Tok disse nå hmmm
Vis vedlegget 243487
Jeg ville satset på at det er el nå, ihvertfall. Håper for deg at det betyr normal syklus! [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok disse nå hmmm
Vis vedlegget 243487
Tror kanskje el var i går eller er i dag. Litt svakere el test nå? Vis vedlegget 243657
Der kom tr etter 113 dager uten, 5,5 uke etter MA
Da er kroppen din i gang igjen hvertfall. Da kan eltestingen begynne snart[emoji173]️
Jeg venter på tr selv og håper kroppen min kommer til hektene snart. Er 31 dager siden SA.
Jeg skjønner ikke dette? El har jo ikke vært i følge temp , og el tester er svakere? Hvorfor ? Vis vedlegget 248184Vis vedlegget 248185
Kan hende egget slipper ein gang i dag. Tempen opp i morgon.
Tror el har vært, men at du ikke rakk og teste når den var på topp.
Tror el har vært, men at du ikke rakk og teste når den var på topp.
Hadde EL forje helg, første etter MA, så har mine tvil om at det klaffet på første. Men det gjenstår å se, håper det klaffet for begge!Var det jeg også begynte å tenke....Blir spennende og se om tempen stiger i morgen også da! Fikk i hvert fall lagt inn aksjer 2 ganger innenfor tiden. Så får vi se! Tror egentlig ikke det blir klaff så tidlig etter MA men![]()
Hadde EL forje helg, første etter MA, så har mine tvil om at det klaffet på første. Men det gjenstår å se, håper det klaffet for begge!
Viss det klaffet denne pp, så får jeg termin i slutten av november, så det går greit [emoji4]klaffer det ikke så tror jeg at det blir en liten pause, ikke pga desember baby, men må samle krefter til nok en teste runde.Ja krysser fingrene! Litt ok om det ikke skjer nå første gang, ikke bare bare m desember baby i forhold til praktiske ting. Men ville ikke hoppe over å prøve [emoji173]️
Ser ikke ut som den har vært. Kanskje den begynte å prøve for et par dager siden (i følge testen som ikke er langt unna positiv) og ikke fikk det til og vil prøve på nytt?Har el vært eller skjer det snart? Tester og temp samsvarer ikke helt hmm....blir sprø [emoji43]Vis vedlegget 248532Vis vedlegget 248533
Ser ikke ut som den har vært. Kanskje den begynte å prøve for et par dager siden (i følge testen som ikke er langt unna positiv) og ikke fikk det til og vil prøve på nytt?