Innlagt på sykehuset

Senkvelden var preget av litt sterkere murringer, men heldigvis slapp de taket i 2 tiden i natt så da sovna jeg som en liten ungen :)
Nå er det frokost tid og vente på svar på prøven de tok i morges og se hva spennende legevisitten har å si
Lykke til med blodprøvesvar og lege visitt[emoji4]

Håper på godt nytt :)

Gratulerer med 31 uker.
Håper på en god dag og at du ikke må drøye så lenge før du får komme på hjemlige trakter igjen

Gratulerer med 31 uker.
Håper på en god dag og at du ikke må drøye så lenge før du får komme på hjemlige trakter igjen

Jordmoren som var inne å tok blodtrykket mitt sa at jeg ikke måtte få opp forhåpningene mine, for hun tvilte på at jeg fikk kommer mef noen vei denne uka heller :(

Kroppen føles ut som den er helt tømt for energi. Men heldigvis ikke masse murringer og rier til nå i dag ( bank i bordet)

Jordmoren som var inne å tok blodtrykket mitt sa at jeg ikke måtte få opp forhåpningene mine, for hun tvilte på at jeg fikk kommer mef noen vei denne uka heller :(

Kroppen føles ut som den er helt tømt for energi. Men heldigvis ikke masse murringer og rier til nå i dag ( bank i bordet)

Har du bare murringer og rier eller andre ting i tillegg som holder deg der? Hvordan er livmorhalsen/åpning?

Godt det ikke er rier eller sånn da.
Ta vare på deg selv oppi alt

Godt det ikke er rier eller sånn da.
Ta vare på deg selv oppi alt

Skal gjøre mitt beste [emoji4] nå fikk jeg nettopp beskjed fra jordmor at det hørtes ikke ut som at jeg fikk bli forflytta tilbake til haugesund denne uka heller for de hadde vist sagt de hadde overfult.

Venter enda på høre svar fra prøver og om legen skal måle livmorshalsen igjen

Skal gjøre mitt beste [emoji4] nå fikk jeg nettopp beskjed fra jordmor at det hørtes ikke ut som at jeg fikk bli forflytta tilbake til haugesund denne uka heller for de hadde vist sagt de hadde overfult.

Hva skjer med Haugesund, skal de sende alle som føder for tidlig til Stavanger[emoji15]? forstår det er kjipt å være i en annen by, men Stavanger er et universitetssykehus og har kanskje med kompetanse på premature fødsler hvis man skal prøve å se noe positivt i det [emoji6]

Så kjedelig :( skjønner det er frustrerende å ikke være i nærheten av hjemme. Får du noe besøk eller er du helt alene?
Har fått noe mer sjekk av livmorhals/åpning i dag?

Hva skjer med Haugesund, skal de sende alle som føder for tidlig til Stavanger[emoji15]? forstår det er kjipt å være i en annen by, men Stavanger er et universitetssykehus og har kanskje med kompetanse på premature fødsler hvis man skal prøve å se noe positivt i det [emoji6]

Legen som sjekka meg på torsdag sa at det var standar prosedyre for haugesund å sende de under uke 34 til stavanger å bruke unskyldningen på at det var fult på nyfødt. Så jeg er stygt redd for at jeg må bli på sus fram til uke 34 uansett [emoji20][emoji20]

Men ja jeg må prøve se på det positive, alle sier de har mer kompetanse på prematur her. Å her har jeg i det minste fått omvisning på intensiv prematur og slikt i forhold til hva jeg fikk i haugesund.
Samt at de passer iallefall på meg en plass

Det jeg har hørt er at nyfødt i Haugesund kun teller fire plasser og tar i hovedsak kun barn over 34 uker.
Mye større avdeling i Stavanger og med høyere kompetanse

Så kjedelig :( skjønner det er frustrerende å ikke være i nærheten av hjemme. Får du noe besøk eller er du helt alene?
Har fått noe mer sjekk av livmorhals/åpning i dag?

Er få i stavanger som vet at jeg ligger her av venner, men har hatt mor og onkel her et par ganger samt er par veninner.
Mor har sagt det bare er å ringe når jeg kjeder meg , men vil ikke hun skal stresse så masse fordi hun går gjennom runde 3 med cellegiftkurer for tiden.
Så det kan bli litt kjedelig til tider.
Nei legen ville ikke sjekke noe i dag siden jeg hadde så masse småkynnere og rier og mens murringer nesten hele gårsdagen. Hun var redd at en sjekk nå i dag ville starte det igjen og gjøre ting verre, så hun sa de heller skulle se det ann i morgen hvis jeg holdt meg fri i dag.

Høres ut som det egentlig er like trygt å bli i Stavanger en stund til da..? Haugesund virker jo utrygge på å håndtere en tidlig fødsel om det skulle skje?

Høres ut som det egentlig er like trygt å bli i Stavanger en stund til da..? Haugesund virker jo utrygge på å håndtere en tidlig fødsel om det skulle skje?

Ja gjør igrunnen det.
Å samboer , svigers , mor ogvenner sommvet jeg er innlagt vil helst jeg skal forbli her fram til iallefall uke 34. Å sånn sett forstår jeg de også siden det virker som det er mye tryggere her.
Men er skummelt være her uten samboer. Tenker mye tilbake til i fjor sommer når jeg mista , og savnet er ekstremt til tider.

Ja gjør igrunnen det.
Å samboer , svigers , mor ogvenner sommvet jeg er innlagt vil helst jeg skal forbli her fram til iallefall uke 34. Å sånn sett forstår jeg de også siden det virker som det er mye tryggere her.
Men er skummelt være her uten samboer. Tenker mye tilbake til i fjor sommer når jeg mista , og savnet er ekstremt til tider.

[emoji173]️

Kan ikke samboeren komme og være med deg i helgene? Han har vel også rett på 10 velferdsdager i året ved nær families alvorlig sykdom? Kanskje han kan bruke noen dager ifb de røde dagene nå, og være med deg en langhelg?

[emoji173]️

Kan ikke samboeren komme og være med deg i helgene? Han har vel også rett på 10 velferdsdager i året ved nær families alvorlig sykdom? Kanskje han kan bruke noen dager ifb de røde dagene nå, og være med deg en langhelg?

Han kommer på torsdag for å være noen timer men frøkna har litt ting i helga så vil ikke de skal avlyse. Å vil ikke han skal ta seg fri fra jobb . Å med tanke på mini og hund så er det ikke alltid like lett å få til langhelger og slikt

Men han er iallefall veldi flink til å ringe

Han kommer på torsdag for å være noen timer men frøkna har litt ting i helga så vil ikke de skal avlyse. Å vil ikke han skal ta seg fri fra jobb . Å med tanke på mini og hund så er det ikke alltid like lett å få til langhelger og slikt

Men han er iallefall veldi flink til å ringe

Nei, ser den. De kunne kanskje fått pasienthotell da, om begge ville tatt turen et par dager. Bra han ringer deg [emoji173]️

Oi. Leste akkurat igjennom hele tråden. Håper hun holder seg inne en stund til da :). Er jo ikke bare bare å ligge på sykehus, for det er jo begrenset hva du kan gjøre liggende eller sittende. Men SUS er jo veldig ålreit sykehus heldigvis:) Men får du ligge i 7etasje da eller? Masse lykke til:)!

Får du lov å flytte på pasienthotellet?
Det gjør nok ting lettere, ikke så sykehusaktig og me3 frihet selvom du sikkert bare sitter/ligger for det meste :)

Back
Topp