Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utviklingen hadde vist stoppet i uke 5, så det hadde nok skjedd uansett å ikke pga belastningen med kjæresten sin sykdom. Må muligens bli over natten, tungt når han ikke får vært her. Er på sykehuset nå.
Masse lykke til! [emoji173]️[emoji173]️[emoji1303]
Takk, tror dette blir en lang natt. Måtte få ekstra piller m cytotec for her går det tregt :/ Håper virkelig jeg slipper utskrapning, vil ikke risikere å skade livmoren. Og kjipt å dele rom med 2 andre i en sånn tilstanden :/
Så trist å høre! Er helt forferdelig. Jeg hadde tom fostersekk og trodde alt var bra frem til en ultralyd i uke 10 hvor de ikke så noe. Hadde vært mye bedre om kroppen kunne gitt beskjed med en gang! Tenker på dere! Håper det klaffer snart igjen <3
Da ser det ut som gv testen er blenda. Kan jeg stole på el testene nå tro? Snart 3 uker siden MA på sykehuset. Burde vel få tante om 1-2 uker. Vis vedlegget 243166

Ja, det skal du nok kunne
Masse lykke til!
El testen er ikke positiv enda, men ser jo ut til at den nærmer seg...Snart el her tro? Eller kan det henge igjen fra MA fortsatt? Vanskelig! Ingen el slim
Den er positiv! Så trist å høre om MA, men bra du er raskt tilbake i syklusen, det er jo ingen selvfølge. Lykke til!
Æsj tok nye nå el + gv test(holdt igjen litt i sta så nå er d konsentrert nok). Svak strek på gv testen enda(holdt meg nok ikke lenge nok i går). Så derfor er el er positiv antar jeg,å kan ikke stoles på? Eller? Blir jo sprø her :/ vil ha normal syklus igjen! Vis vedlegget 243432
Men du har vel hatt svak el-test etter graviditeten? Hvis den nå var sterkere, vil jeg tro det er el.
Tok disse nå hmmmMen du har vel hatt svak el-test etter graviditeten? Hvis den nå var sterkere, vil jeg tro det er el.