Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig at du holder henne inne ennå Kos deg på perm, sykehus er gørrkjedelige..
Ja er veldig glad at hun hører på meg enda og holder seg inne. Livredd for at ting skal forverre seg så jeg må inn på sykehuset igjen for 16 1/2 dag tok ekstremt på.
Så skal kose meg på perm, men samtidig være veeeeldig forsiktig så den ikke blir veldig kortvarig
Ja, ser absolutt den. Gleder meg ikke til ytterligere 9-11 uker på sykehus.
Så kjedelig at papirene er borte. Hvorfor har de hatt hele mappa og ikke bare helsekortet?
Skjønner. Får håpe de klarer finne det igjen da. Du skulle jo hatt det med deg når du reiste hjem.
Hatt en del murringer og kynnere i kveld som nærmer seg stygt mer enn kun ubehagelige [emoji27][emoji27][emoji27] men håper litt mer søvn kan roe de helt ned igjen
Oioi, spennende! Hvordan gikk natta?Hatt en del murringer og kynnere i kveld som nærmer seg stygt mer enn kun ubehagelige [emoji27][emoji27][emoji27] men håper litt mer søvn kan roe de helt ned igjen
Huff, håper det gir seg, slitsomt å gå sånn nesten i fødsel hele tiden..Fremdeles murringer men ikke like sterkt.
Dausliten å trøtt
Huff, håper det gir seg, slitsomt å gå sånn nesten i fødsel hele tiden..
Merker at det tar godt på kroppen ja. Jeg håper jo hun holder seg inne til minimum uke 32, helst 37/38 , men skal det fortsette slik kan hun like greit komme nå så jeg ikke er helt ødelagt og utslitt
Det skjønner jeg godt, hvor langt på vei er du nå da?