Innlagt på sykehuset

Nå har jeg spurt om å få reise hjem i kveld. For rommet de egentlig hadde gjort klar til meg og tok meg til først var det rommet jeg mista lillegutt på i fjor sommer. Å etter det har jeg ikke klart helt finne roen i kroppen og vil bare vekk herfra og hjem.
Så de skulle snakke med legen nå, så får jeg se hva de sier.
Fordiom de fant et anna rom til meg med en gang jeg sa hva opplevelse jeg hadde med det rommet så kom alle minnene sterkt tilbake , så har jo bare ligget i senga å vridd meg å kjent tårene trille.

Men ja har passert uke 32 nå og neste mål er uke 34. Å jeg har hatt meg en lang prat med prinsessa om at hun har bare med å kose seg i magen til iallefall uke 34 [emoji85] så satser på at hun ikke starter trassalderen sin allerede før hun kommer ut [emoji23][emoji23][emoji23]

Huff, ikke rart du fikk reaksjoner. Godt om du får komme hjem, kanskje kroppen kanskje klarer å roe seg mer ned også? Jeg heier på uke 34!!

Huff, ikke rart du fikk reaksjoner. Godt om du får komme hjem, kanskje kroppen kanskje klarer å roe seg mer ned også? Jeg heier på uke 34!!

Jeg tror og håper at kroppen vil klare å roe seg mer ned om den er hjemme.
Å sjer det noe så er jeg bare 10 max 15 min unna sykehuset

Jeg får reise hjem på perm [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322] sitter utenfor å tripper å venter spent på min kjære og er såååå klar for å sovne i armkroken hans igjen for første gang på 16 dager [emoji7][emoji7][emoji7]
Men må inn igjen i morgen ettermiddag med raport på natta og dagen i morgen før de vil vurdere om de skal skrive meg helt ut

Jeg får reise hjem på perm [emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322][emoji322] sitter utenfor å tripper å venter spent på min kjære og er såååå klar for å sovne i armkroken hans igjen for første gang på 16 dager [emoji7][emoji7][emoji7]
Men må inn igjen i morgen ettermiddag med raport på natta og dagen i morgen før de vil vurdere om de skal skrive meg helt ut

Det blir godt for kropp av sjel komme hjem til samboer tenker jeg:happy: Satse på vesle i magen holder seg i ro noen uker til også.

Så herlig! Satser på at det er akkurat det kroppen trenger, så alt roer seg og du klarer å slappe godt av. Da går det nok bra med rapporteringen i morgen også [emoji4] nyt senga di i natt!

Gode nyheter! Håper du kan bli skrevet ut i dag [emoji4][emoji274]

Natta hjemme har gått bra sånn sett. Ingen murringer eller rier.
Eneste jeg sleit med var å klare sovne pga varmen [emoji23][emoji23]
Tror vi må invistere i ei vifte til soverommet for føltes ut som ei badstu

Så deilig med natt hjemme, og nå er det ikke mange dagene før uke 34 heller. Skulle det skje noe nå, så er det jo ikke krise heller :)

Så deilig med natt hjemme, og nå er det ikke mange dagene før uke 34 heller. Skulle det skje noe nå, så er det jo ikke krise heller :)

Nei bare rett under 2 uker igjen nå [emoji7]
Samt jeg fikk nettopp tlf fra legen at jeg kan få bli hjemme til neste uke så lenge jeg lovet å slappe helt av og komme inn igjen med en gang hvis jeg fikk masse mensenmurringer eller rier [emoji173]️[emoji173]️

Hurra for at du har fått lov til å komme hjem til samboeren din!![emoji7]

Så bra!! Herlig å vøre hjemme 17. mai- og pinseuka [emoji4] om for varmt rom er det eneste som er utfordringen er jo tross alt alt veldig greit [emoji6] du får sende gubben på vifthandel, og nyte finværsdagene [emoji295]️

Så bra!! Herlig å vøre hjemme 17. mai- og pinseuka [emoji4] om for varmt rom er det eneste som er utfordringen er jo tross alt alt veldig greit [emoji6] du får sende gubben på vifthandel, og nyte finværsdagene [emoji295]️

For varmt rom og ingen husarbeid er de verste tinga til nå i dag. Så tror virkelig at det har hjulpet på å få komme hjem, for har ikke hatt de sterke mensenmurringene og riene.
Galgleder med til å få se mini gå i toget som stolt 1 klassing på 17 mai [emoji7][emoji7]

For varmt rom og ingen husarbeid er de verste tinga til nå i dag. Så tror virkelig at det har hjulpet på å få komme hjem, for har ikke hatt de sterke mensenmurringene og riene.
Galgleder med til å få se mini gå i toget som stolt 1 klassing på 17 mai [emoji7][emoji7]

Så godt å høre [emoji4][emoji4][emoji122][emoji173]️

Godt å høre at du er kommet deg hjem igjen [emoji4]

Så deilig å få være hjemme! Hører at du nyter til fulle

Nå får jeg rullestol levert på døra i løpet av dagen slik at morgendagen skal gå mye lettere ( har fått beskjed om å ikke gå for masse )
Murringer kynnere og rier er fremdeles minimale etter hjemkomst, å jeg satser på det fortsetter slik , så jeg slipper å måtte bli lagt inn på igjen [emoji173]️ å på fredag så skal jeg gå gjennom fødsel og ammingsamtale med jordmor slik at jeg er litt mer forberedt når prinsessa melder sin ankomst [emoji7]
Å hjemme blir jeg godt passet på av både mann, svigers og svigerinne [emoji1360][emoji1360][emoji1360]

Fantstisk [emoji4][emoji122] nyt morgendagen, og la de andre varte deg og prinsessa litt ekstra opp [emoji173]️

Back
Topp