Innlagt på sykehuset

❤️❤️

Får håpe det holder seg siste uka, men som du sier; om du skal gå med ubehag og smerter sånn at du blir helt utslitt før fødsel er det jo nesten bedre om det skjer noen dager før.

Håper det blir bedre så du får hvilt deg litt

Da har jeg hatt ei natt på sykehuset etter ei helg fult i murringer kynnere og rier.
Samboeren tvang meg til å ringe føden.
Heldigvis så så alt fremdeles stabilt ut men de ville ha meg inn til observasjon. Men ingen anelse hvor lenge jeg må bli. Siden de har bestemt seg for å ikke prøve stoppe fødselen på noen måte når den starter, ser jeg jo ikke behovet for å forbli her inne

Jeg får iallefall ikke reise hjem igjen i dag. Nå var de nettopp inne satte i venflon i hånda mi for de tror vist at fødselen nærmer seg med stormskritt. Jeg kjenner noen av riene men ikke alle vistnok sa legen når hun tok innvendig ul.

Oi, så trasig at du er innlagt igjen! Det er på en måte godt å høre at de ikke gjør noe for å stanse en fødsel nå, tenker det gir en slags betryggende ro? Håper allikevel at hun holder seg inne litt lengere, men hvis ikke er det godt at både du og lille er i trygge hender :) Lykke til!

Takk takk :)
Nå når jeg er innlagt igjen så håper jeg igrunnen litt på at hun kan melde sin ankomst , fordi ukesvis med rier og inn og ut av sykehuset tapper ekstremt med energi

Lykke til! [emoji173]

Lykke til:) det er gode odds når hun du er kommet så langt:) du får holde oss oppdatert[emoji4]

Lykke til :) dette kommer til å gå helt strålende om baby kommer nå! Ligger baby på kurven vektmessig ?

Lykke til :) dette kommer til å gå helt strålende om baby kommer nå! Ligger baby på kurven vektmessig ?

Sist vekstkontroll så lå hun 4% over gjennomsnittet, så ligger jo godt ann [emoji1360]

Å kun 1 uke på sykehuset hørtes magisk god ut

Back
Topp