Inn her igjen da

❤️❤️

:Heartred:Heartred

Utviklingen hadde vist stoppet i uke 5, så det hadde nok skjedd uansett å ikke pga belastningen med kjæresten sin sykdom. Må muligens bli over natten, tungt når han ikke får vært her. Er på sykehuset nå.

Masse lykke til! [emoji173]️[emoji173]️[emoji1303]

Masse lykke til! [emoji173]️[emoji173]️[emoji1303]

Takk, tror dette blir en lang natt. Måtte få ekstra piller m cytotec for her går det tregt :/ Håper virkelig jeg slipper utskrapning, vil ikke risikere å skade livmoren. Og kjipt å dele rom med 2 andre i en sånn tilstanden :/

Takk, tror dette blir en lang natt. Måtte få ekstra piller m cytotec for her går det tregt :/ Håper virkelig jeg slipper utskrapning, vil ikke risikere å skade livmoren. Og kjipt å dele rom med 2 andre i en sånn tilstanden :/

Usj, ikke gøy å dele rom da, nei. I hvertfall hvis ikke de andre er i samme situasjon. Jeg har ikke noe vondt å si om utskraping. Uhyre sjeldent med skade på livmor med dagens metoder, og enda mindre sjanser for skade på livmorhalsen når du har fått cytotec først. Fortsatt lykke til med fortsettelsen... [emoji1303]

Så trist å høre! Er helt forferdelig. Jeg hadde tom fostersekk og trodde alt var bra frem til en ultralyd i uke 10 hvor de ikke så noe. Hadde vært mye bedre om kroppen kunne gitt beskjed med en gang! Tenker på dere! Håper det klaffer snart igjen <3

Så trist å høre! Er helt forferdelig. Jeg hadde tom fostersekk og trodde alt var bra frem til en ultralyd i uke 10 hvor de ikke så noe. Hadde vært mye bedre om kroppen kunne gitt beskjed med en gang! Tenker på dere! Håper det klaffer snart igjen <3

Ja helt enig,er kjedelig når kroppen ikke fikser opp selv :/ Håper jeg slipper det der igjen! Litt sjokk når man ikke har fått noen signaler om det.

Da ser det ut som gv testen er blenda. Kan jeg stole på el testene nå tro? Snart 3 uker siden MA på sykehuset. Burde vel få tante om 1-2 uker.
IMG_6339.JPG

Snart el her tro? Eller kan det henge igjen fra MA fortsatt? Vanskelig! Ingen el slim
El testen er ikke positiv enda, men ser jo ut til at den nærmer seg... :) ville uansett ha begynt å ha sex hver dag fremover..

Positiv? Bilde nummer 2 er etter 10 min. Syns det er litt vanskelig å tro helt på kroppen.
IMG_6380.JPG
IMG_6384.JPG

Den er positiv! Så trist å høre om MA, men bra du er raskt tilbake i syklusen, det er jo ingen selvfølge. Lykke til!

Den er positiv! Så trist å høre om MA, men bra du er raskt tilbake i syklusen, det er jo ingen selvfølge. Lykke til!

Æsj tok nye nå el + gv test(holdt igjen litt i sta så nå er d konsentrert nok). Svak strek på gv testen enda(holdt meg nok ikke lenge nok i går). Så derfor er el er positiv antar jeg,å kan ikke stoles på? Eller? Blir jo sprø her :/ vil ha normal syklus igjen!
IMG_6385.JPG

Æsj tok nye nå el + gv test(holdt igjen litt i sta så nå er d konsentrert nok). Svak strek på gv testen enda(holdt meg nok ikke lenge nok i går). Så derfor er el er positiv antar jeg,å kan ikke stoles på? Eller? Blir jo sprø her :/ vil ha normal syklus igjen! Vis vedlegget 243432

Men du har vel hatt svak el-test etter graviditeten? Hvis den nå var sterkere, vil jeg tro det er el.

Men du har vel hatt svak el-test etter graviditeten? Hvis den nå var sterkere, vil jeg tro det er el.

Jeg har ikke tester el før om tirsdagen, som du ser bilde av over. Så jeg er usikker der.

Back
Topp