Misunner sovehjerte til samboeren
Nå er du sikkert på plass! Ønsker deg lykke til, skjønner du er nervøs, men snart får du verdens beste premie [emoji173]️

Ønsker deg lykke til i dag! Selv har jeg kjempefin erfaring med igangsetting, 8-9 timer tok det fra de satte inn ballongen til hun var ute, og en en helt grei fødsel :) Krysser fingrene for at du er like heldig!

Jeg sniker og følger med. Tenkte masse på deg her om dagen, og er veldig glad for at vesla ikke valgte å komme på broren sin dag. [emoji170] Masse lykke til i innspurten!

Litt over kl 13 tok de vannet mitt i dag siden jeg ikke fikk noe rier ved hjelp av dryppet de ville prøve først.
Riene startet rett etterpå og 14.16 hadde jeg prinsessa mi på bryste mitt [emoji7][emoji7][emoji7] 3324 g og 49 cm lang. (Glad jeg ikke måtte gå til termin [emoji85][emoji23])
Hun er helt perfekt [emoji7][emoji7] litt kvalm etter å ha svelgt unna litt fostervann og mener pupp er tutt og ikke mat alltid [emoji85]
Jeg er kun litt trøtt og sliten siden jeg ikke sov noe særlig natt til i dag og litt sår nedentil. Ellers bare lykkelig lykkelig lykkelig [emoji7][emoji7]IMG_0340.JPGIMG_0349.JPGImage1528831097.037134.jpg

Gratulerer så mye

Herregud, så nydelig! Og etter alt du har vært igjennom den siste tiden var det godt å høre at du fikk en rask og fin igangsatt fødsel! ♡

Gratulerer så mye med den vakre prinsessen!

Hvor langt på vei ble du før hun kom til verden? Tenk at du har klart å holde henne inne og gjort henne stor og sterk og rustet for verden på utsiden av magen :Heartred:love7

Back
Topp