Ikm v.46 <3

Åh, skjønner godt du blir sliten når du holder fortet gående hjemme :) Hvil når du kan :)

Har også fri i 2 helger nå, blir skikkelig digg :) Men greit med ekstra penger da :D

Hehe, oppdater her om du tester før da :D
Det skal eg gjere :happy: du også, spent på dine tester :joyful: Ja, nyter dei fridagane eg har :smiley-angelic001 i helga skal eg berre slappe av, ingenting spesielt som skjer.

Hvor er dere i syklusen nå jenter? Jeg er jo ikke i dpo enda, men CD15:happy:
CD17 og positiv eggløsningstest i går. Så regner med at jeg har eggløsning i dag! :dance008

CD 15, ikke positiv test enda.. litt rart. Ble gravid med begge barna på dag 12.. men har hatt sex dag 12 og 14 så det holder vel hvis det har vært alt :)

CD 15, ikke positiv test enda.. litt rart. Ble gravid med begge barna på dag 12.. men har hatt sex dag 12 og 14 så det holder vel hvis det har vært alt :)
Samme som meg da. Jeg håper testene mine stiger i morgen og at EL kommer på fredag. Håper ikke syklusen blir for lang denne gangen.

Jeg husker ikke når i syklusen jeg hadde el med de første barna mine. Det er så lenge siden:hilarious:

Får håpe de fortsetter å stige nå da:happy:

Vedlegg

• IMG_20201028_194114.jpg
    IMG_20201028_194114.jpg
    31,5 KB · Visninger: 80
En gledens time når melding om at pakke fra BPL blabla har landet i postkassen, litt skuff når EL-test var negativ :hilarious: Forventer ikke EL før CD 17/1. november, men hadde et liiite håp om at den kom før likevel :shy:

Noen som vet om en app hvor jeg kan registrere både menstruasjon OG faktisk EL? Flo er jo helt ute og kjører, enda det er den jeg har brukt le gst, Clover er mer korrekt men bomma likevel med 2 dager forrige syklus.

Back
Topp