Ikm v.46 <3

Fortsatt ingen positive eller nær positive eltester på meg :sorry: Begynner å spøke for om jeg må inn i neste IKM tråd. Men venter og ser ut helga, kommer ikke el da så blir det uke 47 på meg :happy:

Går det bra jenter?
Har en skikkelig leamus på venstre siden av magen i dag og vært en del kvalm og mega trøtt.

Noen som vet hva denne leamusen kan være? Aldri hatt før.... Kan sammenlignes med da jeg var gravid i ule 15-16 med ungene (tidlig spark).

Går det bra jenter?
Har en skikkelig leamus på venstre siden av magen i dag og vært en del kvalm og mega trøtt.

Noen som vet hva denne leamusen kan være? Aldri hatt før.... Kan sammenlignes med da jeg var gravid i ule 15-16 med ungene (tidlig spark).
Dagane sneglar seg fortsatt avgårde :happy: 4 dpo, ein del trøytt og fått litt kviser :wtf:
Aldri hatt leamus der før, men det kan muligens vere eit godt tegn :smiley-angelic001

Dagane sneglar seg fortsatt avgårde :happy: 4 dpo, ein del trøytt og fått litt kviser :wtf:
Aldri hatt leamus der før, men det kan muligens vere eit godt tegn :smiley-angelic001
Jeg håper det:nailbiting::nailbiting: Lurer virkelig på om noen andre har opplevd det før :D

Dagene går sakte, I know... Pleier du å få kviser før ikm?

Går det bra jenter?

Jeg hadde skikkelig leamus i magen for kanskje et år siden. Det hadde ingenting med graviditet å gjøre, men håper selvfølgelig det motsatte i ditt tilfelle :)

1dpo i dag og det blir nok lange dager fremover :happy090

Jeg hadde skikkelig leamus i magen for kanskje et år siden. Det hadde ingenting med graviditet å gjøre, men håper selvfølgelig det motsatte i ditt tilfelle :)

1dpo i dag og det blir nok lange dager fremover :happy090
Takk, håper det jeg også... Kanskje det er noe annet? Hehe... Merkelig denne kroppen.

Håper dagene går fort for deg :)

Takk, håper det jeg også... Kanskje det er noe annet? Hehe... Merkelig denne kroppen.

Håper dagene går fort for deg :)
Ja, den er virkelig rar. I hvert fall når man prøver å bli gravid :hilarious:

Jeg tok denne kl 11-ish i dag:

F0A972B8-561D-48B4-8B4E-DA687237B26F.jpeg
og denne 12 timer senere;

81FC078A-09C0-4B11-ABC0-C3357CF73949.jpeg

Er det noe tidspunkt på kvelden det er for sent å teste? Nå har jo mannen sovna, så blir ingen sengevals i kveld. Håper det ikke er for sent i morgen, eventuelt at det holdt med i går :happy090

Vedlegg

• 4D0F87FF-FD3C-4D56-8E06-1E0CB98AFF6C.jpeg
    4D0F87FF-FD3C-4D56-8E06-1E0CB98AFF6C.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 59
Jeg tok denne kl 11-ish i dag:

Vis vedlegget 339415 og denne 12 timer senere;

Vis vedlegget 339414
Er det noe tidspunkt på kvelden det er for sent å teste? Nå har jo mannen sovna, så blir ingen sengevals i kveld. Håper det ikke er for sent i morgen, eventuelt at det holdt med i går :happy090
Den er absolutt positiv :happy: det er nok ikkje for seint i morgon, men ein er jo mest fertil 2-3 dagar før el, har eg lest :joyful:

Last edited:
Den er absolutt positiv :happy: det er nok ikkje for seint i morgon, men ein er jo mest fertil 2-3 dagar før el, har eg lest ø :joyful:

Jeg prøvde å Google litt, og det virker som at el-testene viser denne økningen som kommer 12-24 timer før egget slipper, og da altså 12-24 timer før eggløsning. I så fall er ikke eggløsning før i morgen, og det er jo helt topp. Haha.

Nå har jeg fått el-smerter også. Får en ubestemmelig ubehagelig smerte rundt hofteområdet og i korsryggen hver gang jeg har eggløsning.

Får bare krysse alt jeg har for at det går. Veldig gøy å kunne dele det her med dere. Mannen er ikke så interessert i eggløsning, tissetester, sykluser og slim, for å si det sånn :hilarious:

Jeg prøvde å Google litt, og det virker som at el-testene viser denne økningen som kommer 12-24 timer før egget slipper, og da altså 12-24 timer før eggløsning. I så fall er ikke eggløsning før i morgen, og det er jo helt topp. Haha.

Nå har jeg fått el-smerter også. Får en ubestemmelig ubehagelig smerte rundt hofteområdet og i korsryggen hver gang jeg har eggløsning.

Får bare krysse alt jeg har for at det går. Veldig gøy å kunne dele det her med dere. Mannen er ikke så interessert i eggløsning, tissetester, sykluser og slim, for å si det sånn :hilarious:
Da ligger de godt an da :) så får de legge inn aksjer i morgon :joyful: Nei, her heller er ikkje mannen så interessert i slikt, så greit å ha nokon andre å dele akkurat det med :hilarious:

Hei hei :smiley-bounce012 Blir med dere nå litt sent. Ser på eggløsningstestene at el nærmer seg :happy:. Er veldig spent denne runden og fremover da jeg nylig fikk diagnosen PCOS og insulinresistens. Gått på metformin i ca 2 uker å lurer veldig på om det blir å hjelpe :). Lykke til til oss alle:Heartpink Miami92 - 28 år- PP8 - B2 - EL 01.11 - IKM 14.11.

Helt klart lettere å holde orden :D

Jammen fikk vi solgt huset i dag.
:talk017

Tok også EL test i kveld. Den viser litt økning i forhold til de siste dagene. Fortsatt Low i følge Premom, men kan se ut som EL nærmer seg litt i alle fall.

Vedlegg

• 58910C60-94F0-4C8A-AAC3-C82B29390304.jpeg
    58910C60-94F0-4C8A-AAC3-C82B29390304.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 63
Gratulerer sååå mye!!! :cool05:cool05

Fikk dere prisen dere ønsket? :D

Takk. Ja, i grunn. Vi fikk 50 000 under prisantydning. Men vi forventet egentlig at vi måtte gå litt ned. Det var «bare» ei som la inn bud. Hun begynte først 200 000 under. Etter litt frem og tilbake endte det på 50 000 under da.
Vi la det ut litt høyere enn megler egentlig tenkte. For å ha litt mer forhandlingsrom om det kom bud under. Så i grunn landet vi der han mente det lå. Så i grunn godt fornøyd med det. :thumleft

Da var mine tester på vei ned igjen, EL i dag da i følge pre-mom:happy::happy:

Kommer til å legge inn aksjer i helga også, just in case:happy::happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201030_070017.jpg
    Screenshot_20201030_070017.jpg
    11 KB · Visninger: 56
Går det bra jenter?
Jeg hadde leamus midt over livmorområdet da jeg ble gravid sist, hadde det to dager veldig tidlig i dpo land. Spennende!!!

Back
Topp