Innlagt på sykehuset

Men det var virkelig ikke jordmora jeg har fått til rommet mitt i kveld.

Kjip jordmor?

Håper du får komme i gang nå snart, høres ut som at kroppen din har godt av å bli ferdig, og at prinsessa gleder seg til å komme ut og hilse på [emoji4][emoji173]️

Kjip jordmor?

Håper du får komme i gang nå snart, høres ut som at kroppen din har godt av å bli ferdig, og at prinsessa gleder seg til å komme ut og hilse på [emoji4][emoji173]️

Jordmora satt å sa til meg at jeg måtte ikke håpe hun kom ut nå for da hadde hun mest sansynlig pusteproblemer, matproblemer, alt for liten +++++++
Hun ramsa opp med problemer etter problemer.
Så treffer jeg på overlegen og en anna lege i ganger som sier alt kommer til å gå kjempebra om hun kommer nå.

Jordmora satt å sa til meg at jeg måtte ikke håpe hun kom ut nå for da hadde hun mest sansynlig pusteproblemer, matproblemer, alt for liten +++++++
Så treffer jeg på overlegen og en anna lege i ganger som sier alt kommer til å gå kjempebra om hun kommer nå.

Jeg er vel bare noen dager lenger enn deg og min jordmor sa at om det skulle skje noe nå så går det som regel helt fint. Hvis overlegen også sier det så hadde jeg ikke beskymret meg så mye [emoji6]

Det var jo litt unødvendig sagt... Er jo ikke sånn at du er interessert å få hun ut fordi det er litt sånn kjedelig å være gravid [emoji849] Hør på legene [emoji106] Håper alt ordner seg snart på den ene alle andre måten!

Æsj så teit av henne sitte si sånt:facepalm: Selvfølgelig er det stortsett best for de små å holde seg inne så lenge som mulig, men det skal nok ikke være noe fare skulle hun velge komme nå tenker jeg. Blir spennende se hva som skjer videre:Heartpink Skjønner godt at du er sliten og lei nå.

For en negativ og sur jordmor[emoji6] min tanteunge ble født i uke 35 og hadde ingen slike problemer, og hun var liten for alderen, 1900 gram.

Herregud så unødvendig... Er jo ikke akkurat sånn at du bestemmer at hun skal komme nå eller ikke... Hør heller på legene du :)

Så tankeløst av henne. Hun må jo skjønne at dette skremmer mer enn det gjør godt. Det er jo ikke du som har bedt om å få alle disse komplikasjonene. Hør på legene[emoji2] Dette kommer til å gå veldig bra!

I alle dager.. selvfølgelig er uke 37 bedre enn uke 35, men det er vel oftest ikke store komplikasjoner om barnet kommer i uke 35.. mors helse må jo også ha noe å si!

Til meg har det av ulike årsaker vært vurdert tidlig igangsettelse (pga min helse, ikke barnets), og da sa de at fra uke 34 var det «innafor», da trengte de ikke lungemodning, og fødselen var oftest som normalt osv. Mange tvillinger tas jo Feks ut i den tiden.

Uansett lite fintfølende av JM å si sånne ting!

Verste er vell at hun jordmora som tidligere sa dette til meg var jordmora jeg hadde når jeg fødte i uke 17 i fjor sommer. Å hun huska meg godt igjen og hva som hadde hendt. Så synes det var virkelig unødvendig av henne.

Meeen nå er hun av vakt [emoji4]
Og selvsagt hører jeg mer på overlegen enn jeg gjør på hun ene jordmora.

Riene har økt litt men har ikke fått større åpning. Men de har nettopp tatt screening blodprøven så de tenker nå at hun nærmer seg annkomst. Jeg skulle plinge på igjen om det økte litt til nå, så de fikk finne eg nytt rom til meg siden jeg ligger på 6 mannsrom.

Verste er vell at hun jordmora som tidligere sa dette til meg var jordmora jeg hadde når jeg fødte i uke 17 i fjor sommer. Å hun huska meg godt igjen og hva som hadde hendt. Så synes det var virkelig unødvendig av henne.

Meeen nå er hun av vakt [emoji4]
Og selvsagt hører jeg mer på overlegen enn jeg gjør på hun ene jordmora.

Riene har økt litt men har ikke fått større åpning. Men de har nettopp tatt screening blodprøven så de tenker nå at hun nærmer seg annkomst. Jeg skulle plinge på igjen om det økte litt til nå, så de fikk finne eg nytt rom til meg siden jeg ligger på 6 mannsrom.

Skikkelig dårlig gjort av henne. Nesten så du skal melde fra når du er ferdig med alt og har overskudd til å ta det opp.

Masse lykke til i dag! Håper du blir flytter fra 6-mannsrom i alle fall, visste ikke at det fantes en gang jeg [emoji848][emoji31]

Skikkelig dårlig gjort av henne. Nesten så du skal melde fra når du er ferdig med alt og har overskudd til å ta det opp.

