Ikm v.46 <3

Ingen tester i posten i dag hellet, så jeg har gått til innkjøp av noen :hilarious:

El-testen var negativ her. Skal teste i kveld også, så skal jeg teste morgen og ettermiddag fremover. Så håper jeg at el kommer omtrent cd17 som normalt, hvis ikke håper jeg at det har vært i går:hilarious:...

Jeg er CD14 i dag:happy:

CD 12 i dag, og jeg har også tester på vei som jeg håper ankommer i dag :hilarious: Sist PP begynte jeg testingen på CD 13 og tror jeg fikk blinkende smilefjes da? EL var ca CD 17, så det stemmer vel greit i grunn. Bruker CB sin 4 mest fertile dager - tester. Denne runden tror jeg dog vi skal satse på sex annenhver dag til et par - tre - fire dager etter testen har blitt negativ igjen, i stedet for 3-4 dager på rad rundt EL. Det har jo tydeligvis ikke funka så... :dead:

Jeg lurer på å gjøre det samme, holde på noen dager etter positiv el-test:happy:

Melder meg her istedenfor i uke 45, da eggløsning kom sent denne gangen!

Timi90 - 30 år - PP5 - B1 - EL 28/10 - IKM 9/11.

Å der sprakk kontroll freaken i meg... jeg som ikke skulle teste etter EL denne pp har nå vært på apoteket å kjøpt 14 EL tester... :hilarious:
You and me both... Jeg skulle jo teste uansett, men skulle vente på testene i posten... Haha :hilarious: de kom ikke verken i går eller i dag, så da ble "måtte" jeg jo kjøpe noen da.... :hilarious::hilarious:

You and me both... Jeg skulle jo teste uansett, men skulle vente på testene i posten... Haha :hilarious: de kom ikke verken i går eller i dag, så da ble "måtte" jeg jo kjøpe noen da.... :hilarious::hilarious:
Er noe med det å føle man har kontroll, jeg blir mindre stresset da, selv om jeg vet jeg får positiv test cd 16 :facepalm::hilarious: har bestilt graviditetstester fra babyplan. Tenkte egentlig jeg skulle vente litt med det, slik at de ikke kom før 8 dpo. Slik at jeg IKKE falt for fristelsen med å teste tidligere, men men.. jaggu gikk jeg på en smell der også :shy::hilarious:

Dagane går altfor seint i dpo land :wtf: murringane gir seg ikkje med det første, kjenner eg . . Måtte tiden gå litt fortare mot ikm datoen :)

Er noe med det å føle man har kontroll, jeg blir mindre stresset da, selv om jeg vet jeg får positiv test cd 16 :facepalm::hilarious: har bestilt graviditetstester fra babyplan. Tenkte egentlig jeg skulle vente litt med det, slik at de ikke kom før 8 dpo. Slik at jeg IKKE falt for fristelsen med å teste tidligere, men men.. jaggu gikk jeg på en smell der også :shy::hilarious:
Godt å høre at vi er flere som ikke eier viljestyrke:hilarious::hilarious: det er akkurat som om alt vett en har bare forsvinner i all denne prøvinga. Hiver ut penger på all slags tester:hilarious:

Her var EL testen lav i dag også. Egentlig skal EL være i løpet av de neste dagene ut fra appen. Men virker ikke helt slik ut fra testene. Får vel bare vente å se.

Vi driver og skal selge hus og har hatt visning i dag, så har vært litt full guffe her. To ulike på visning. Begge veldig interessert i følge megler. Så blir spennende om det kommer bud de neste dagene.

Her var EL testen lav i dag også. Egentlig skal EL være i løpet av de neste dagene ut fra appen. Men virker ikke helt slik ut fra testene. Får vel bare vente å se.

Vi driver og skal selge hus og har hatt visning i dag, så har vært litt full guffe her. To ulike på visning. Begge veldig interessert i følge megler. Så blir spennende om det kommer bud de neste dagene.
Så spennende! Skal dere flytte langt? Eller i nærområdet? Håper at dere får solgt fort :)

I morgon startar eg el testinga, CD 10 :) spent på om el kjem til forventa tid og om syklusen er tilbake til normalt etter SA. El var forsinka med 10 dager sist :wtf:
Hei j er ny her på forumet. PP 1, B4. Ved pilleslutt fikk j mens etter 25 dager istede for 28. Altså 13/10. Starta EL testing allerede den 17. ( ivrig!!) bare sånne strimler.. den 20 tok j den som ser mest positiv ut. Forventa EL var den 26. Kjøpte digitale men ikke noe smily investert i monitor men fikk den for seint t å legge inn syklus denne mnd.. blir redd da j ikke har fått 100% pos EL test.. bør j bare fortsette å teste? El kan j ha hatt den allerede rundt 20..? IKM 10.11

Back
Topp