JeppLitt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgen
Ja, enig. Det er like greit, så er det bare å starte på nytt igjen snart![]()
nye el tester på veg i posten allerede Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppLitt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgen
nye el tester på veg i posten allerede I morgen er jeg 8 dpo, da ryker første testflere som ikke har testet enda?
![]()
Så bra! Er redd det kan være en skygge, men siden det økte bittelitt siden I går får jeg et lite håp![]()
Jepp. Er 8 dpo idag. IKM lørdag 14.I morgen er jeg 8 dpo, da ryker første testflere som ikke har testet enda?
![]()

håper virkelig spiren sitter hele veien denne gang
Svak svak strek på testen i dagHar heller ikkje testa. Bestilte tidligtester på fredag, så tester når dei kjem ila veka dersom ikkje Tr dukker opp først. Kjenner litt murringer, men har alltid hatt mensmurringer i starten av graviditeter òg, så vanskelig å sei om det er det eine eller andre.. Spennende å høre korleis det går med deg i morgon! Har du trua?![]()
håper bare den blir sterkere fremover og at spiren holder 
Når tenker du teste?Jepp. Er 8 dpo idag. IKM lørdag 14.

God morgen damer
Dagens test her, litt økning fra I går?![]()
Svak svak strek på testen i daghåper bare den blir sterkere fremover og at spiren holder
![]()
Korleis går det? Har tr dukka opp idag?Litt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgen
Har begynt å spotte..... Ser dårlig utKorleis går det? Har tr dukka opp idag?
Håper det!Ja, den vil jeg definitivt si er rosa. Definitivt økning fra den i går. Må jo være babystrek!

Så kjiptHar begynt å spotte..... Ser dårlig ut![]()
Ja, sant det... Fortsatt sinnsykt trøtt og bare litt brunt spotting på do, ikke tegn til blod..... Ennå ihvertfall.Så kjiptskuffelsen blir så stor når ein har så stort håp om at det skal gå vegen . .
Ååh, så spennende! Gleder meg til eg får tester i posten, ca 11 dpo i dag.Svak svak strek på testen i daghåper bare den blir sterkere fremover og at spiren holder
![]()