Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok like rundt hjørnet!Kveldens EL test her. Litt økning fra i går, men fortsatt Low i følge Premom. Uansett kjekt med økning da. Da kan ikke EL være altfor lenge til.

Det er nok like rundt hjørnet!![]()
Satser på å få lagt inn litt aksjer i helga.Ja det er nok mange lykkelige(og slitne) menn i denne gruppaKrysser fingrene for det.Satser på å få lagt inn litt aksjer i helga.

Ja det er nok mange lykkelige(og slitne) menn i denne gruppa![]()
Haha ja det er sykt å tenke på300 millioner sædceller/utløsning = 1,2 milliarder denne uka for vår delhåper det gir resultater

Er nokk som appen sier, EL i dag. 12-48 timer etter positiv testVis vedlegget 339523
Betyr dette at testen fortsatt er positiv, eller er den negativ nå? Appen sier at i dag er ovulation day, så nå er både jeg og den andre deltageren i dansen informert om hva som skal skje i kveld.
vil ha regnet testen der som negativ igjen. hump i vei! Er nokk som appen sier, EL i dag. 12-48 timer etter positiv testvil ha regnet testen der som negativ igjen. hump i vei!
![]()

Ja det er nok mange lykkelige(og slitne) menn i denne gruppa![]()

Vi har fått lagt inn torsdag og fredag, så med i dag og eventuelt i morgen håper vi den sitter! 
hadde fast smilefjes på cb advanced for 2 dager siden. Peak i går, negativ i dag.Som om jeg skulle ha skrevet dette selv!!!Hva gjør dere i dag jenter?
Har murringer og litt sånn kvalm-følelse i magen i dag, spesielt på venstre eggstokk... Trøttheten er grusom, men jeg tenker at det er PMS/høst... Gidder ikke å bli skuffet.. Tenker å teste til fredag. IKM er enten lørdag eller mandag.
Har noen andre noen symptomer?
Har lyst til å teste neste fredag jeg også, men burde nok vente litt til. Har lang lutealfase, så kan teste endel dager før ikm. Men vi får seIngen symptomer her enda, men så er jeg bare 3dpo også. Litt pressfølelse på livmoren, men det hadde jeg forrige pp også, uten at det var noe! Må vel vente en liten uke med å teste.. gud, så sakte tiden gårHva gjør dere i dag jenter?
Har murringer og litt sånn kvalm-følelse i magen i dag, spesielt på venstre eggstokk... Trøttheten er grusom, men jeg tenker at det er PMS/høst... Gidder ikke å bli skuffet.. Tenker å teste til fredag. IKM er enten lørdag eller mandag.
Har noen andre noen symptomer?