SpennandeGodt vi er flere som bruker tid og penger på unødig testing
Her øker testene enda, regner med det har nådd toppen nå i ettermiddag![]()
ikkje lenge før no Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennandeGodt vi er flere som bruker tid og penger på unødig testing
Her øker testene enda, regner med det har nådd toppen nå i ettermiddag![]()
ikkje lenge før no
cd 13, 3 dager til positiv EL test
Dagane sneglar seg fortsatt avgårdeGår det bra jenter?
Har en skikkelig leamus på venstre siden av magen i dag og vært en del kvalm og mega trøtt.
Noen som vet hva denne leamusen kan være? Aldri hatt før.... Kan sammenlignes med da jeg var gravid i ule 15-16 med ungene (tidlig spark).
4 dpo, ein del trøytt og fått litt kviser

Jeg håper detDagane sneglar seg fortsatt avgårde4 dpo, ein del trøytt og fått litt kviser
Aldri hatt leamus der før, men det kan muligens vere eit godt tegn![]()

Lurer virkelig på om noen andre har opplevd det før Jeg hadde skikkelig leamus i magen for kanskje et år siden. Det hadde ingenting med graviditet å gjøre, men håper selvfølgelig det motsatte i ditt tilfelleGår det bra jenter?
Har en skikkelig leamus på venstre siden av magen i dag og vært en del kvalm og mega trøtt.
Noen som vet hva denne leamusen kan være? Aldri hatt før.... Kan sammenlignes med da jeg var gravid i ule 15-16 med ungene (tidlig spark).

Takk, håper det jeg også... Kanskje det er noe annet? Hehe... Merkelig denne kroppen.Jeg hadde skikkelig leamus i magen for kanskje et år siden. Det hadde ingenting med graviditet å gjøre, men håper selvfølgelig det motsatte i ditt tilfelle
1dpo i dag og det blir nok lange dager fremover![]()
Ja, den er virkelig rar. I hvert fall når man prøver å bli gravidTakk, håper det jeg også... Kanskje det er noe annet? Hehe... Merkelig denne kroppen.
Håper dagene går fort for deg![]()

Ja, av og til får eg før ikm, men da er det maks 2 dagar før som er normalt for megJeg håper detLurer virkelig på om noen andre har opplevd det før
Dagene går sakte, I know... Pleier du å få kviser før ikm?

Den er absolutt positivJeg tok denne kl 11-ish i dag:
Vis vedlegget 339415 og denne 12 timer senere;
Vis vedlegget 339414
Er det noe tidspunkt på kvelden det er for sent å teste? Nå har jo mannen sovna, så blir ingen sengevals i kveld. Håper det ikke er for sent i morgen, eventuelt at det holdt med i går![]()
det er nok ikkje for seint i morgon, men ein er jo mest fertil 2-3 dagar før el, har eg lest 
Den er absolutt positivdet er nok ikkje for seint i morgon, men ein er jo mest fertil 2-3 dagar før el, har eg lest ø
![]()

Da ligger de godt an daJeg prøvde å Google litt, og det virker som at el-testene viser denne økningen som kommer 12-24 timer før egget slipper, og da altså 12-24 timer før eggløsning. I så fall er ikke eggløsning før i morgen, og det er jo helt topp. Haha.
Nå har jeg fått el-smerter også. Får en ubestemmelig ubehagelig smerte rundt hofteområdet og i korsryggen hver gang jeg har eggløsning.
Får bare krysse alt jeg har for at det går. Veldig gøy å kunne dele det her med dere. Mannen er ikke så interessert i eggløsning, tissetester, sykluser og slim, for å si det sånn![]()
Nei, her heller er ikkje mannen så interessert i slikt, så greit å ha nokon andre å dele akkurat det med 
Blir med dere nå litt sent. Ser på eggløsningstestene at el nærmer seg
. Er veldig spent denne runden og fremover da jeg nylig fikk diagnosen PCOS og insulinresistens. Gått på metformin i ca 2 uker å lurer veldig på om det blir å hjelpe
Miami92 - 28 år- PP8 - B2 - EL 01.11 - IKM 14.11.Helt klart lettere å holde orden![]()

Gratulerer sååå mye!!!Jammen fikk vi solgt huset i dag.
Tok også EL test i kveld. Den viser litt økning i forhold til de siste dagene. Fortsatt Low i følge Premom, men kan se ut som EL nærmer seg litt i alle fall.

Gratulerer sååå mye!!!
Fikk dere prisen dere ønsket?![]()
Jeg hadde leamus midt over livmorområdet da jeg ble gravid sist, hadde det to dager veldig tidlig i dpo land. Spennende!!!Går det bra jenter?