Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Lørdag eller søndagNår tenker du teste?![]()
har ikke tidligtester og er redd for å gå på en smell om den er negativFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lørdag eller søndagNår tenker du teste?![]()
har ikke tidligtester og er redd for å gå på en smell om den er negativHvordan gikk det?Kroppen er i opprør, mistenker TR på vei... På en måte er jeg lettet over at kroppen fungerer tilnærmet likt som da jeg gikk på pilla, men... redd for hvordan menssmerter og hormoner blir. Uvitenhet passer meg dårlig med angsten som kommer og går, også har jeg et relativt sterkt behov for å ha kontroll, dette funker dårlig med reisen jeg hopper uti nå
Testen i dag er beregnet fra dagen man forventer mens, men googling sier den kan brukes 4 dager før (ifg syklus på p-pille forventes mens ons-Tors).
Kjenner til følelsenLørdag eller søndaghar ikke tidligtester og er redd for å gå på en smell om den er negativ
Jeg ser strek uten å myseTesten min fra i dag tidlig. Skal ta en ny nå i kveld, samt i morgen tidlig![]()
Hvær vært like svak 8 dpo tidligere ogsåJeg ser strek uten å myseBlir spennende å se om den øker i styrke
Men det lover godt så langt!

Jeg har troenHvær vært like svak 8 dpo tidligere ogsådi gangene jeg har hatt kjemisk har det ikke blitt svak strek før 12 dpo ca. Så håper inderlig det går veien denne gang
![]()
Ser lovende utTesten min fra i dag tidlig. Skal ta en ny nå i kveld, samt i morgen tidlig![]()
TakkKjenner til følelsenmen krysser fingrene for positiv test på deg
![]()
Hehe, litt samme her. Satser på tester kjem på onsdag, og da er eg òg 13 dpo.Jeg har glemt å kjøpe test, så jeg får ikke testa før på onsdag, og da er jeg allerede 12 dpo. Da burde jeg jo strengt talt klare å vente til 13 dpo som er IKM. Men det klarer jeg helt sikkert ikke![]()
Jeg er på ikm i dag, mensen har ikke dukket opp her..... Kanskje i natt? Hvis ikke, så tester jeg i morgen tidlig.. Men veldig nervepirrende..Jeg har glemt å kjøpe test, så jeg får ikke testa før på onsdag, og da er jeg allerede 12 dpo. Da burde jeg jo strengt talt klare å vente til 13 dpo som er IKM. Men det klarer jeg helt sikkert ikke![]()
Hvordan gikk det?

Ja, alltid håp så lenge tr ikkje dukkar oppJa, sant det... Fortsatt sinnsykt trøtt og bare litt brunt spotting på do, ikke tegn til blod..... Ennå ihvertfall.
I går kveld sovnet jeg på sofaen, så jeg krysser fingrene til jeg ser blod hehe

Jeg skal krysse alt jeg har for deg, men skjønner du er urolig. Har du vært gravid før? Og hvor gammel er du om jeg kan spørre?Ser ut til at TR har meldt sin ankomst. Dog veldig lite, ikke noe i trusa enda men det sees litt blod på papiret. Første mens uten p-pille så jeg vet ikke helt hvordan dette «funker». Har en APP jeg har lagt inn symptomer, samleie osv, så noterer opp dette og er spent på hvordan syklusen blir fremover.
Alt i alt skuffet, med min frykt for graviditet hadde det vært best å bare «bli ferdig» med testing og slikt, men kroppen trenger tid, og det skal den få. Jeg vet forsåvidt ikke om jeg KAN bli gravid, er ingenting som sier at det skal være umulig men jeg har aldri vært gravid i løpet av mine 15år på pilla, og min forlovede er nå 37år. Uff så mye tanker...![]()
Jeg skal krysse alt jeg har for deg, men skjønner du er urolig. Har du vært gravid før? Og hvor gammel er du om jeg kan spørre?![]()
Du har ikke dårlig tid, men jeg håper at du blir gravid snartJeg har aldri vært gravid før, og er nå 30år. Så i -teorien- har jeg ikke dårlig tid (enda).