Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig å være innlagt igjen. Sykehuset er alikevel det tryggeste stedet være og det er som du sier slitsomt med inn og ut hele tiden. Uansett så er det nok ikke så alt for lenge til du får hilse på den vesle i magen og det skal nok gå kjempe fint hvis hun kommer nå
Lykke til! Nå har du jo heldigvis kommet så langt at dette kommer til å gå bra Rekker mannen å komme fort dersom det setter i gang for fullt? Kan jo gå fort om det først sier pang
Lykke til med hjemturen og forestående.Natta var rimelig søvnløs. Fikk meg litt søvn av og på men ikke noe særlig.
Men i 6 tiden i morges så var det som om noen trykka på en bryter å bremsa ned alt. Så nå har det vært minimalt siden kl 6 i morges.
Så dagen i dag har gått til samtale med diabeteslegen og vekstkontroll og omvisning på nyfødt intensiven de har her i haugesund ( må si meg rimelig skuffa etter å ha sett hvordan det er i stavanger)
Så nå sitter jeg å venter på legen som skulle si noe til meg før jeg vistnok fikk lov til å reise hjem[emoji33][emoji1360]
Hvordan går det?