Ikm v.46 <3

Kan oppdateres da jeg endelig har hatt positiv eggløsningstest, på CD49! Pleier alltid å få ømme brystknopper etter EL, men ikke merka en døyt denne gang. Føler det er et dårlig tegn, men satser på det har vært eggløsning så jeg kan komme meg i "hakk" igjen etter SA.

Snorkfrk. - B2 - PP 4 - EL 27.10 - IKM 12. 10

Takk. Ja, i grunn. Vi fikk 50 000 under prisantydning. Men vi forventet egentlig at vi måtte gå litt ned. Det var «bare» ei som la inn bud. Hun begynte først 200 000 under. Etter litt frem og tilbake endte det på 50 000 under da.
Vi la det ut litt høyere enn megler egentlig tenkte. For å ha litt mer forhandlingsrom om det kom bud under. Så i grunn landet vi der han mente det lå. Så i grunn godt fornøyd med det. :thumleft
Så herlig! Da kan du senke skuldrene å se frem mot det nye huset :)

Jeg hadde leamus midt over livmorområdet da jeg ble gravid sist, hadde det to dager veldig tidlig i dpo land. Spennende!!!
Hadde du??? Varte i flere timer i går, kom og gikk. Shit, nå ble jeg enda mer spent da :D men er sååå redd for å bli skuffa igjen denne mnd også :(

BABB5BD1-B6C9-4935-8A76-9637CD06B0DB.jpeg

Fortsatt høy, men peak i går. Skal ta ny test i kveld, tenker jeg :)

2dpo i dag og det blir noen lange dager fremover kjenner jeg! :hilarious:

Der er jeg litt «heldig», for jeg har eksamen den 9. november – og alle vet hvordan dagene flyr i eksamensperioden :p
Det er sant, tiden flyr når man har eksamen. Deilig da, selv om eksamen kan være ganske kjipt :)

Enig :hilarious: 5 dpo idag
Har du noen symptomer? Har fri i dag og sov til 10.15. Måtte legge meg på sofaen allerede, og jeg har ikke gjort annet enn å være på butikken i dag. Sovnet bittelitt. Er helt kaputt. Litt kvalm og hodepine, men kan like godt være pms også :(

Hva tror dere ?:) dag 17 i dag.. vært helt negative hele ukenZz

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    11,3 KB · Visninger: 73
Takk for tips til apper! Har lastet ned Premom (igjen, men denne gangen gitt det et skikkelig forsøk) og også funnet ut at jeg kan velge dato for EL selv i Flo likevel (men den endret ikke forventet EL uansett). Og jeg er mer forvirret enn før, nå. Premom regner forventet EL til 4. November(!!) og dermed IKM den 17.november. Altså en syklus på 32 dager. Min forrige syklus var på 29 dager og den før der var på hele 36 dager - men det var pga kjemisk graviditet, ellers ligger den på gjennomsnittlig 30 dager.

Det verste er at Premom sikkert stemmer, for eggløsningstestene er negative, og forrige pp fikk jeg første positive test på CD 15 :arghh:
Bare et par dagers forskjell, Iiiiii know, men det føles som et slag i trynet likevel :banghead: Liker ikke å ikke ha kontrollen.

Jeg gir ikke opp uke 46 helt enda, men jeg sniker meg nok inn i uke 47 også :sorry:

Takk for tips til apper! Har lastet ned Premom (igjen, men denne gangen gitt det et skikkelig forsøk) og også funnet ut at jeg kan velge dato for EL selv i Flo likevel (men den endret ikke forventet EL uansett). Og jeg er mer forvirret enn før, nå. Premom regner forventet EL til 4. November(!!) og dermed IKM den 17.november. Altså en syklus på 32 dager. Min forrige syklus var på 29 dager og den før der var på hele 36 dager - men det var pga kjemisk graviditet, ellers ligger den på gjennomsnittlig 30 dager.

Det verste er at Premom sikkert stemmer, for eggløsningstestene er negative, og forrige pp fikk jeg første positive test på CD 15 :arghh:
Bare et par dagers forskjell, Iiiiii know, men det føles som et slag i trynet likevel :banghead: Liker ikke å ikke ha kontrollen.

Jeg gir ikke opp uke 46 helt enda, men jeg sniker meg nok inn i uke 47 også :sorry:
Flo endrer forventet EL hvis du krysser av for «positiv el-test» under symptomer. Men dessverre justerer den ikke før det.. vil jo bli mer riktig etter et par normale sykluser!

Et par dager forskjell har mye å si i dette gamet, for det betyr et par dager ekstra med venting :sorry:

El-testene er fortsatt negative her både strimmel og cb digital (rosa).
CM derimot forteller meg tydelig o_O at el er rett rundt hjørnet nå :p Regner med smiley på cb i morgen:happy:

Premom endrer EL dag og syklus lengde i takt med at du legger inn el testene :happy:

Back
Topp