Innlagt på sykehuset

Lykke til!

Lykke til!

Så kjedelig å være innlagt igjen. Sykehuset er alikevel det tryggeste stedet være og det er som du sier slitsomt med inn og ut hele tiden. Uansett så er det nok ikke så alt for lenge til du får hilse på den vesle i magen og det skal nok gå kjempe fint hvis hun kommer nå:Heartpink

Så kjedelig å være innlagt igjen. Sykehuset er alikevel det tryggeste stedet være og det er som du sier slitsomt med inn og ut hele tiden. Uansett så er det nok ikke så alt for lenge til du får hilse på den vesle i magen og det skal nok gå kjempe fint hvis hun kommer nå:Heartpink

Denne gangen er jeg iallefall såpass nære mann og bonusdatter at det går ann å få besøk daglig [emoji7]
Nei hvis riene bare skal bli verre slik som nå så er det nok ikke lenge til jeg får møte prinsessa [emoji173]️[emoji173]️

Lykke til! Nå har du jo heldigvis kommet så langt at dette kommer til å gå bra :-) Rekker mannen å komme fort dersom det setter i gang for fullt? Kan jo gå fort om det først sier pang :-)

Masse lykke til! Jeg fikk to bittesmå 33+4, de trengte ingen hjelp utover til mat. Størstetvillingen var fullammet etter to uker og kunne reist hjem da. Så dette går nok bra!

Hvordan har natta vært?

Natta var rimelig søvnløs. Fikk meg litt søvn av og på men ikke noe særlig.
Men i 6 tiden i morges så var det som om noen trykka på en bryter å bremsa ned alt. Så nå har det vært minimalt siden kl 6 i morges.
Så dagen i dag har gått til samtale med diabeteslegen og vekstkontroll og omvisning på nyfødt intensiven de har her i haugesund ( må si meg rimelig skuffa etter å ha sett hvordan det er i stavanger)
Så nå sitter jeg å venter på legen som skulle si noe til meg før jeg vistnok fikk lov til å reise hjem[emoji33][emoji1360]

Natta var rimelig søvnløs. Fikk meg litt søvn av og på men ikke noe særlig.
Men i 6 tiden i morges så var det som om noen trykka på en bryter å bremsa ned alt. Så nå har det vært minimalt siden kl 6 i morges.
Så dagen i dag har gått til samtale med diabeteslegen og vekstkontroll og omvisning på nyfødt intensiven de har her i haugesund ( må si meg rimelig skuffa etter å ha sett hvordan det er i stavanger)
Så nå sitter jeg å venter på legen som skulle si noe til meg før jeg vistnok fikk lov til å reise hjem[emoji33][emoji1360]
Lykke til med hjemturen og forestående.

Haugesund er mye mindre skala og lokalsykehus. Kan vel ikke sammenlignes med Stavanger eller Bergen sånn sett

Hvordan går det? :)

Murringer holder seg rolige men føler greit med nedpress. Føles ut som hun skal hoppe ut og si titteiii anytime [emoji85]
Fikk tlf fra føden i dag at jeg må inn på fredag igjen å ta mer blodprøver fordi mine leverprøver hadde gitt utslag, og siden jeg klør så masse inni hender og under beina at jeg nok har en form for svangerskapskløe [emoji35]
Åsså er beina hovne som fy fra tær til kne og jeg føler jeg har voksesmerter i begge beina med strømstrålinger som blir skutt ned fra bekken til tær [emoji853][emoji853]
Så du kan vel si jeg starter å bli en smule frustrert og lei.

Back
Topp