Innlagt på sykehuset

Oi. Leste akkurat igjennom hele tråden. Håper hun holder seg inne en stund til da :). Er jo ikke bare bare å ligge på sykehus, for det er jo begrenset hva du kan gjøre liggende eller sittende. Men SUS er jo veldig ålreit sykehus heldigvis:) Men får du ligge i 7etasje da eller? Masse lykke til:)!

Ja får ligge i 7 :) heldigvis

Får du lov å flytte på pasienthotellet?
Det gjør nok ting lettere, ikke så sykehusaktig og me3 frihet selvom du sikkert bare sitter/ligger for det meste :)

Jeg vil faktisk ikke over på pasienthotellet pgs sv diabetesen.
Har våkna av føling midt på natta før å da er d greit ha noen rett utenfor så kan hjelpe finne no mat sukker

Sliten og trøtt i går og i dag.
Livmorshalsen og åpning er ikke blitt målt på noen dager nå og de vil helst ikke heller fordi jeg har vært plaga av litt småkynnere og rier.
Men fikk vanlig ul i dag for å få se hvordan prinsessa hadde det inni magen og for å måle henne litt pga sv diabetesen.
Hun var kun +4% og hadde det veldig koselig og godt inni magen [emoji7][emoji7][emoji7] kjente der var ekstremt godt å se henne igjen [emoji7]
Har fått meg litt ekstra vann i kroppen og pga varmen i går så gikk plutselig legger og ankler i et [emoji85]
De snakket om at jeg skulle få en ekstra sprøyte med lungemodning til helga, samt at pga litt hodeverk som har starta lure seg innpå så har de også starta måle blodtrykket.

Meeeen prinsessa er enda i magen
31+3
I morgen kommer samboer, bonusdatter og hund og henter meg og kjører meg til mor der vi skal kose oss med middag og jordbær og bare slappe av noen timer [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Så godt å høre. Og så nydelig jente i magen [emoji7] kos deg med litt fri og kvalitetstid med familien i morgen!

Så godt å høre. Og så nydelig jente i magen [emoji7] kos deg med litt fri og kvalitetstid med familien i morgen!

Så fikk jeg vite at hun hadde masse hår på hode [emoji85]
Skal love deg jeg skal [emoji7][emoji7][emoji7] har sett fram til det siden samboeren var her sist [emoji7]

Så godt å få se prinsessa igjen og så deilig med permisjon imorgen

Dagen i dag starter veldig godt. Fikk dagspermen min og ble henta av samboeren kl 11 og fikk kost meg hjemme hos mor i godt selskap med god mat fram til 5 tiden da jeg startet å kjenne en del murringer og hodepine som ikke ville forsvinne og som økte litt i styrke å smerte så da ble det tilbake til sykehuset og mann og bonusdatter ble sendt avgårde så jeg skulle få slappet helt av.
Blodtrykket var for høyt og hjertelyden til prinsessa var litt høyere enn de likte og etter ei lita stund kom det litt rier som de heller ikke likte så godt så de var redd for at fødselen var på vei til å starte. Så jeg ble sendt ned på føden for mer kontroll. Og der har jeg ligget helt til nå. Endelig fått gått opp på rommet igjen.
Livmorshalsen lå mellom 6-7 mm, murringer og rier har roet seg litt ned.
Så nå blir det å prøve slappe av og godprate godt med prinsessa at hun må holde seg inne noen uker til og satse på at alt roer seg helt ned.
Ikke den avsluttningen på den herlige dagen jeg ønsket men heldigvis er hun enda i magen [emoji173]️[emoji173]️ så får jeg håpe jeg klarer slappe av og roe nervene mine litt

Dagen i dag starter veldig godt. Fikk dagspermen min og ble henta av samboeren kl 11 og fikk kost meg hjemme hos mor i godt selskap med god mat fram til 5 tiden da jeg startet å kjenne en del murringer og hodepine som ikke ville forsvinne og som økte litt i styrke å smerte så da ble det tilbake til sykehuset og mann og bonusdatter ble sendt avgårde så jeg skulle få slappet helt av.
Blodtrykket var for høyt og hjertelyden til prinsessa var litt høyere enn de likte og etter ei lita stund kom det litt rier som de heller ikke likte så godt så de var redd for at fødselen var på vei til å starte. Så jeg ble sendt ned på føden for mer kontroll. Og der har jeg ligget helt til nå. Endelig fått gått opp på rommet igjen.
Så nå blir det å prøve slappe av og godprate godt med prinsessa at hun må holde seg inne noen uker til og satse på at alt roer seg helt ned.
Ikke den avsluttningen på den herlige dagen jeg ønsket men heldigvis er hun enda i magen [emoji173]️[emoji173]️ så får jeg håpe jeg klarer slappe av og roe nervene mine litt

Bra du har fått slappa av litt i dag med de du er glad i. Dumt at dagen ikke endte helt etter planen. Krysser fingrene for at vesla holder seg inne noen uker til:Heartpink

Trasig slutt på en ellers fin dag! Godt det ikke var fødsel på gang. Sier de noe om forløpet videre? Tror de du kommer til å føde snart? Eller kan du gå lenge sånn du gjør nå?

