Jaaa, for da kan man nyte detDa har me begge begynt å få store barn, så ein liten baby igjen blir koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, for da kan man nyte detDa har me begge begynt å få store barn, så ein liten baby igjen blir koselig![]()
Åååjaa, eg e så klar for mykje babykosJaaa, for da kan man nyte det![]()

Får håpe vi blir gravide snart, helst denne mndÅååjaa, eg e så klar for mykje babykos![]()
Ja, fortast muligFår håpe vi blir gravide snart, helst denne mnd
Fikk lagt inn aksjer i dag ogsåMen vet ikke om det blir treff denne gangen uansett..
vart ikkje lagt inn aksjer for oss igår, kan satse på at idag ikkje er altfor seint
håper for full klaff for oss denne pp 
Leste et sted at det kun er 20-25% sjanse for graviditet.... Tviler på at det går så lettJa, fortast muligvart ikkje lagt inn aksjer for oss igår, kan satse på at idag ikkje er altfor seint
håper for full klaff for oss denne pp
![]()
Ikkje meir, neiLeste et sted at det kun er 20-25% sjanse for graviditet.... Tviler på at det går så lett![]()
er ikkje så kjempepositiv sjølv, men håpar i det lengste på at me har truffet blink denne gongen
skal til og med gå til innkjøp av ananas idag, har lest det skal hjelpe 
har fortsatt ein god del el slim, er det vits å prøve å legge aksjer ikveld? Fikk lagt aksjer torsdag og lørdag kveld/natt, men ikkje igår 
Dagens el test, ville sjekke om den var blitt negativhar fortsatt ein god del el slim, er det vits å prøve å legge aksjer ikveld? Fikk lagt aksjer torsdag og lørdag kveld/natt, men ikkje igår
![]()
Jeg hadde kjørt på!Dagens el test, ville sjekke om den var blitt negativhar fortsatt ein god del el slim, er det vits å prøve å legge aksjer ikveld? Fikk lagt aksjer torsdag og lørdag kveld/natt, men ikkje igår
![]()
Kjører på, skadar iallefall ikkje sia testen ikkje er negativ endaJeg ville da tro det. Kjør på![]()

Den dukker nok oppDag 13 her, fortsatt ingen tegn til el..
tester du?
Når jeg søker på sporingen til testene mine har den stått på stedet hvil siden 21!!
....

Håper el dukker opp og at du blir gravidBring kan ta seg en bolleNår jeg søker på sporingen til testene mine har den stått på stedet hvil siden 21!!
....
Men el-slim og murringer i dag, så el er uansett på vei
Synes det er vanskelig å ikke ha hele kontrollen kjenner jeg.... Håper testene kommer snart... Lite lyst til å bruke en formue på apoteket![]()
Håper også det! Og i like såHåper el dukker opp og at du blir gravid![]()

Her er det som sagt masse murringer i dag. Er på CD13Hvordan går det jenter? Jeg er så trøtt, murringer i ryggen og så vondt i ryggen, ned mot den ene rumpeballen og hodepine.... Merkelige greier.
Kjenner regnværet var fryktelig tungt i dag![]()