Ikm v.46 <3

Er på CD10. Veldig usikker på når EL kommer. Hadde en MA i august. Dette er andre syklus etter den. Forrige var på 28 dager som er kortere enn det jeg hadde før den graviditeten.
Dette er første syklus vi prøver etter MAen, så derfor jeg tester, for å ha litt bedre kontroll på EL.
Samme her, hadde SA i august. Sist pp kom el 10 dager seinere enn normalt, no kom den 2 dager før :happy: så syns testing har vore veldig greit, for å få litt kontroll over syklusen. Begynte å teste CD10 denne gangen. Lykke til :joyful:

Ja det er velsig greit å teste for å ha kontroll på syklusen. Min syklus varierer fra 28-33 dager, så jeg tester også:happy:

Samme her, hadde SA i august. Sist pp kom el 10 dager seinere enn normalt, no kom den 2 dager før :happy: så syns testing har vore veldig greit, for å få litt kontroll over syklusen. Begynte å teste CD10 denne gangen. Lykke til :joyful:

Ja, greit å teste når syklusen er litt ustabil.

Jeg har lag inn info i tre apper og alle viser ulike dager for el og IKM. o_O

Legger inn tester i premom da, de andre har ikke den muligheten. Premom har tidligst el og IKM også :p

Legger inn tester i premom da, de andre har ikke den muligheten. Premom har tidligst el og IKM også :p
Jeg har også forskjellige datoer i forskjellige apper. En av appene viser at de fruktbare dagene mine startet på fredag, mens premom sier de startet i dag.jeg legger inn aksjer uansett disse dagene siden jeg ikke har fått testene mine enda:happy::hilarious:
Da har jeg sikret meg i tilfelle EL har vært nå i helga og jeg ikke har fått det helt med meg:hilarious:

Var det hektisk på jobb? :)
Når er din ikm? Min er rundt den 9/11.... Blir spennende å se.. Mensen kommer nok :(

Jeg også... Skal forsøke å vente, blir så dyrt haha

Ser nå at to av appene plasserer meg i neste IKM gruppe. Jaja, holder meg her en så lenge. Får se an el:happy:

Var det hektisk på jobb? :)
Når er din ikm? Min er rundt den 9/11.... Blir spennende å se.. Mensen kommer nok :(

Jeg også... Skal forsøke å vente, blir så dyrt haha
Idag har det gått i eit :wtf: så er så glad for at denne helga er over no. Min er og rundt 9/11(min bursdag), så håpar at det går vegen denne gangen, men er ikkje så optimistisk. Håpar det går vegen for deg :smiley-angelic001

Idag har det gått i eit :wtf: så er så glad for at denne helga er over no. Min er og rundt 9/11(min bursdag), så håpar at det går vegen denne gangen, men er ikkje så optimistisk. Håpar det går vegen for deg :smiley-angelic001
Så spennende, kan bli en hyggelig bursdagspresang da? :) Har selv bursdag 29/11 hehe... Hadde håpet at jeg var gravid da :)
Takk det samme :D

Så spennende, kan bli en hyggelig bursdagspresang da? :) Har selv bursdag 29/11 hehe... Hadde håpet at jeg var gravid da :)
Takk det samme :D
Takk, håpar jo på verdens beste bursdagsgave :smiley-angelic001 vore kjekt for deg å vore gravid til bursdagen din og da, så kryssar alt eg har for at det skjer :joyful:

Back
Topp