Innlagt på sykehuset

Murringer holder seg rolige men føler greit med nedpress. Føles ut som hun skal hoppe ut og si titteiii anytime [emoji85]
Fikk tlf fra føden i dag at jeg må inn på fredag igjen å ta mer blodprøver fordi mine leverprøver hadde gitt utslag, og siden jeg klør så masse inni hender og under beina at jeg nok har en form for svangerskapskløe [emoji35]
Åsså er beina hovne som fy fra tær til kne og jeg føler jeg har voksesmerter i begge beina med strømstrålinger som blir skutt ned fra bekken til tær [emoji853][emoji853]
Så du kan vel si jeg starter å bli en smule frustrert og lei.

Oi!! Såpass!! Ikke for å skremme, men vi gravide er mer utsatt for blodpropp. Hevelser og smerter i ben mååå du ta på alvor! Jeg ville tatt en tlf til føden og sagt det!! Sånn med engang egentlig! [emoji178]

Oi!! Såpass!! Ikke for å skremme, men vi gravide er mer utsatt for blodpropp. Hevelser og smerter i ben mååå du ta på alvor! Jeg ville tatt en tlf til føden og sagt det!! Sånn med engang egentlig! [emoji178]

De er klar over hevelsen og smerten og har sett på det og har sagt de ikke mener det er blodpropp

Ok, så bra! Der kjente jeg at jeg ble litt bekymra for deg. I og med du har vært mye sengeliggende og! Vet de hva det er da?

De mener det bare er varmen og vanlig vann i beina som kommer av graviditeten og muligens litt nerver i klem i bekkenet.
Men jeg skulle følge ekstra godt med, ligge med beina høyt når jeg slapp av og ved forandringer ringe med en gang

Hvordan har du det i dag?

Har vært stille fra meg i det siste. Varmen har slått meg helt ut og jeg har vært plaga med masse hodepine, hevelser i legger og ankler, smerter i beina og fult i smårier konstant.

Ligger tilbake igjen på sykehuset på blodfortynnende og skal ta ul av beina i morgen for å sjekke at det ikke er noe blodpropper.

Har vært stille fra meg i det siste. Varmen har slått meg helt ut og jeg har vært plaga med masse hodepine, hevelser i legger og ankler, smerter i beina og fult i smårier konstant.

Ligger tilbake igjen på sykehuset på blodfortynnende og skal ta ul av beina i morgen for å sjekke at det ikke er noe blodpropper.

Høres ikke godt ut. Lykke til i morgen! Håper det bare er vann [emoji8]

Æsj så kjedelig. Jeg har vært heldig og hatt fin form stortsett hele svangerskapet. Merker mer og mer vann i kroppen fra dag til dag nå og kjenner det blir tyngre og tyngre. Må være lov klage litt på varmen når man er høygravid synes jeg :hungover:

Æsj så kjedelig. Jeg har vært heldig og hatt fin form stortsett hele svangerskapet. Merker mer og mer vann i kroppen fra dag til dag nå og kjenner det blir tyngre og tyngre. Må være lov klage litt på varmen når man er høygravid synes jeg :hungover:

Misunner deg kraftig ser at du har vært heldig med formen gjennom svangerskapet. Føler jeg har hatt problemer med det meste fra dag en av nesten.

IMG_0290.JPG

Mine pølsebein [emoji23][emoji23][emoji23] føler de har krympa bitte bitte litt de siste to timene nå , men vet ikke om det skyldes den kalde dusjen jeg hadde eller blodfortynnende de har gitt meg eller om de bare har krymp bittelitt av seg selv.

Det håper virkelig jeg også for jeg starter bli rimelig lei sykehus turer nå :/ å syns jeg har hatt nok problemer gjennom svangerskapet
Det synes jeg også at du har. Bena dine ser ordentlig vonde ut. Håper du kan få det bedre snart :) Hvor langt er du på vei nå? Har de sagt noe om når de vil sette i gang, evt.?

Det synes jeg også at du har. Bena dine ser ordentlig vonde ut. Håper du kan få det bedre snart :) Hvor langt er du på vei nå? Har de sagt noe om når de vil sette i gang, evt.?

Vonde er de også og de vil ikke mer ned :/ har ligget høyt med de i hele natt.
34+4 nå, så har jo nådd måla de gav meg. Men de snakker ikke om igangsettelse før uke 38 [emoji20]

Det er helt lov å klage, du har hatt det tøft! Veldig bra de følger med ekstra på blodpropp fare. Og håper de kan sette deg i gang 37+0. Skjønner du er sliten nå! Vi andre som har hatt «problemfrie» svangerskap er trette og leie og nå! Så skjønner det er ekstra tungt! Men hurra for du har kommet så langt da :)

Lykke til idag!

Det er helt lov å klage, du har hatt det tøft! Veldig bra de følger med ekstra på blodpropp fare. Og håper de kan sette deg i gang 37+0. Skjønner du er sliten nå! Vi andre som har hatt «problemfrie» svangerskap er trette og leie og nå! Så skjønner det er ekstra tungt! Men hurra for du har kommet så langt da :)

Jeg håper de setter i gang nå jeg [emoji85][emoji85] lenge til uke 37 også [emoji23][emoji23]

Nå sitter jeg bare på vent for mer blodprøver og ultralyd av beina. Noe ca klokke dette skulle hende kunne de ikke gi meg [emoji53]

Du får være tydelig på at du er veldig sliten og klar, så du i alle fall ikke trenger vente lenger enn uke 37! Blir sikkert junibaby på deg også da :-)

Du får være tydelig på at du er veldig sliten og klar, så du i alle fall ikke trenger vente lenger enn uke 37! Blir sikkert junibaby på deg også da :-)

Ja jeg har sagt klart ifra at jeg er helt utslit å veldig klar. Så de har bare med å sørge for at jeg får ei juni prinsesse

Ja jeg har sagt klart ifra at jeg er helt utslit å veldig klar. Så de har bare med å sørge for at jeg får ei juni prinsesse

Må bare ikke være redd for å klage til de. Man skal jo ha krefter til å komme seg gjennom fødselen på en grei måte også :-) Uke 37 bør de jo kunne sette i gang.

Back
Topp