Innlagt på sykehuset

Må bare ikke være redd for å klage til de. Man skal jo ha krefter til å komme seg gjennom fødselen på en grei måte også :-) Uke 37 bør de jo kunne sette i gang.

Ja å jeg tenker at så mange ganger jeg har vært innlagt nå, og så mye plager og vondter jeg har hatt så bør de sette meg igang så tidlig som de kan.
Nå har jeg jo så å si ligget senge eller sofaliggendd siden uke 29

Men det positive var at de ikke fant noe blodpropper. Eneste var at i høyre fot var det litt dårlig sirkulasjon.
Så nå sitter jeg på rommet mitt med beina høyt igjen og venter på legen og svar på slle blodprøvene de tok av meg tidligere i dag . Det sjipe er at de har det supertravelt så det kunne ta sin tid før jeg fikk snakka med legen :/

Da har legen vært her med de negative/positive nyhetene.
Blodprøvene mine som de tok i går kveld og i dag var ikke så fine. Hadde stigninger igjen på både lever og gallesyreprøver noe som kan være farlig for prinsessa i magen. Så jeg må bli og bli overvåka nøye samt ta nye prøver i morgen tidlig , og etter hva jeg forstod på legen, så vil de prøvene i morgen tidlig avgjøre om jeg plutselig skal få møte prinsessa mi allerede i helga [emoji173]️

Blodprøvene mine som de tok i går kveld og i dag var ikke så fine. Hadde stigninger igjen på både lever og gallesyreprøver noe som kan være farlig for prinsessa i magen. Så jeg må bli og bli overvåka nøye samt ta nye prøver i morgen tidlig , og etter hva jeg forstod på legen, så vil de prøvene i morgen tidlig avgjøre om jeg plutselig skal få møte prinsessa mi allerede i helga [emoji173]️
Oioi, det blir et spennende døgn! Godt de finner ut av disse tingene og passer på deg! Skjønner du begynner å bli sliten nå, håper du snart får en avklaring [emoji173]️

Så skummelt. Men du får tenke på at du har jo virkelig holdt henne inne på "overtid" nå. Masse lykke til.

Åj! Heldigvis kommet så langt at det går helt fint med forløsning nå da. Så det går nok bra uansett [emoji173]️ masse lykke til i morgen!

Ja nå har jeg klart å nå målene både sus og haugesund satte. Nemlig uke 34. Er jo faktisk snart i uke 35. Så nå er jeg faktisk klar til å møte henne. Klar for å fungere litt mer normalt igjen. Å legene sier jo at prinsessa ser kjempesterk ut [emoji173]️ så håper jo litt på at jeg faktisk fåt møtt henne i helga [emoji849]

Ja nå har jeg klart å nå målene både sus og haugesund satte. Nemlig uke 34. Er jo faktisk snart i uke 35. Så nå er jeg faktisk klar til å møte henne. Klar for å fungere litt mer normalt igjen. Å legene sier jo at prinsessa ser kjempesterk ut [emoji173]️ så håper jo litt på at jeg faktisk fåt møtt henne i helga [emoji849]

Kanskje feil håpe at prøvene i morgen ikke er noe bedre, men tenker det er godt for deg bli ferdig og få hilse på prinsessa deres :Heartpink Blir spennede se hva det blir til i morgen

Har fulgt med på tråden her og må si jeg er imponert over motet og roen din. Masse lykke til!! Håper du får treffe prinsessa snart etter alt du har gått igjennom:Heartpink

Et veldig spennende døgn da! Lykke til!

Da sitter jeg spent å venter på at jeg skal få tatt disse fastende blodprøvene mine som jeg håper fremdeles er stigende.
Har ikke blitt så veldig masse søvn i natt pga beina og bekkenet, men mest pga tankene rundt prøvene i dag surrer rundt i hode. Er veldig spent på hva resultatet blir. Å må vente noen timer etter prøvene er tatt før jeg får resultatet.
De timene får jeg heldigvis tilbringt hjemme [emoji173]️ så muligens jeg burde ha pakka en fødebag [emoji23][emoji23] har jo ikke fått gjort det enda [emoji85] samboer eller venner har bare komt innom med ting jeg trenger [emoji4][emoji849]

Lykke til

Fremdeles godt forhøyet lever og gallesyreprøver, så nå skal jeg tilbake igjen til sykehuset på ny ctg og innvendig/utvendig ultralyd.
Så skulle de ta en vurdering på når de eventuelt skulle sette meg igang. Men ble nok mest sansynlig ikke før etter helgen uansett

Last edited:
Back
Topp