Innlagt på sykehuset

Fremdeles godt forhøyet lever og gallesyreprøver, så nå skal jeg tilbake igjen til sykehuset på ny crg og innvendig/utvendig ultralyd.
Så skulle de ta en vurdering på når de eventuelt skulle sette meg igang. Men ble nok mest sansynlig ikke før etter helgen uansett

Uansett så nærmer det seg, håper di får se prinsessa over helgen [emoji16] Lykke til[emoji4]

Godt du følges med. Lykke til

Fremdeles godt forhøyet lever og gallesyreprøver, så nå skal jeg tilbake igjen til sykehuset på ny ctg og innvendig/utvendig ultralyd.
Så skulle de ta en vurdering på når de eventuelt skulle sette meg igang. Men ble nok mest sansynlig ikke før etter helgen uansett
Håper du slipper å vente for lenge [emoji173]️

Blodtrykk alt for høyt og 4 cm åpning. Så ser ut som jeg ikke får reise hjem igjen [emoji85] overlegen ville ha meg liggende med ctg litt til før vi skulle snakke videre

Blodtrykk alt for høyt og 4 cm åpning. Så ser ut som jeg ikke får reise hjem igjen [emoji85] overlegen ville ha meg liggende med ctg litt til før vi skulle snakke videre
Oioi, spennende, nå skjer det ting! Vet du om det blir KS eller vanlig fødsel?

Hvordan er platetallet ditt? Har de snakket om HELLP? Isåfall bør du ikke få dra hjem.

4 cm åpning blir du ikke sendt hjem med ;) Spørs om ikke frøkna kommer allerede i helgen da :D

Jeg får reise hjem rett før 4 for å hente mannen på jobb og pakke meg en fødebag å så måtte jeg tilbake igjen for å bli [emoji85]( for jeg har jo selvsagt bilen siden jeg egentlig skulle få reise hjem igjen i dag og komme tilbake på søndag på ny kontroll)
De vil holde nøye øye med blodtrykket mitt iallefall.
Å de klarte i det minste å få tak i ei tempurmadrass til meg denne gang

Høres ut som det blir fødsel i helga altså! Lykke til!!!

4 cm kan man gå med lenge!! [emoji28] flergangsfødene går ofte med 3-4 cm i mange uker! Jeg hadde 4 cm i mange dager, og måtte settes i gang likevel :)

Med hennes historie blir hun nok ikke det :)

Back
Topp