Masse lykke til i dag! Håper du blir flytter fra 6-mannsrom i alle fall, visste ikke at det fantes en gang jeg [emoji848][emoji31]

Jeg kommer nok til å si fra når ting er over :)

Vi er heldigvis bare 2 stk der nå.

Riene stopp plutselig opp i natt å jeg fikk meg litt søvn av og på. Ikke fått mer åpning heller. Så prinsessa er litt luremus [emoji85][emoji23]

Lever og gallesyreprøver har steget enda litt til, så jeg blir sykehuspasient en stund til [emoji853] MEN jeg får lov å reise hjem å slappe av med familien noen timer ute i det fine været [emoji173]️ siden det er så kort vei tilbake til sykehuset.
De håper jeg klarer holde igjen til uke 36 men de er klar for at hun kan komme nå [emoji173]️

Lever og gallesyreprøver har steget enda litt til, så jeg blir sykehuspasient en stund til [emoji853] MEN jeg får lov å reise hjem å slappe av med familien noen timer ute i det fine været [emoji173]️ siden det er så kort vei tilbake til sykehuset.
De håper jeg klarer holde igjen til uke 36 men de er klar for at hun kan komme nå [emoji173]️

Maks en uke igjen da! Du får bite tenna sammen, og tenke det er greit at de passer på deg ekstra godt nå.

Jeg må bare få det ut.
Hva er det med meg og uflaks i jordmødre ???

Var ei koselig jordmor som la på ctg på meg 21.45 i kveld. Så sier hun at det kommer inn en ny jordmor ca 22.15 å sjekker den og tar den av.
Lille store meg ligger fint og nyter lyden av hjerteslagene samtidig som jeg sitter ser på forrige ukes episode av paradis hotell for å få tiden til å gå. Spiser opp to glass med isbiter og drikker opp ei flaske med vann. Kjenner jeg starter bli utrolig pissetrengt og ser på klokka at den er blitt 22.55. Ringer på klokka og venter.... nattesvakten kommer inn , jeg spør pent hvor lenge til jeg må ligge for jeg må på do. Ser på hele henne at hun ikke likte at jeg ringte på henne. Hun skrur av maskinen, tar av meg beltene, hiver et papir på magen min så jeg kan tørke meg, sier surt god natt og tar med maskinen og går ut.
Hilste ikke på meg engang [emoji27]
Overreagerer jeg eller ?
Vet iallefall at jeg ikke kommer til å ringe på henne uten at det er høyst høyst nødvendig [emoji53] blir heller liggende våken å se i taket med småriene mine til de blir veldig veldig ubehagelig vonde enn å ringe etter hun igjen

I alle dager.. så mange utrivelige jordmødre som er der da..! Syns ikke du overreagerer nei!

Jeg må bare få det ut.
Hva er det med meg og uflaks i jordmødre ???

Var ei koselig jordmor som la på ctg på meg 21.45 i kveld. Så sier hun at det kommer inn en ny jordmor ca 22.15 å sjekker den og tar den av.
Lille store meg ligger fint og nyter lyden av hjerteslagene samtidig som jeg sitter ser på forrige ukes episode av paradis hotell for å få tiden til å gå. Spiser opp to glass med isbiter og drikker opp ei flaske med vann. Kjenner jeg starter bli utrolig pissetrengt og ser på klokka at den er blitt 22.55. Ringer på klokka og venter.... nattesvakten kommer inn , jeg spør pent hvor lenge til jeg må ligge for jeg må på do. Ser på hele henne at hun ikke likte at jeg ringte på henne. Hun skrur av maskinen, tar av meg beltene, hiver et papir på magen min så jeg kan tørke meg, sier surt god natt og tar med maskinen og går ut.
Hilste ikke på meg engang [emoji27]
Overreagerer jeg eller ?
Vet iallefall at jeg ikke kommer til å ringe på henne uten at det er høyst høyst nødvendig [emoji53] blir heller liggende våken å se i taket med småriene mine til de blir veldig veldig ubehagelig vonde enn å ringe etter hun igjen

Altså hvor finner du disse jordmødrene? [emoji90] jeg er også innlagt nå, heldigvis verdens beste jordmødre [emoji177]

Altså hvor finner du disse jordmødrene? [emoji90] jeg er også innlagt nå, heldigvis verdens beste jordmødre [emoji177]

Haugesund [emoji85][emoji23]

Men skal sies det er mange koselige her også. Feks hun som hadde kveldsvakta var sabla koselig.

Haugesund [emoji85][emoji23]

Men skal sies det er mange koselige her også. Feks hun som hadde kveldsvakta var sabla koselig.

Men er det ikke typisk at de få som ikke er så koselige skal klare å overkjøre det faktum at det også finnes koselige? [emoji85][emoji848]

Håper du får noen som er mer normal i morgen [emoji254]

Back
Topp