Ikm v.46 <3

Litt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgen :(

Ja, enig. Det er like greit, så er det bare å starte på nytt igjen snart :D
Jepp :happy: nye el tester på veg i posten allerede :) men skal prøve å stresse mindre med all testing neste pp, så håpar me på ein fin overraskelse før jul kanskje :D

I morgen er jeg 8 dpo, da ryker første test :hilarious: flere som ikke har testet enda? :)

Har heller ikkje testa. Bestilte tidligtester på fredag, så tester når dei kjem ila veka dersom ikkje Tr dukker opp først. Kjenner litt murringer, men har alltid hatt mensmurringer i starten av graviditeter òg, så vanskelig å sei om det er det eine eller andre.. Spennende å høre korleis det går med deg i morgon! Har du trua? :)

God morgen damer :)
Dagens test her, litt økning fra I går?:nailbiting:

Vedlegg

• 20201109_060014.jpg
    20201109_060014.jpg
    9,3 KB · Visninger: 155
Skal ikke ha tr før på lørdag, men i dag kjennes det VELDIG ut som hun er på vei. Vært oppblåst de siste dagene, så det stemmer med tr når jeg nå har ubehag i magen også :(
Testet blenda i dag 9dpo, men er det ikke veldig tidlig for tr? Hatt sykluser på 26,29 og 25 dager siden jeg sluttet med prevensjon. Forrige graviditet testet jeg positivt 9dpo og kan ikke huske at jeg hadde noen symptomer i det hele tatt

God morgen alle :Heartred

tok en tidlig test i morges, 8 dpo. Kann se en svak svak strek. Tester på nytt i kveld:happy: håper virkelig spiren sitter hele veien denne gang:smiley-angelic001

Har heller ikkje testa. Bestilte tidligtester på fredag, så tester når dei kjem ila veka dersom ikkje Tr dukker opp først. Kjenner litt murringer, men har alltid hatt mensmurringer i starten av graviditeter òg, så vanskelig å sei om det er det eine eller andre.. Spennende å høre korleis det går med deg i morgon! Har du trua? :)
Svak svak strek på testen i dag :happy: håper bare den blir sterkere fremover og at spiren holder :Heartred

12dpo, negativ test og tanta kommer mest sannsynlig i dag :bored: har et ørlite håp som jeg fortsatt klamrer meg fast til, men jeg er i hvert fall forberedt på tanta.

Kroppen er i opprør, mistenker TR på vei... På en måte er jeg lettet over at kroppen fungerer tilnærmet likt som da jeg gikk på pilla, men... redd for hvordan menssmerter og hormoner blir. Uvitenhet passer meg dårlig med angsten som kommer og går, også har jeg et relativt sterkt behov for å ha kontroll, dette funker dårlig med reisen jeg hopper uti nå:(

Testen i dag er beregnet fra dagen man forventer mens, men googling sier den kan brukes 4 dager før (ifg syklus på p-pille forventes mens ons-Tors).

Vedlegg

• 64AE68A5-EC7D-444E-9715-8B6E149FEFA6.jpeg
    64AE68A5-EC7D-444E-9715-8B6E149FEFA6.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 122
Så kjipt :(:(:( skuffelsen blir så stor når ein har så stort håp om at det skal gå vegen . .
Ja, sant det... Fortsatt sinnsykt trøtt og bare litt brunt spotting på do, ikke tegn til blod..... Ennå ihvertfall.

I går kveld sovnet jeg på sofaen, så jeg krysser fingrene til jeg ser blod hehe

Back
Topp