Inn her igjen da

Ja kanskje det er det, veldig greit m andres synspunkt kjenner jeg. Er så redd for å gå uten EL lenge etter MA. Vil bare komme litt igang igjen kjenner jeg, frustrerende.
Det skjønner jeg godt. Håper EL er rett rundt hjørnet og at spiren sitter snart igjen ❤️

Nå skjønner jeg ingenting? Nå sank temp igjen
IMG_6551.jpg

Yey , så digg å se at kroppen funker [emoji7]

Nå skjønner jeg ingenting, sikkerlig temp dropp jo??
IMG_6558.jpg

Knall positiv el-test på morgen urin, enda mer positiv en i går. Burde ikke temp steget i dag?
IMG_6560.JPG

Hvis el-testen er enda mer positiv i dag, og tempen på vei mot frysepunktet, kommer el typisk i dag eller i morgen, og så stiger tempen til behagelig dpo-verdi [emoji1303]

Hvis el-testen er enda mer positiv i dag, og tempen på vei mot frysepunktet, kommer el typisk i dag eller i morgen, og så stiger tempen til behagelig dpo-verdi [emoji1303]

Topp, får prøve m litt aksjer i kveld da. Jeg sovnet i går[emoji23] Gøy å se så positiv!

Nå er el-test negativ men var positiv i morres selv om den kvelden før var hakke sterkere, blir det 1 dpo i morgen eller lørdag da tro? Hva blir riktig? Å burde jeg legge flere aksjer? Vi gjorde det på mandag og i går, dropper nok i dag.
IMG_6572.JPG

Back
Topp