Villmarksjenta
Blir kjent med forumet
Så bra!! Blir spennende dette masse lykke til!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste skumle er jo at jeg vet ikke helt hva jeg går til.
Kan ikke skryte av informasjonen jeg har fått om ingangsettelsen. Jeg har kun fått dato og kl og at de vil ta vannet.
Hvordan det blir gjort eller hva som sjer vet jeg lite om.
Sist jeg fødte var i fjor sommer og da i uke 17. Så vet jo litt hva rier er , men synes jo ikke d var vondt. Ver ikke om det er vondere denne gang.
Har ikke snakka om fødsel eller smertelindring eller noe sånt med jordmor eller lege heller enda
Men alt går seg nok til og ender godt
Jeg har fått dato [emoji322][emoji322][emoji322] 12 juni kl 07.15 skal jeg være på sykehuset [emoji322][emoji322][emoji322] sabla tidlig på morran så kommer sikkert ikke til å få sovet så mye fra mandag til tirsdag da men [emoji85][emoji23] satser bare på at det ikke ender med utsettelser pga de har for lite kapasitet eller noe nå plutselig , og at igangsettelsen går fort og fint for seg. Planen deres er å starte med å ta vannet mitt.
Prinsessa har det fint i magen men er litt rampete av seg. Hver gang legen prøvde få målinger av hode snudde hun hode så å si [emoji23]
Men etter ca målene hun klarte få til til slutt så sa de hun veier ca 2800 ca 9% over gjennomsnittet.
Prøvene av meg viser at stigningen på leverprøvene har stoppa opp , men de er fremdeles ikke fornøyde siden de ikke har starta synke.
Så håper jeg bekkensmertene ikke gjør fødselen for vond, å at de forsvinner fort etter fødselen. Håper også vannet i beina forsvinner fort for er så hoven nå at det gjør litt vondt.
Kan ikke skryte av informasjonen jeg har fått om ingangsettelsen. Jeg har kun fått dato og kl og at de vil ta vannet.
Sist jeg fødte var i fjor sommer og da i uke 17. Så vet jo litt hva rier er , men synes jo ikke d var vondt. Ver ikke om det er vondere denne gang.
Har ikke snakka om fødsel eller smertelindring eller noe sånt med jordmor eller lege heller enda
Så spennende [emoji1][emoji122]
Jeg ble igangsatt med nr 1. Blir vel igangEttelse denne gangen også om det ikke starter av seg selv før ca uke 38. Kan jo dele litt av min opplevelse om du vil det?
Sniker. Masse lykke til! De må vel undersøke deg ift igangsettelsen før de bestemmer noe(?).
Så godt å endelig ha en dato forholde seg til
Følger spent med på oppdateringer underveis. Kanskje ta kontakt med jordmor for å snakke litt nærmere rundt fødselen og igangsettelse kan være lurt ja. Nå er snart lille prinsessa her
Kan du ikke ta en telefon til jordmor og høre om hun kan ta en time med dere? Det gjorde min jordmor siden min mann ikke kunne delta på svangerskapskurset vi var satt opp på.
Det kommer nok til å gå helt fint uansett[emoji4] du vet jo litt hva rier er jeg fikk masse morfin og smertestillende når jeg var i samme situasjon som deg, så synes heller ikke riene var vonde. Regner med det gjør litt vondere nå, men finnes jo annen smertelindring man kan prøve alt blir verdt det når du får prinsessa på brystet[emoji4][emoji173]️ du får gi en liten update hvordan det gikk når du kommer deg til hektene igjen, jeg skal mest sannsynlig settes i gang to uker etter deg [emoji4] veldig spennende!
Jeg liker virkelig virkelig VIRKELIG ikke jordmora jeg har via kommunen [emoji27][emoji27] så vurderer mer å spørre tanten til samboeren om hun kan spørre veninna si om hun kan ta en prat med meg ( hun er pensjonert jordmor)
Da slipper du isåfall ballong!! Da vil jeg anta det er drypp de bruker for å sette deg i gang? Evt ta vannet om hodet er kommet langt ned?Er helt moden med 4 cm åpning
Ja del i vei alt hjelper
Da slipper du isåfall ballong!! Da vil jeg anta det er drypp de bruker for å sette deg i gang? Evt ta vannet om hodet er kommet langt ned?
Lykke til isåfall.