Innlagt på sykehuset

Herlig at du holder henne inne ennå :D Kos deg på perm, sykehus er gørrkjedelige..

Herlig at du holder henne inne ennå :D Kos deg på perm, sykehus er gørrkjedelige..

Ja er veldig glad at hun hører på meg enda og holder seg inne. Livredd for at ting skal forverre seg så jeg må inn på sykehuset igjen for 16 1/2 dag tok ekstremt på.
Så skal kose meg på perm, men samtidig være veeeeldig forsiktig så den ikke blir veldig kortvarig

Ja er veldig glad at hun hører på meg enda og holder seg inne. Livredd for at ting skal forverre seg så jeg må inn på sykehuset igjen for 16 1/2 dag tok ekstremt på.
Så skal kose meg på perm, men samtidig være veeeeldig forsiktig så den ikke blir veldig kortvarig

Ja, ser absolutt den. Gleder meg ikke til ytterligere 9-11 uker på sykehus.

Litt positiv og negativ oppdatering

17 mai feiringen gikk ok for seg. Jeg fikk sett bonusdattara mi i barnetoget og hele henne lyste opp når hu så meg [emoji7][emoji1189]
Jeg ble trilla rundt i rullestol siden sykehuset ikke ville ha meg gående noe særlig og får beholde stolen fram til fødselen.
Dagen gikk med minimalt med murringer og slikt utenom litt på kvelden , samt ekstrem hevelse i beina og et bekken som var mindre sammarbeidsvillig med meg når jeg skulle legge meg.

Dagen i dag har også stort sett gått greit. Bekkenet har vært ikke så godt , med nerver i klem og strålinger ned i beina.
Legen har sykemeldt med fram til jeg går ut i permisjon, foreldrepengesøknaden ble godkjent. Samboeren har fått skrevet under farskapspapirene i dag og jordmor har snakka om fødsel og amming. Urinen viste +1 i utslag på protein, men hun var ikke bekymra fordi blodtrykket var fint men skal ta ny urin igjen på tirsdag.
Har hatt litt kraftigere murringer og kynnere tidligere på dagen i dag, men de varte ikke så lenge så jeg har ikke kontakta føden.

MEN så til det mest frustrerende. Føden i haugesund har klart å vimse vekk helsekortmappa mi [emoji35] alle papirene mine er for tiden borte vekk samt 3d ul bildene jeg fikk på SUS [emoji35]

Så kjedelig at papirene er borte. Hvorfor har de hatt hele mappa og ikke bare helsekortet?

Skjønner. Får håpe de klarer finne det igjen da. Du skulle jo hatt det med deg når du reiste hjem.

Hatt en del murringer og kynnere i kveld som nærmer seg stygt mer enn kun ubehagelige [emoji27][emoji27][emoji27] men håper litt mer søvn kan roe de helt ned igjen

Hatt en del murringer og kynnere i kveld som nærmer seg stygt mer enn kun ubehagelige [emoji27][emoji27][emoji27] men håper litt mer søvn kan roe de helt ned igjen

[emoji57][emoji57][emoji57] men nå har du kommet så langt, fått lungemodning, at jeg ikke er bekymret for deg om du går i fødsel nå! Dette går problemfritt om det skjer[emoji178]

Hvordan går det? ❤️

Huff, håper det gir seg, slitsomt å gå sånn nesten i fødsel hele tiden..

Merker at det tar godt på kroppen ja. Jeg håper jo hun holder seg inne til minimum uke 34, helst 37/38 , men skal det fortsette slik kan hun like greit komme nå så jeg ikke er helt ødelagt og utslitt

Last edited:
Merker at det tar godt på kroppen ja. Jeg håper jo hun holder seg inne til minimum uke 32, helst 37/38 , men skal det fortsette slik kan hun like greit komme nå så jeg ikke er helt ødelagt og utslitt

Det skjønner jeg godt, hvor langt på vei er du nå da?

Skjønner godt at det er slitsomt å gå slik som dette, du er flink og tålmodig! :) Håper hun holder seg inne i magehuset litt til, men nå er du vel snart kommet så langt at det trolig vil gå veldig fint om hun skulle komme nå. Lykke til! :)

Back
Topp