Ikm v.46 <3

En gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativ :hilarious: Forventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel :shy:

Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.
Jeg bruker Clue, det er den som har vært mest presis når det kommer til min syklus. Der kan jeg legge inn negativ eller positiv EL-test, så justerer den seg med en gang :) Premom og Flo justerte ikke datoen for eggløsning før jeg fikk positiv el-test.

Jeg bruker Clue, det er den som har vært mest presis når det kommer til min syklus. Der kan jeg legge inn negativ eller positiv EL-test, så justerer den seg med en gang :) Premom og Flo justerte ikke datoen for eggløsning før jeg fikk positiv el-test.

Hehe. Jeg lasta med clue nå. Den mener jeg har atypiske sykluser. Skjønner ikke hva den mener, så ser jeg at den mener jeg har hatt en syklus på 1026 dager o_O Jeg brukte visst denne ved forrige graviditet, og sluttet å logge når jeg fikk positiv test :laughing002

Tolking av test
Tror dere 20.10 er pos EL test..? Er bare 7CD der?

Vedlegg

• C2174F1C-8D7F-443D-B152-5A3702C27B71.jpeg
    C2174F1C-8D7F-443D-B152-5A3702C27B71.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 71
Miss K - 33år - PP1 - B3 - EL26/10 - IKM 9/11

Da er vi igang med prøving på barn nr 3 :smiley-bounce012 Har vært her på forumet når vi har prøvd på de to første og, å syns det er veldig kjekt å følge med på alle sammen :hello2

Det skravlet så mye her at jeg henger ikke med. :hilarious: Føler det er 10-20 nye innlegg hver gang jeg er inne på tråden. Gøy med en aktiv IKM tråd.

Her er EL testen fortsatt lave. CD14 i dag. I forhold til appene skal EL være i morgen. Men tipper nok det blir noen dager etter det. Fikk lagt inn aksjer i går da. Så om EL plutselig skulle komme så er vi i gang.

Helt samme her. El testene er lave. Men kan kanskje plutselig hoppe opp?

Tok første digitale i går, så er spent på å ta den igjen etterpå. Regner med man må ha et utgangspunkt for å kunne detektere oppgang.

Beklager sent svar. Ja, har hørt EL testene kan komme med et plutselig hopp. Så mulig jeg tester to ganger om dagen de neste dagene. Så jeg ikke går glipp av den.

Digitale har jeg ikke vært borti. Så de kan jeg ikke så mye om.

Det blir godt :D Vi bodde i en liten leilighet på ca 70 kvm og kjøpte hus på 250 kvm (2 etg). Så deilig :) Men mye husarbeid hehe.

Når tar dere over det nye huset? :)

Ja, er ca. 250 kvm det nye vårt også. Vi tar over 4.januar. :) Ser for mer at det blir litt mer husarbeid ja. Men håper også et større hus kan gi bedre orden og bedre plass til gode løsninger.

Hehe. Jeg lasta med clue nå. Den mener jeg har atypiske sykluser. Skjønner ikke hva den mener, så ser jeg at den mener jeg har hatt en syklus på 1026 dager o_O Jeg brukte visst denne ved forrige graviditet, og sluttet å logge når jeg fikk positiv test :laughing002
Haha, det var da en fryktelig lang syklus :laughing002

Jeg tok en test nå, bare fordi jeg tror jeg kjenner på hele kroppen at el kommer de nærmeste dagene, og synes egentlig den var ganske sterk:

7E35A000-9D11-4D22-AA5E-EA2C41A5AB11.jpeg

I premom (som jeg nettopp lastet ned) ser den litt svakere ut, og den sier at jeg vil ha eggløsning 1. november, og det er egentlig akkurat det alle andre apper og mine beregninger også sier.

E3707E97-38AD-49DC-B760-1034B872C3D3.jpeg

Det står at man bør teste to ganger om dagen, men til hvilke tidspunkter da? Hva gjør dere?

Okei, jeg tok et nytt bilde av testen, for jeg synes blitsen gjorde den så mye lysere, og nå sier den 0,83 high :hilarious: Men den har jo tørka litt, så jeg vet ikke helt hva jeg skal stole på jeg :confused:

Jeg tok en test nå, bare fordi jeg tror jeg kjenner på hele kroppen at el kommer de nærmeste dagene, og synes egentlig den var ganske sterk:

Vis vedlegget 339366

I premom (som jeg nettopp lastet ned) ser den litt svakere ut, og den sier at jeg vil ha eggløsning 1. november, og det er egentlig akkurat det alle andre apper og mine beregninger også sier.

Vis vedlegget 339367

Det står at man bør teste to ganger om dagen, men til hvilke tidspunkter da? Hva gjør dere?
Ser jo ut som den blir positiv veldig snart ! Jeg pleier å teste ca 4 timer etter jeg står opp, og på kvelden rundt kl 19-20. Spørs helt hvor lenge jeg klarer å holde meg :laughing002

Vis vedlegget 339366

Vis vedlegget 339367

Test ikveld i 19-20 tida :happy: tippar den er positiv da :smiley-angelic001

Ok, takk! Spennende! Jeg som ikke skulle teste eller noe denne syklusen :p Får ta en test etter leggings av vesla :hilarious:
Det er rart med de testene, de skriker liksom etter deg hver pp :hilarious:

Det er rart med de testene, de skriker liksom etter deg hver pp :hilarious:

Jaa, og viljestyrken min når det kommer til å ta en test er ganske lik smash-reklamen. Bare eeeeeen til. Forrige syklus tok jeg hele TO graviditetstester, selv om jeg egentlig visste at jeg ikke var gravid :rolleyes:

Godt vi er flere som bruker tid og penger på unødig testing:hilarious:
Her øker testene enda, regner med det har nådd toppen nå i ettermiddag:happy::dance008

Vedlegg

• Screenshot_20201029_160839.jpg
    Screenshot_20201029_160839.jpg
    21,1 KB · Visninger: 63
Back
Topp