Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei ble du før hun kom til verden? Tenk at du har klart å holde henne inne og gjort henne stor og sterk og rustet for verden på utsiden av magen
Litt over kl 13 tok de vannet mitt i dag siden jeg ikke fikk noe rier ved hjelp av dryppet de ville prøve først.
Riene startet rett etterpå og 14.16 hadde jeg prinsessa mi på bryste mitt [emoji7][emoji7][emoji7] 3324 g og 49 cm lang. (Glad jeg ikke måtte gå til termin [emoji85][emoji23])
Hun er helt perfekt [emoji7][emoji7] litt kvalm etter å ha svelgt unna litt fostervann og mener pupp er tutt og ikke mat alltid [emoji85]
Jeg er kun litt trøtt og sliten siden jeg ikke sov noe særlig natt til i dag og litt sår nedentil. Ellers bare lykkelig lykkelig lykkelig [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 262340Vis vedlegget 262341Vis vedlegget 262342
Gratulerer så myeLitt over kl 13 tok de vannet mitt i dag siden jeg ikke fikk noe rier ved hjelp av dryppet de ville prøve først.
Riene startet rett etterpå og 14.16 hadde jeg prinsessa mi på bryste mitt [emoji7][emoji7][emoji7] 3324 g og 49 cm lang. (Glad jeg ikke måtte gå til termin [emoji85][emoji23])
Hun er helt perfekt [emoji7][emoji7] litt kvalm etter å ha svelgt unna litt fostervann og mener pupp er tutt og ikke mat alltid [emoji85]
Jeg er kun litt trøtt og sliten siden jeg ikke sov noe særlig natt til i dag og litt sår nedentil. Ellers bare lykkelig lykkelig lykkelig [emoji7][emoji7]Vis vedlegget 262340Vis vedlegget 262341Vis vedlegget 262342
Tusen takk alle sammen [emoji173]️
Prinsessa er enda kvalm etter fostervann svelginga si, så er en del knirkelyder og gulping av slim stakkars. Men hun spiser godt og blir bare mer å mer smelt [emoji7][emoji7][emoji7]
Blodsukkeret hennes er også kjempefint til nå [emoji1360][emoji1360]
Vis vedlegget 262435
Så masse deilig hår! [emoji7]Tusen takk alle sammen [emoji173]️
Prinsessa er enda kvalm etter fostervann svelginga si, så er en del knirkelyder og gulping av slim stakkars. Men hun spiser godt og blir bare mer å mer smelt [emoji7][emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 262435
Tusen takk alle sammen [emoji173]️
Vis vedlegget 262435