Ikm v.46 <3

Kroppen er i opprør, mistenker TR på vei... På en måte er jeg lettet over at kroppen fungerer tilnærmet likt som da jeg gikk på pilla, men... redd for hvordan menssmerter og hormoner blir. Uvitenhet passer meg dårlig med angsten som kommer og går, også har jeg et relativt sterkt behov for å ha kontroll, dette funker dårlig med reisen jeg hopper uti nå:(

Testen i dag er beregnet fra dagen man forventer mens, men googling sier den kan brukes 4 dager før (ifg syklus på p-pille forventes mens ons-Tors).
Hvordan gikk det?

Testen min fra i dag tidlig. Skal ta en ny nå i kveld, samt i morgen tidlig :nailbiting::happy:

Vedlegg

• 768CE5DD-7ECE-4F63-B32B-10B30DDEAB45.jpeg
    768CE5DD-7ECE-4F63-B32B-10B30DDEAB45.jpeg
    41,5 KB · Visninger: 164
  • FCCC67B9-86BB-45BB-B1BA-32D9C66DDAF0.jpeg
    FCCC67B9-86BB-45BB-B1BA-32D9C66DDAF0.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 171
Jeg har glemt å kjøpe test, så jeg får ikke testa før på onsdag, og da er jeg allerede 12 dpo. Da burde jeg jo strengt talt klare å vente til 13 dpo som er IKM. Men det klarer jeg helt sikkert ikke :p

Jeg har glemt å kjøpe test, så jeg får ikke testa før på onsdag, og da er jeg allerede 12 dpo. Da burde jeg jo strengt talt klare å vente til 13 dpo som er IKM. Men det klarer jeg helt sikkert ikke :p
Hehe, litt samme her. Satser på tester kjem på onsdag, og da er eg òg 13 dpo.

Jeg er på ikm i dag, mensen har ikke dukket opp her..... Kanskje i natt? Hvis ikke, så tester jeg i morgen tidlig.. Men veldig nervepirrende..

Masse lykke til :D Håper vi får positive svar :)

Hvordan gikk det?

Ser ut til at TR har meldt sin ankomst. Dog veldig lite, ikke noe i trusa enda men det sees litt blod på papiret. Første mens uten p-pille så jeg vet ikke helt hvordan dette «funker». Har en APP jeg har lagt inn symptomer, samleie osv, så noterer opp dette og er spent på hvordan syklusen blir fremover.

Alt i alt skuffet, med min frykt for graviditet hadde det vært best å bare «bli ferdig» med testing og slikt, men kroppen trenger tid, og det skal den få. Jeg vet forsåvidt ikke om jeg KAN bli gravid, er ingenting som sier at det skal være umulig men jeg har aldri vært gravid i løpet av mine 15år på pilla, og min forlovede er nå 37år. Uff så mye tanker... :banghead::arghh::(

Ser ut til at TR har meldt sin ankomst. Dog veldig lite, ikke noe i trusa enda men det sees litt blod på papiret. Første mens uten p-pille så jeg vet ikke helt hvordan dette «funker». Har en APP jeg har lagt inn symptomer, samleie osv, så noterer opp dette og er spent på hvordan syklusen blir fremover.

Alt i alt skuffet, med min frykt for graviditet hadde det vært best å bare «bli ferdig» med testing og slikt, men kroppen trenger tid, og det skal den få. Jeg vet forsåvidt ikke om jeg KAN bli gravid, er ingenting som sier at det skal være umulig men jeg har aldri vært gravid i løpet av mine 15år på pilla, og min forlovede er nå 37år. Uff så mye tanker... :banghead::arghh::(
Jeg skal krysse alt jeg har for deg, men skjønner du er urolig. Har du vært gravid før? Og hvor gammel er du om jeg kan spørre? :oops:

13 dpo, fortsatt blenda tester, men ingen TR som skulle kommet i går. Nå vil jeg egentlig bare at hun skal komme, så jeg kan omstille og fokusere på litt andre ting :bored:

9 dpo og streken er litt sterkere :joyful:
En tidlig test og en vanlig babyplan. Babyplan var det ikke strek på i går :happy:

Vedlegg

• A40481AD-167A-45C6-82A2-D54734151E8D.jpeg
    A40481AD-167A-45C6-82A2-D54734151E8D.jpeg
    53,7 KB · Visninger: 132
Back
Topp