Trasig slutt på en ellers fin dag! Godt det ikke var fødsel på gang. Sier de noe om forløpet videre? Tror de du kommer til å føde snart? Eller kan du gå lenge sånn du gjør nå?

De vil ikke gi meg noe klart svar på det. Eneste de sier er at målet er uke 34, men hver dag som går er bra. Å at jeg ikke må få opp forhåpningene mine om å gå til termin for det sier de ikke kommer til p skje

De vil ikke gi meg noe klart svar på det. Eneste de sier er at målet er uke 34, men hver dag som går er bra. Å at jeg ikke må få opp forhåpningene mine om å gå til termin for det sier de ikke kommer til p skje
Håper du kommer deg til uke 34! Får du perm på 17. mai?

Kjedelig slutt på dagen, men bra det roet seg litt ned. Krysser fingrene for uke 34 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Godt det roet seg ned igjen, men spent på hvordan helga har gått for dere

Helga har vært relativt rolig. Litt smårier og mensenmurringer har det vært, men ikke så veldig gale.
Men kroppen har vært helt utslitt. Massevis av bekkensmerter og smerter som har gått nedover beina, samt litt oppkast pga smertene og ren utmattelse.
Meeeen jeg kom meg gjennom helga og har nå nådd uke 32+1 [emoji173]️

Dagen i dag har vært full i mensmurringer og noen små minirier, men legene på sus bekymra seg ikke og jeg fikk meg en lang varm taxi pasientreise tur til haugesund sykehus i dag.
Ved ankomst her fikk jeg full kontroll. Ingen forandringer fra Torsdagskontrollen på sus. Men litt smårier og ubehag og utmattelse.
Så nå sku jeg holde senga til morradagen og prøve få slappe så godt av jeg kunne, så skulle de se om jeg ikke kunne få reise hjem til samboeren igjen i morgen hvis jeg lovet null husarbeid, ikke noe anstrengelser, ingen sex og love komme tilbake med en gang jeg kjente noe.
Så får jeg se om de sier det samme i morgen [emoji4]
Tror kropp og sjel hadde hatt godt av å sovna i samboeren sin armkrok nå

Helga har vært relativt rolig. Litt smårier og mensenmurringer har det vært, men ikke så veldig gale.
Men kroppen har vært helt utslitt. Massevis av bekkensmerter og smerter som har gått nedover beina, samt litt oppkast pga smertene og ren utmattelse.
Meeeen jeg kom meg gjennom helga og har nå nådd uke 32+1 [emoji173]️

Dagen i dag har vært full i mensmurringer og noen små minirier, men legene på sus bekymra seg ikke og jeg fikk meg en lang varm taxi pasientreise tur til haugesund sykehus i dag.
Ved ankomst her fikk jeg full kontroll. Ingen forandringer fra Torsdagskontrollen på sus. Men litt smårier og ubehag og utmattelse.
Så nå sku jeg holde senga til morradagen og prøve få slappe så godt av jeg kunne, så skulle de se om jeg ikke kunne få reise hjem til samboeren igjen i morgen hvis jeg lovet null husarbeid, ikke noe anstrengelser, ingen sex og love komme tilbake med en gang jeg kjente noe.
Så får jeg se om de sier det samme i morgen [emoji4]
Tror kropp og sjel hadde hatt godt av å sovna i samboeren sin armkrok nå

Så bra at du har kommet deg til hjemlige trakter, og kanskje kan fortsette rugingen hjemmefra!! Nå har du jo uansett passert uke 32, så det er jo supert. Satse på uke 34 nå da [emoji4][emoji123][emoji122]

Så bra at du har kommet deg til hjemlige trakter, og kanskje kan fortsette rugingen hjemmefra!! Nå har du jo uansett passert uke 32, så det er jo supert. Satse på uke 34 nå da [emoji4][emoji123][emoji122]

Nå har jeg spurt om å få reise hjem i kveld. For rommet de egentlig hadde gjort klar til meg og tok meg til først var det rommet jeg mista lillegutt på i fjor sommer. Å etter det har jeg ikke klart helt finne roen i kroppen og vil bare vekk herfra og hjem.
Så de skulle snakke med legen nå, så får jeg se hva de sier.
Fordiom de fant et anna rom til meg med en gang jeg sa hva opplevelse jeg hadde med det rommet så kom alle minnene sterkt tilbake , så har jo bare ligget i senga å vridd meg å kjent tårene trille.

Men ja har passert uke 32 nå og neste mål er uke 34. Å jeg har hatt meg en lang prat med prinsessa om at hun har bare med å kose seg i magen til iallefall uke 34 [emoji85] så satser på at hun ikke starter trassalderen sin allerede før hun kommer ut [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp